1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik gok dat je mening ook hier nog wel een beetje gaat veranderen. Ja, het is echt vele malen beter dan in Oblivion, maar na de zoveelste ijszombie, of ondergrondse fort locatie heb ik het wel even gehad.

    Het is vooral de inrichting en de soms wat voorspelbare vallen, de gangen die ik nu frequenter voorbij zie komen en dan valt het qua variatie nog best wel mee, lees, NIET tegen.

    Bij een TES 6 moeten ze gewoon nog meer dan 12 man op die grotten zetten en het liefst ook totaal verschillende mensen, verschillende groepen mensen. Op die manier krijg je naar mijn idee de grootst mogelijke verschillendheid.

    Dus doe bij TES 6 maar 24 man op die grotten. 8 uit Amerika, 8 uit Europa en 8 uit Japan/Canada/Australie. :thumbs:
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, dat moet wel werken! Kan niet anders.

    Achja, ik vind het al een hele verbetering tov Oblivion. Daar was echt alles hetzelfde, hier is nog gezonde variatie. Jammer dat de Ayleid (?) ruins er niet meer inzitten alleen. Dat vond ik juist zo gaaf in Oblivion. Maar die Dwemer ruins zijn wel weer tof. Leuk om al die Dwemer shit te verzamelen. :cool:

    Als ik vakantie heb weer lekker Skyrim spelen. :D:D
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jij hebt echt geen idee hoe het maken van een spel werkt. :9
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hahah uhu, bouw jij maar een piramide in je eentje :')
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    24 man voor alle dungeons? Lijkt me wat weinig :+

    Dat lijkt me voor alleen QA van de dungeons al wat weinig
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Opzich wel tof hoor, om een Japanner een paar dungeons te laten maken. Zeker weten je dat iets volledig anders krijgt :D
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee. 8)

    Het gaat ten eerste om de game director die zegt: "we gaan een game bouwen in een Scandinavische setting."

    Vervolgens zegt de game director tegen z'n art directors: "kerels, fixen jullie even met het team designs voor de volgende onderwerpen aan de hand van onze gekozen setting."

    En dan komen de concept artists met heel mooie tekeningen.

    En dán gaan er vervolgens digitale tekenaars aan de slag die 3D-modellen maken aan de hand van de concept art. En dan nog later gaan ze die 3D-modellen in het spel gooien en maken de programmeurs het af.

    Het maakt dus niet zo heel veel uit als een Japanner een dungeon moet maken. :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ok.......wanneer je het zo brengt ;)

    Maar klopt! Ik zou het echter wel tof vinden als een Japanse developer een soort Elder Scrolls achtige game zou maken :D
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    *kuch* Dragon's Dogma *kuch*

    :+
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat lijkt weinig, maar voor de design van de dungeons zijn niet zoveel mensen nodig. Voor Oblivion hadden ze er ook heel weinig.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Das NO WAY een Elder Scrolls :p

    Ongetwijfeld een nice game, maar heel anders dan Elder Scrolls. Nee een japanse Elders Scrolls, dus gewoon echt in first person ook en alles.
     
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens de twitter van bioware krijgt slechts een half procent van de aanmeldingen de bèta. Mijn postvak is helaas leeg.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeg ik ergens dat 1 persoon een grot per keer doet. |:-

    Oeps, dubbelpost.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het kloppen dat sommige dungeons bugged zijn? Er moet toch 'cleared' staan als je alles hebt gedaan?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is een vaak voorkomende bug ja. Helaas!
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Super irritant!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk! Dan weet ik dat ook weer, want ik had echt meerdere keren een dungeon die toch echt helemaal leeg was van vijanden en toch stond er geen cleared. Vaag dat die nog niet gefixt is.

    Viel me ook echt op dat er niemand op gamefaqs en de GT forum een code had ontvangen, maar ja om dan gelijk te zeggen dat het een scam is...nah. Ze kunnen onmogelijk 500 tot 1000 mensen een code sturen, daar lijden ze gewoon verlies op. Maar ben wel benieuwd hoeveel mensen in totaal de code nou wel krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina