Hmm een vraagje.
Heb de game nog niet zo lang gespeeld, maar speel 'm lekker in eigen tempo anyway dit gebeurde. Het volgende is vrij vroeg in de game (ben level 9) maar zal toch spoiler tags zetten.
Ik moest richting die 2e draak met zo'n blades chick. Onderweg kwam ik echter al een draak tegen. Beest ziet me en valt me aan.. maar ik ging bij een paar van die giants staan dus raakte die draak ook in gevecht met die giants. Anyway na een paar minuten dacht ik later en ik peer 'm een boerderij in. Kom ik naar buiten flikkert er opeens een draak dood uit de lucht, schijnt het die draak te zijn. Nou relaxed dacht ik niks aan het handje.. pak z'n soul leer die shout waar die vandaan kwam
Echter sindsdien is het spel 2x keihard vastgelopen, wel op verschillende punten overigens. Zelfs toen ik
naar die blades chick voor die quest draak ging, flikkerde er onderaan die berg een draak dood uit de lucht uit het niks.. kon ik verder niks mee behalve z'n bones pakken. Moest die draak bovenaan die berg nog wel gewoon verslaan btw
Is het gewoon pech of zal de savegame naar de klote zijn? Opeens in een uurtje spelen 2 vastlopers terwijl ik daarvoor nog geen één heb gehad.