1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar dat zijn die vreselijke inkakmomenten op bepaalde plekken dat het echt vrijwel onspeelbaar is. En iets verderop ineens weer goed. Nee ik bedoel echt van die stukjes die zonder enige reden heel stotterend draaien.....en het is volgens mij niet de framerate. De inkakmomenten, dat is echt duidelijk de framerate.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar had ik eigenlijk weinig last van. Had wel last van vastlopers voor die patches. Zo erg dat ik nu al aan mijn 7de char begonnen ben :p

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Merk wel dat ik heel erg veel van die shouts vrijwel niet gebruik. Sommige zijn echt tof, andere meer mwa.....

Mijn favo is toch duidelijk de Fire breath, die van jullie?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Fus Ro Dah, omdat ik die andere nog niet tegengekomen ben of niet heb gemaxed, kom ze nooit tegen :emo:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Das toch Unrelenting Force dat je mensen wegblaast?

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh dit is ook leuk (NOT). Normaal liep een paard alleen bij je weg wanneer hij niet bij je hoorde, nu besluit mijn eigen paard dat ook maar te doen.

Review van CVG van Dawnguard

http://www.computerandvideogames.co...rdict-on-skyrims-first-dlc/?page=2#top_banner

Valt me toch wat tegen dan dat ze de assests opnieuw gebruiken voor dungeons, dat de quests niet heel erg afwijken van wat we in Skyrim al hadden en dat het eigenlijk gewoon more of the same is. Jammer...want Shivering Isles voor Oblivion was ECHT anders. En de DLCs voor Fallout 3 waren ook echt behoorlijk anders. Ook die klachten over de verplichte third person cam tijdens vampire lord zijn erg hinderlijk kan zijn. Snap zelf sowieso niet helemaal waarom we geen first person kunnen doen op paarden, als weerwolf en vampier.

Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb Skyrim er ook maar weer eens ingegegooid en moest nog updaten (1.5?). Toen laatste savegame geladen en ik sta in de thievesguild met wat rags aan en een lege inventory... WTF ?!?

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Probeer eens apart Load Game ipv Continue?

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Bazenoplossing is dat. Zo ben ik mijn shit ook al eens kwijtgeraakt. :thumbs:

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ga ik zeker doen, maar wilde gisteren alleen ff update voordat ik de uitbreiding zou downloaden. Ga eerst nog wat DS spelen voordat ik hieraan begin ...

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie van Dawnguard tot nu toe?

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog steeds niet gespeeld :+ ga er nu aan beginnen. Nadat ik weer sinds tijden het spel erin pleurde, merkte ik dat ik nog zoveel te doen heb.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ben er niet helemaal kapot van nog. Ik speel hem van tijd tot tijd wel een keertje uit. Vind het veel te veel lijken op het originele spel. Wat er eerder al vergeleken werd over Shivering Isles ben ik het wel mee eens.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha ja dat ken ik. Ik heb er tegen de 300 uur opzitten volgens de teller maar nog altijd moet ik de main quest uitspelen, Dark brotherhood moet ik nog afmaken, nog beginnen met Thieves guild etc. Heerlijk zo'n game waar je gewoon niet bang hoeft te zijn dat je hem snel uitspeelt..haha.

Dat is wel jammer dan inderdaad. Shivering Isles gaf je echt het idee bijna een ander spel te spelen gewoon en de DLC voor Fallout 3 waren ook allemaal echt anders dan F3 zelf, andere settings en quests. Bethesda zei onlangs dat ze voor de tweede DLC misschien weer een soort Dawnguard gaan doen, ik weet niet in wat voor zin dat werd bedoeld....maar hoop niet dat ze bedoelen dat ze het 'safe' blijven spelen, zoals CVG zegt.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Reken maar dat ze het wel doen dan, kijk maar eens naar wat andere developers doen. |:-

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net Metacritic even gekeken, en ze zeggen allemaal hetzelfde. Het voelt aan als een sidequest en is gewoon meer van hetzelfde. Had ik echt niet verwacht na dik 8 maanden wachten op nieuwe DLC. Ik ga hem sowieso nog wel halen, maar ik ga gewoon eerst rustig verder met Skyrim zelf.

Wat bedoel je precies met wat andere devs doen? Bethesda was bekend om hun geweldige DLC's vond ik, SHivering Isles en de Fallout 3 DLC waren stuk voor stuk allemaal hun geld waard vond ik.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, maar tijden veranderen en zie t.o.v. de release van Oblivion eens hoeveel er veranderd is in de gamewereld omtrent DLC. Bethesda gaat vroeg of laat echt niet meer achterblijven hoor, ook daar zijn ze de dev. niet naar naar mijn idee.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik las net dit en als dit echt zo is, zou dat wel verschrikkelijk zuigen en eigenlijk bijna een game-breaker zijn.....

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog niet meegemaakt though maar dat zou wel kut zijn. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina