1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook merchants die 4000 kunnen kopen. En meer mogelijkheden om gestolen shit te verkopen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WAARR???

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Honningbrew Meadery.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks, ik ga eens kijken!

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dikke crosspost maar boeien. Vond dit hier wel passen, voor de Skyrim fans.

Vanaf 0:25

6. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maakt het voor enchanten eigelijk iets uit hoeveel % het heeft als je iets kapot maakt.
    ik heb bijvoorbeeld staan 15 fire dmg, maar ik had een boog gekocht die 37 extra deed om kapot te maken maar dat kon niet. en ik heb ook nog 17% goedkoper kopen ketting en 10% goedkoper(thiev guild hood) zal ik die hoed kapot maken.

en ze mogen bij take all best een are you sure maken ofzo, ik heb alles in een tonnetje gegooid omdat de salesmannen lang niet goedoeg geld hebben. drukte ik perongeluk op x hup 3500 kilo bij me. ffuuu

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm... welke quest moet ik doen? Ik zie daar drie personen, alle drie niet zo interessant. Als het met Thieves Guild heeft te maken, die bewaar ik voor mijn volgende personage.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat weet ik nu ook niet zo zeker, ik denk als je een wapen enchant, dat er dan ook rekening gehouden word met je enchanting level..
    Had ook pas iets kapotgemaakt dat 20% enchantment had, en als ik het dan wou toepassen op een wapen dan kon ik er maar max 13% van maken..
    dus denk dat het aan je level ligt..

9. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    +1

was er zelf ook bij :D

10. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Het is ook zo dat als je al eens iets met een bepaalde enchantment kapot hebt gemaakt, je een ander item met eenzelfde enchantment niet meer kapot kunt maken.
    Voorbeeld: Je hebt laarzen met 20% shock resistance kapot gemaakt, dan heb je de enchantment 'shock resistance' geleerd. Als je daarna een armor met 60% shock resistance kapot wilt maken kan dat niet, want die enchantment ken je al en het percentage dat jij kunt maken hangt inderdaad af van je enchanting skill.

Overigens kun je altijd eerst ieta van een potion opslobberen om je enchanting te boosten voordat je iets maakt. :)

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als je 2 items hebt met hetzelfde effect (bv Fire Damage), sloop dan het goedkoopste item. Maakt niet uit of je het item met 10% Fire Damage of 50% Fire Damage sloopt, het gaat om het effect.
    Percentage voor een item wat je vervolgens zelf enchant is compleet afhankelijk van je enchanting level en heeft niets te maken met het item wat je hebt opgeofferd.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet extra jobs doen voor de Thieves Guild (ik meen 5 per grote stad, grote stad= Whiterun, Windhelm, Solitude en Riften) , dan komen er meer merchants in de Ragged Flaggon die 4000 kunnen kopen en komen er ook meer fences per stad.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Je krijgt vanzelf een quest in de Thieves Guild waarbij je iemand moet helpen daar. Als je die quest hebt voltooid is hij je fence.

--------------

Ik ben nu bezig om al die 15 Daedric Artifacts te halen (ben helemaal opnieuw begonnen want op m'n main character kwam ik er 1 tekort :'-() maar nu moet ik dus ook weer de quest The Only Cure doen, die enkel gestart kan worden door een Reflicted Refugee ergens te encounteren. Ben nu al een uur aan het zoeken, maar kan er nog steeds geen een vinden. Weet iemand de route die zo'n Reflicted Refugee loopt?

EDIT: Pff... nu wilt die Kesh opeens wel met me praten, zonder dat ik met een Reflicted Refugee heb gepraat. Terwijl hij dat eerst niet deed. |:-

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  14. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets vreemds. Ik heb de questline van de Companions voltooit en nog steeds heb ik "beast power".:eek:

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gooi dat ff in een spoiler!

Dat klopt ook! Je moet er iets voor doen om het kwijt te raken...

In de ruimte van de final fight zo'n hoofd gebruiken op die totem ...

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ah wat baal ik van die fout in de Thieves Guild questline. Kan hem gewoon niet afronden omdat iemand er niet staat. Bah, beetje jammer. Komt er nog een update aan?

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, er komt een update aan. Maar die is op het moment in beta versie op Steam (intussen is de tweede beta versie er al). De reden hiervoor is zodat ze zoveel mogelijk bug fixes in een patch kunnen stoppen zonder dat er bugs bij komen.

Zodra ze de final versie van patch 1.4 hebben, zullen ze deze aan Microsoft geven voor verificatie.

Dan zal het nog een week duren voordat Microsoft deze vrij geeft op Xbox Live. Om die reden zijn er ook geen beta patches voor de xbox (ze kunnen van Microsoft maar om de zoveel tijd dus een patch submitten) en zullen ze zoveel mogelijk bug fixes in een patch proberen te stoppen voor de consoles.

Dus het zal nog wel een paar weken duren voordat die patch komt op de xbox.

Changelog is te lezen hier: http://www.bethblog.com/2012/01/19/news-on-the-creation-kit-and-game-updates/#more-17547

Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, nuttige info, dank je.

Ik heb niet echt aandacht geschonken aan Enchanting. Toch maar wat doen nu ik Smithing op 100% heb.

19. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb een aantal black soul gems. Wat kan ik daaar mee doen?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook een mooie tip voor de volgende keer dat je Smithing op een ander personage doet: Steel Daggers FTW! ;) Ik moet er wel een paar honderd maken, maar dan staat die wel snel op 100 en de mats zijn redelijk goedkoop en meestal in veelvoud aanwezig. Deed en doe nog steeds al mijn zaken via Whiterun. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina