1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :+ de titel is inderdaad wat misleidend
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Staat wel in het artikel dat ze het over Shivering Isles hebben.

    Ik heb alleen geen idee hoe groot die is, aangezien ik die nog steeds niet heb gespeeld. :+
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup. En het leuke is dat je ook aan de slag kan met de wapens en skills uit de expansion in de normale wereld. Dat rekt de houdbaarheid en 'frisheid' ook wat langer op.
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gister het allergrootste WTF-momentje in mijn hele Skyrim carriere 250 uur gamen. Lag 10 minuten dood te gaan van het lachen. Er gebeurde dus dit..
    Als je block skill hoog genoeg is krijg je die slow-mo wanneer je blokt tijdens een powermove. Naja, ik kwam 2 Forsworn chickies tegen bij een berg. En zij hakken op mij in, vervolgens krijgt die block skill een slow-mo, maar die raakt bugged en duurde ineens superlang.. Dus ik zo, FUS RO DAH - op die chicks, terwijl ik in slomo zit.. Heel die shockwave powert up op die chicks vanwege de slomo.. Ineens stopt die slomo: WOESJJJ!! Een van die chicks vloog echt zo hard niet normaal, als een raket de lucht in, hahahahaa.. Ze was na 2 seconden gewoon niet meer te zien. En 30-40 sec later valt ze weer op de grond. Leeft gewoon. Haha! :D
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Wat is Dragonrend toch een awesome shout. :cool:

    Dit is is even een pure noobvraag, maar ik ben er nog steeds niet achter welke shout nu de beroemde Fuz Ro Dah is? :confused:

    Dit komt omdat ik ze nog lang niet allemaal een keer of meer gebruikt heb. :x
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Fus Ro Dah is die wervelwind die je enemies wegblaast.


    Die krijg je standaard in het verhaal als eerste (als je de eerste draak bij Whiterun verslaat) dus je hebt hem al meerdere keren gebruikt :p.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit kan als spoiler gezien worden dus tja...gaat over iets met de draken.

    Wat was er nou uiteindelijk waar van de verhalen dat je ook een draak aan je zijde kan krijgen? Dat ie echt voor je ging vechten? Ik moet het nog altijd zien namelijk.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je het verhaal uitgespeeld? Zo ja:

    Je hebt toch die shout om Ohdavig (ofzo) op te roepen?
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Thanx, gewoon te lang deze game niet meer gespeeld.

    Had ik nu de Adoring Fan uit Oblivion maar als slachtoffer op de Throat of the World. :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee nog niet uitgespeeld, ik ben te druk bezig met sidequesten en gewoon exploration. Voordat ik weer aan die main quest toekom....pfff..duurt nog wel even :D.

    Maar thanks!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Van wat ik nu weer van de game heb gezien kan ik alleen maar zeggen dat de MQ zuigt. :emo:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Beste plek/winkel om torches te kopen/vinden? :)

    Ik weet het, ik heb een magelight spell en nog iets, maar ik vind een torch vaak gewoon cooler om te gebruiken.
     
  14. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop nooit torches, de enige die ik heb zijn gevonden of in bepaalde grotten van de muur geplukt. Ik heb ook geen flauw idee waar je ze wel zou kunnen kopen, ben benieuwd! :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Na m'n herexamen volgende week ga ik denk ik weer verder met Skyrim. Ik had in december zo'n 80 uur gespeeld, daarna niet meer aangeraakt. Geen idee waarom, want er was toentertijd voor mij geen geweldige game ofzo waardoor ik Skyrim niet meer zou gaan spelen. :+

    No offense, maar volgens mij kan je hier alleen om lachen als je het zelf hebt gezien. :p
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Zo, nog 1 word en ik heb alle shouts op 3/3. Vette game, had al eerder verder moeten gaan. Hopelijk is Dawnguard wat, anders laat ik die eerst links liggen. Hopelijk zit er ook iets van 250 GS bij.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina