1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het blijft soms echt geweldig in deze game..net ook in Windhelm.

Ik was een beetje mijn inventory aan het ordenen en zag dat ik er een boog in had zitten die ik helemaal niet nodig had,dus hoppa weg ermee. Toen ik klaar was liep er een guard langs en die begon mij te verkondigen dat hij het niet cool vond dat ik zomaar wapens op de grond neer had geflikkerd. Hij begon te dreigen en zei dat ik hem moest betalen, want ik was de rust van de jarl aan het verzieken en dit ging allemaal gepaard met dat Arnie stemmetje natuurlijk,lol. Wat een gek joh, prachtig.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je mag ook al niet shouten in alle Holds. Krijg je Arnie op je korrel. Whatever kun je dan ook gewoon zeggen. :lol:

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahah klopt ja. En als je door gaat blijft ie je waarschuwen, het komt er nooit van dat je hem ook echt moet betalen of dat je moet zitten. Volgens mij hebben ze die Arnie stem gewoon voor de lol erin gegooit, kan me echt niet voorstellen dat dit een serieuze beslissing was, dat ze hem echt overtuigend vonden ofzo. Soms vind ik het wel storend hoevaak je die Arnie's wel niet hoort, maar ja.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, waar Arnie zijn zaad wel niet heeft achtergelaten. :cool:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Lol, echt ja.

Ook bij Whiterun Stables zie ik de godganse tijd nu al vijf 'Louis Letrush' personages, ze staan ook allemaal bij elkaar en zeggen allemaal hetzelfde. Duidelijk een bug/glitch, lol.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hahahaha, moet je de mod Windfall Island eens opzoeken op STEAM voor de PC versie. Is van Zelda, maar die zit ook echt nog vol fouten. Ook alleen maar Khajit ofzo, je moet echt zoeken om mens achtigen. 8)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ah nice ik zat al te zoeken hoe ik van mn Lycanthropie afkwam :+

Eerst ff Brotherhood uitspelen waar ik net bijzit en dan maar Dawnguard kopen.

Hopelijk zit daar een beetje fatsoenlijk armor in want ik loop nu maar in robes :emo:

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    valt mee van wat ik gezien heb :'-(

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu toch de hele tijd al met die Bound Sword magic spell, er staat echter niet bij hoeveel damage ie doet. Dus ik check net wikia eens...en zie staan dat ie maar 14 damage doet? Jammer...zo'n coole perk eigenlijk maar vergeleken met de zwaarden die ik nu heb is hij behoorlijk useless.

Ik las op CVG een artikel dat er een paar hele brute armors in Dawnguard zitten juist....

Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Is het visueel wat? Want ik vind vrijwel alle armor ontzettend lelijk in de game.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou kunnen, wat ik heb gezien is hooguit een half uur aan gameplay bij mijn broertje :p.

Ik vond het wel gaaf. Het is namelijk niet zo overdreven als glass of dragon armor, maar heeft wel wat.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel nu voor 't eerst een game als Skyrim. Ben in de eerste cave en heb nogal moeite met switchen tussen wapens en magica. Iemand daar een goede truc voor?

13. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    je favoriete magie/wapens favorite (doe je in het item menu met Y geloof ik) maken en dan kan je ze snel switchen met de pijltjes

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net de Dawnguard kant uitgespeeld. Ging toch nog best vlug. Het verhaal vind ik teleurstellend, de rest is top.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, maar dan heb je nog de andere kant he :)

Weerwolf vraagje...maybe spoiler...

Ik heb begrepen dat ik meerdere shouts kan krijgen voor de weerwolf en dat ik de Totem of Hircine radiant quests moet doen. Ik heb nu twee daarvan gehaald en volgens Wikia zou ik nieuwe shouts moeten hebben dan. Hoe kan ik switchen tussen shouts tijdens weerwolf vorm? Alle knoppen geprobeerd..niks waar ik een menu kan vinden om ze te kiezen.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij kan je helemaal niet shouten als weerwolf?

Want de Shout button is ook de Power button, en in/uit een weerwolf veranderen doe je met de Shout/Power button.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Deadric heb ik zelf nu, maar dat vind ik in Skyrim een lelijkers t.o.v. die in Oblivion.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Toen ik het spel net 3 dagen had, werd ik opeens aangevallen door iemand en in zijn lichaam had hij een brief met daarop: 'dark brother hood, payment is al gemaakt'.

Kan ik er nog achter komen wie de dark brother hood op mij afgestuurd heeft?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Komt gauw genoeg en je ziet het niet aankomen, trust me. Moet je niet teveel woorden aan vuil maken, maar is een beste WTF. ;)

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Maar ik heb de brother hood ondertussen al afgemaakt. Maar dat was ook al voor dat ik die eerste quest had gedaan iig (heb het spel nu ook al 2 maanden ofzo :p)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina