1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het kwam me totaal niet bekend voor, dus ik zocht het eens via Wikia. Fucking hell, die is inderdaad schitterend. Die stond in een artikel van ik geloof CVG, van dungeons die je gewoon echt bezocht MOEST hebben.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Eeeyyy, wie was nou die XBW member die meteen riep dat het over vampieren zou gaan?

Niet deze iig:

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik had na die trailer gelijk zin om weer skyrim te spelen dus eindelijk maar eens het laatste stukkie van de main quest uitgespeeld. Laatste stuk was weer vet. Alleen blijf ik de main quest van Oblivion beter vinden.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    +1. :thumbs:

Dawnguard spreek me trouwens helemaal niet aan. :'-(

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Main Quest van Oblivion was echt kut.
    Of die van Skyrim beter is weet ik niet aangezien ik die 1 minuut heb gespeeld. :+

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Main Quest van Skyrim was echt bedroevend eigenlijk, sowieso viel het einde echt hard tegen. Eigenlijk waren de quests van Skyrim helemaal niet leuk, thieves en brotherhood waren ook een stuk leuker in Oblivion imo. Maar goed, had volgens mij wel eens een paar keer gemeld dat de quests sowieso gaar zijn in TES games.

7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Zo! Wat je in een weekje tijd wel niet allemaal voor elkaar kan krijgen:eek: Sommige dingen hebben we nu gekregen (extra kill-cams, horse-combat, kinect), maar een aantal andere zou ik ook best nog wel willen zien (Fire/Ice arrows om boogschieten aantrekkelijker te maken, meer stealth-elementen, grafische dingetjes).

Die DLC spreekt me niet direct aan, ik heb zelf nauwelijks belangrijke quests gespeeld in Skyrim op de Dark Brotherhood na en heb nog heel wat te ontdekken. Ik heb dus nog lang niet alles in de gewone Skyrim gedaan, waarom zou ik dan willen betalen voor nog meer quests? Die kruisboog lijkt me trouwens wel tof. In de vakantie maar weer eens verder met de gewone Skyrim.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daarom zei ik ook 'kan'. :p

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Kom op toen je kvatch aan het redden dacht je wel yeah ik ben the hero of kvatch_O_ En dat laatste stuk in the paradise was ook geniaal. Net zoals toen je voor het eerst in cloud ruler temple kwam. Het infiltreren van de mythic dawn was ook geniaal.

Eigenlijk was alleen het closen van die gates tering saai na de eerste twee.

Maar goed als je alle words of power in die dungeons hebt lopen zoeken is dat na 6 words ook fucking saai. Af en toe zit er nog een leuke quest aan vast maar toch.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vette trailer!

Ben erg benieuwd hoe uitgebreid de DLC gaat zijn, hoelang je ermee zoet bent. En kan ik ook eindelijk de killcams ervaren enzo! Ben benieuwd naar de release date, najaar zit weer jammed met games!

11. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  12. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Direct aangemeld:+

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat, dus eigenlijk is het gewoon een giveaway voor de DLC, en je krijgt 'm nog eerder ook 8)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    *meldt zich ook meteen aan.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Awesome, ook aangemeld. Ben alleen niet ver met de game ivm tijd gebrek en andere games dus ik verwacht niet dat ik erbij zit eerlijk gezegd.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar hoezo zou je er dan niet bijzitten? :)

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook aangemeld. Als ik het hiermee gratis en eerder zou kunnen krijgen, graag. :cool:

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand wat die midelste poster is? De eerste is duidelijk Elder Scrolls, derde volgens mij Dishonored.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, The Elder Scrolls Online. ;)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben me ook aan het aanmelden. Ik weet niet of ik de beta echt ga spelen, want mijn vorige ervaring met een beta (APB) heeft het spel helemaal verneukt, teveel bugs en zo.

Maar gratis DLC sla ik niet af. :+

Ik zit trouwens op 91 uur speeltijd en ik heb de main quest nog niet eens gecomplete. Ik heb nu 2 questlines gecomplete zegt ie. Thieves guild heb ik ook uitgespeeld, maar ik moet die Stones of Berenziah nog, maar ik tel hem gewoon als complete. :+

Laatst bewerkt: 3 jun 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina