1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ik zal binnenkort ook weer eens Skyrim spelen, wel handig is dat je via Steam alle mods kunt zien en de beoordeling _O_ (Steam Workshop)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow dat is wel handig. Als ik hem heb uitgespeeld op de 360 ga ik sowieso nog ff spelen met de PC versie.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gebieden waar het sneeuwt, regent of in elk geval. Waar het mistig is. Dat zijn ook de gebieden waar het mooi is opgelost voor de vergezichten. En dan is het inderdaad super mooi allemaal. Als het aan mij had gelegen zat er gewoon een soort "fog of war" in.

Tja, nuance heb ik duidelijk aangebracht. De binnen omgevingen zijn prachtig, stadjes etc ook. Echter, de outland/ skyrim, als je met mooi weer de verte in kijkt. Dan doet dat gewoon pijn aan mijn ogen. Zie hiervoor ook het eerste gedeelte van mijn reactie, als het nou gewoon bijna overal sneeuwde, of als er mist was. Dan was 't al opgelost.

Gebieden in de verte kunnen er ook prachtig uit zien, denk bijvoorbeeld aan een game als Alan Wake ;-).. Beetje appels met peren maar ik heb 't vooral qua focus op de outdoor gebieden en dan in de verte. Miste/ blur/ fog of war weet ik veel wat, maar laat mij geen Nintendo 64 landschap zien. (N)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, een fog of war lijkt me echt kut. 8)

En daarbij, ik vond de vlaktes er ook mooi uitzien hoor. Sure, het kan mooier. Maar wanneer je enorm ver uitzicht hebt, en de dorpjes en steden ziet, of de gletsjers in de verte. Geniaal joh. :D

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Soms de mist op bergen in de verte , of de aurora die snachts ineens komt opzetten. Tuurlijk zijn er soms momenten dat het er wat vlak uitziet, maar daar staat zoveel moois tegenover.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Console vind ik prettiger spelen, zeker de Xbox.

7. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC kan je ook met een Xbox 360 controller spelen hoor.:)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De beleving vanuit een luie stoel voor een grote Tv is toch echt totaal anders dan op een PC achter een bureau. Geen PC meer voor mij...

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In veel opzichten ben ik het daarmee eens.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De ideale setup is nog steeds een dikke PC met 360 controller met HDMi aan je tv/versterker hangen

maar het gemak dient de mens en ik heb het geknutsel er niet meer voor over. Tijd voor betere consoles!

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kun jij geen Skyrim op je HTPC knallen dan? :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar ik spaar liever mijn PC als het gaat om er het ultieme uit te willen halen.

Gemak dient inderdaad de mens, maar daar ging het mij niet om. Mijn PC gaat, nu met nieuwe onderdelen, al aardig over een maandinkomen heen. Zonde als er dan wat zou gebeuren.

Voorbeeld: De vriend van een kennis van mij schijnt ook een dikke PC te hebben. Die heeft in Crysis 2 een keer 10.000 tonnetjes laten ontploffen. Niets aan de hand, had ze allemaal opgestapeld en weet ik wat. Toen een 1.000.000 tonnetjes en die laten ontploffen. Dat heeft zijn PC geweten en hij durfde hem dan ook meer dan 3 dagen niet aan te raken en en aan te doen. :+

Ok, mijn PC komt ook een heel eind, met Skyrim ook wel, maar ik wil geen grenzen op gaan zoeken met mijn computer, that's all.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk niet dat de processor dat trekt, maar ik ben wel aan het pielen om er wat emulators op te krijgen :D

Ding is wel zwaar overpowered voor wat het moet doen

(als ik een 1080p film stream is er van de 4GB geheugen misschien 400 in gebruiken en staan er 3 threads uit hun neus te eten)

maar er echt op gamen lijkt me niet echt haalbaar :+

14. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je blaast je computer echt niet op als je zoiets doet. Wat was er dan met zijn PC gebeurd? Als je PC goed functioneert vallen dingen als processor en videokaart automatisch uit voordat ze echt te warm worden.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, tegenwoordig wel mag ik aannemen. In ieder geval doe ik het liever niet. Ik ben al tevreden met World of Warcraft op mijn PC en af en toe iets anders. Echter is de verleiding te groot om naar WoW te grijpen als ik achter mijn PC zit en daarom haal ik dus weinig PC games, gezien de afgelopen 4,5 jaar. ;)

16. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last van superlange loading screens / waiting, corrupte save-games en vage 'Disc not readable' meldingen bij bepaalde saves?
    Zit nu op de 140 uur en nooit eerder last van gehad, heb ongeveer 400 saves op mijn hdd, mischien dat ik die moet verwijderen? de DVD heeft geen krassen in ieder geval..

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik raad je aan om je cache te clearen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210

Verder zou ik een paar saves verwijderen/verplaatsen naar een USB stick. Er zijn inderdaad meer verhalen van traag laden omdat wanneer de game opstart hij al die saves gaat inlezen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog nooit last van gehad gelukkig. Mijn meest epic Elder Scrolls saves bewaar ik al op een MU, alleen zijn die van Oblivion. :+

Misschien dat ik Skyrim er ook nog wel opgooi.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857

Skyrim getting mounted combat
    Bethesda has announced mounted combat for Skyrim via a free title update. Those who have the game on Steam should make sure the beta version is up to date and try it out. No date just yet, but it will land on consoles as well. Patch notes can be found on the Bethesda Blog.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lijkt me onwijs kut werken :p.

Sowieso ben ik m'n paard al sinds het begin kwijt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina