1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Spoiler aleeertt:+.

Heb Oblivion en Morrowind al wel op mn pc staan maar nog nooit gespeeld, ga er binnenkort ff aan beginnen:).

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ah ik zie daar Lights Out tussen staan. Die heb ik net gedaan. Ja dat zijn absoluut coole quests en bieden tenminste wat diepgang.

Volgens mij heb ik nog genoeg DBH missies te gaan in Skyrim.
    want ik zag ook een sanctuary in Dawnstar...dus vraag me af of dit betekent dat je daar ook nog quests krijgt. Maar ik wil niks weten :D

Hoe dan ook, zou het ehct jammer vinden als de missies echt minder worden. Maar wie weet vind ik ze zelf wel gaaf, dat kan.

Die Oblivion quest kan ik me effe niet 1 2 3 heugen.
    Tja maar je zit wel in een thread van het vervolg op Oblivion. Dan kun je zulke dingen echt verwachten :)

Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    DB moet ik nog checken. Mijn char is er al klaar voor. Heb nu de juiste skills en gear dat ik nodig heb om iedereen te stabben. :9

Illusion + Light armor + One handed + Marksman + Alchemy _O_

Nog een vraagje over de Radiant questen in de Thievesguild:
    Klopt het dat de guild zich gaat uitbreiden door het doen van alleen de radiant questen?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Heb je dat ene topic van Kevf al eens gelezen? Als je dat gelezen had, dan zou dat een deel kunnen verklaren. Ben volledig afgekeurd namelijk. ;)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat klinkt als een hele vette combinatie inderdaad. Marksman is sowieso een geweldig iets in Skyrim. Het is echt bruut hoe ze aanvoelen en dat in combinatie met de killcams is saaaaweeeeet.

Je kunt daar van die burglary quests doen, bedoel je die? Ik weet niet precies hoe dat zit. Ik heb die questjes ook nog steeds open staan.

@Yelllow13..afgekeurd? Voor wat?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    ah heb het uitgevolgeld.

Je doet 5 van die quests in 1 stad, en je unlocked een special quest wat je guild verbeterd. De quests zijn wel te makkelijk en simpel imo. Het leukste is nog altijd een bandit dungeon doen in full stealth.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Werk, 80-100%, maar hou het maar op 100%.

Ik heb een vorm van autisme en na 12 jaar weet ik nog niet precies wat ik heb, dankzij stakkers bij UMCG Groningen en GGZ die tegenovergestelde verhalen vertellen.

Dinsdag moet ik een test doen. Een heel serieuze test, IQ, om daarbij vast te kunnen stellen wat ik precies heb.

Lees het topic van Kevf maar voor meer informatie, maar gelieve het niet zonder noodzaak te bumpen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ai , das goed fucked up man. Sterkte daarmee iig. Groningen joh? Dus ook een Groninger? :D, of moest je persé daar geholpen worden?

Anyway...doen jullie wat met de Telekinesis magic? Tot nu toe doe ik er zeer weinig mee, want zolang je niet de object naam in je scherm ziet staan,pakt ie het ook niet en dus moet je heel dichtbij staan ervoor.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sowieso vond ik magie altijd erg klungelig werken in Skyrim. Het is ook veel minder krachtig dan in Oblivion voor mijn idee.

Ik was eigenlijk standaard boogschutter/backstabber. :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nope, werd daar jaren geleden geholpen. Ben een echte Sneeker.
    En fucked is het zeker, maar dan meer de vooroordelen.

Vandaag ook zo goed als mijn eigen huisje afgebouwd. Grondstoffen zijn best prijzig en je kan weer overal naar toe reizen. :cool:

Vrouw en dochter kan ik alleen nog niet meenemen kennelijk. :confused:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vecht nu de hele tijd met Bolar's oathblade en die doet 31 points stamina damage, creatures and people up to level 15 flee from combat for 30 seconds.

Ik charge dit zwaard de hele tijd en voordat ik er erg in heb is de enchanment al weer helemaal weg. Terwijl het bij andere wapens zoals Sanguine Rose veel langzamer gaat, how come?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Krachtige enchantments zijn sneller op. :+

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren een dungeon waar een hele zooi aan Draugr Deathlords waren en dit was echt een stukje waar ik gewoon niet verder kwam, zelfs niet met een tijdelijke companion toen.

In de vorige kamer lagen een heleboel 'dode' Draugr Deathlords en die heb ik met de Ritual Stone power weer tot 'leven' gebracht. Echt met een heel army aan Deathlords op de andere Deathlords af....winnaar? Dragonborn en zijn army van Deathlords. Gotta love it :D

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik vond het tweede stukje al apart, maar je had het in een keer over de game 8)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net een boek gelezen over de origins van de Falmer en hoe ze zo geworden zijn, erg nice allemaal. En dat eind van het boek...als zoiets zou gebeuren in het verhaal, zou heel erg cool zijn.

Ik zou ook graag in een nieuwe DLC of nieuwe TES de dwarves willen zien, waar zijn ze gebleven etc.

Laatst bewerkt: 10 sep 2012
  16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig een link naar dat topic?

17. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand wat tips om te zorgen dat Skyrim niet vaak vastloopt? Ik heb sinds kort Heartfire dlc aangeschaft en ik speel het spel nu regelmatig weer, maar hij loopt ook erg vaak vast en dat is irritant als je net wat items hebt gekocht en ergens heen traveled en als je een bankje timmert en even rondloopt het spel weer vastloopt.

Ik heb al wel dit gedaan:
    - Spel op HDD geinstalleerd
    - Totale aantal save files verminderd tot 5 (ipv 20 wat ik eerst had)
    - autosave uitgezet
    - Items waar ik veel van heb verkopen of niet in mijn inventory behouden (zoals 30 dezelfde sleutels)

Verder een tof spel dat in mijn rijtje hoort met beste games die ik heb gespeeld sinds jaren (al meer dan 150 uur op de teller, dus dat zegt wel wat :p)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zelf heb ik Hearthfire nog niet, Dawnguard ook niet trouwens. Maar je zou kunnen proberen de cache te legen van de HDD? Moet je naar system gaan, storage en dan empty cache, zoiets.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Aantal save files maakt echt niet uit, duurt alleen wat langen bij het ophalen van de saves als je wil gaan saven. Heb er iets van 200 ofzo (ongeveer een save per uur)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee, sorry, maar het is van Kevf en iets met ADHD in de titel. Stoornis zou ook nog wel kunnen, maar je kunt beter Kevf zelf even vragen.

@ Jorrie: Oops. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina