1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC heb je dat ook. Op de PC is het al vele male mooier, maar in de verte is alles ook maar lelijk.
    Je kan wel tweaks op de pc gebruiken, maar nog steeds ziet er idd niet uit.:mad:

2. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Let the force guide you,... wat ook een optie is gewoon denken dat je je geheugen kwijt bent geraakt en gewoon ergens heen lopen, er is altijd wel wat te doen :thumbs:

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog even wat extra nuance aanbrengen bij mijn vorige reactie. De grotten, stadjes etc die zijn echt prachtig. Ben nu ergens waar ik echt aan het genieten ben van de details in combinatie met de muziek

@ hierboven, hmm ja wellicht moet ik dat gewoon doen af en toe :) Voor mij is het toch nog wel een beleving/ ervaring, ik ben toch wel meer van de lineaire rpgps (final fantasy 13, Fable etc)

Er is zoveel te doen in Skyrim dat ik dus niet weet wat ik moet doen:+

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat heeft een aantal oorzaken:

1. De 360 heeft een geheugen beperking.
    2. Fallout 3 is vooral 'wasteland', meer geheugen beschikbaar.
    3. Fallout 3 heeft lagere kwaliteit textures dan Skyrim.

Dit probleem met de draw distance was nog 10x erger in Oblivion, dus ik vind het al knap dat ze dit nog mogelijk maken op de 360.

Daarmee pas je alleen de draw distance aan van het gras. ;)

hardocp.com/article/2011/11/23/tweaking_skyrim_image_quality/3

Onder het kopje object draw distance moet je zijn. 'uGridsToLoad' moet je verhogen in dit geval.

Overigens hebben ze de 360 ook als uitgangspunt genomen, daarom staat dit standaard zo laag voor de PC.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind het ook niet zo heel gek dat bij PC games de settings standaard laag zijn. Dat is imo een verkoophandigheid omdat veel mensen geen dijk van een PC hebben.

Ik vind het altijd vet om die settings aan te passen, maar meestal zet ik ze standaard op het hoogste.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Toch wel raar dat zulke tweaks niet automatisch worden aangepast zodra je de settings op Very High zet.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Viel mij laatst ook op toen ik F3 erin gooide, dat het helemaal niet veel lelijker dan Skyrim is. Eigenlijk gewoon net zo mooi. Skyrim is misschien niet de mooiste game maar op genoeg momenten heb ik mijn ogen uitgekeken hoe het qua sfeer was, als je echt streng ernaar gaat kijken zie je genoeg lelijke dingetjes. Maar als je er gewoon normaal naar kijkt, is het heel erg knap wat ze hebben weten te doen met 7 jaar oude hardware. En dan is de game qua size ook nog niet eens 4GB, wow. Maar dat verhaal van Bethesda toen over gloednieuwe engine, das echt kul. Dat zie je alleen al aan de NPC animaties dat dat onzin is.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Idd, door de sfeer valt mij geen eens op hoe 'lelijk' de game is. Ik kijk juist m'n ogen uit.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Word!

Toen ik in Skyrim voor het eerst in een gebied kwam waar het hard sneeuwde en de grond ook volledig bedekt was, zat ik er helemaal in. De huilende wind, hoe die sneeuw voorbij stuift. Echt briljant.

Zelfde toen ik voor het eerst bij gletsjers kwam, in een heel groen gebied, in enorm rotsachtig gebied met allerlei riviertjes, langs de kust...

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Mensen die zeuren over graphics zijn zo 2010. De game ziet er toch prima uit? Het gaat juist om de manier waarop er om wordt gegaan met artstyle en de verschillende grafische aspecten uitgebalanceerd worden en dat doen ze gewoon geweldig. Of vonden anderen het niet prachtig toen je voor het eerst langs de rivier/beek liep aan het begin van de game? _O_

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wel in ieder geval. :cool:

Wat ik ook geniaal vond, was toen ik in de verte Whiterun zag opdoemen. Je kon het al van ver zien liggen, en dan die uitgestrekte vlakte. Echt zo onwijs gaaf. En als je eenmaal voor de poorten staat voelde alles daarvoor als een reis er naar toe. Echt cool. :+

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Qua game vind ik Skyrim eigenlijk niet eens zo heel tof, maar ik vind de wereld gewoon heerlijk vormgegeven. :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind bijna alles prachtig aan Skyrim. Schitterend gemaakte wereld.

Tuurlijk kan het technisch allemaal nog beter (als de hardware het zou toe laten) maar op het design is vrijwel niks aan te merken wat mij betreft

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vind juist dat ze gewoon screenshots moeten laten zien in de loading screens...
    Dat was altijd de eerste mod die ik installeerde bij Oblivion.
    Bij Skyrim kan dat vast ook, maarja, speel het op de 360 :p

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Leveldesign zorgt ervoor dat de graphics niet echt tegenvallen, nog steeds thumbs up voor de caves in Skyrim. Alleen in Fallout 3 was de draw distance echt een doorn in het oog. Lijkt me wel awesome om de game op een dikke pc te spelen met mods. Shiiiiiiiiit. _O_

Nog veel meer. _O_

16. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering en daarom ben ik weer aan het sparen voor een monster pc. Ziet er echt schitterend uit als je dat met je pc kan draaien.:eek:

Damn man.8)8)

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kijk maar eens op www.deadendthrills.com . ;) Dat is de site waar die Flickr account ook bij hoort. Staat veel moois op. :)

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gruwelijk. Mijn PC gaat het nog wel trekken denk ik, maar haal Skyrim niet voor de PC. Heb hem al voor de 360 en i.t.t. Oblivion vind ik dat wel genoeg.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja daar heb ik ook de screens van de startpost vandaan. Heerlijk zo'n PC bak.

20. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je hem niet gekocht voor de PC, sowieso betere graphics, mods en met toetsenbord kun je hotkeys gebruiken wat superhandig is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina