1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik was de titel ook vergeten, maar herinnerde me alleen dat ADHD en niet precies meer waar het stond ook.
    Bovendien krijg je zelfs met de juiste titel invoeren nog het hele forum door elkaar voor je neus en kan je alsnog zoeken.
    Zoekfunctie vind ik 3x niks en heb daar een paar jaar geleden al eens over geklaagd.

Nu maar weer Skyrim. :thumbs:

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Over de DLC op verschillende platforms...

:lol:

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waar kun je je aantal irl speeluren zien? Ik zie dat niet staan tussen de reguliere stats?

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zo uit mijn hoofd: als je een save aanmaakt, zie je dat staan. Zo niet, dan zie je dat staan als je die save wilt loaden.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha ja die is goed!

Hoe doet Bethesda het toch elke keer weer he, met Oblivion, Fallout 3 en nu met Skyrim. Wat een dijk van een game is dit toch. Vooral de variatie in omgevingen. Het voelt zo gigantisch anders aan om rond te lopen in gebieden als Falkreath en omstreken vergeleken met wanneer je in Winterhold rondloopt, echt top. En wanneer je dan een doel hebt, een quest..en je komt onderweg een nieuwe cave tegen...je gaat het gewoon checken omdat je te benieuwd bent, zo cool. Dit had Oblivion ook..geen enkele andere game doet dat zo goed.

Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Wel, GTA :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ga weg met je GTA. :p

9. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huh?! Heb je ooit een dungeon(achtig-ding) gezien in GTA...? =(

Ben t trouwens helemaal met je eens Kabuto! Gewoon rondlopen is zo heerlijk... Zit nu ook weer Oblivion te doen trouwens, heerlijk! Ik had (ik durf het amper toe te geven) de DB, Thieve's guild en Fighters Guild gewoon nog nooit gehaald in Obl... De quests in Oblivion vind ik toch wel leuker dan in Skyrim. Ook veel grappiger! Vooral die hoofden en die stemmen van de vrouwelijke elven, te hilarisch!

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    GTA toont altijd veel detail in een redelijk grote wereld. Daarvoor wordt het ook gesprezen.

Maar het mist diepgang. Zo heb je bijna geen interieur en is dat vaak beperkt tot simpele, voorspelbare trappengatten en lobby's. Het blijft een sandbox game, met het doel van "hier heb je een wereld, ga maar wat rondkloten en missies doen". Ook is GTA erg statisch

Skyrim, de rest van de Elder scrolls serie en Fallout zijn RPG's. Jouw character, plus alle locaties en quests hebben echt betekenissen. Verder zijn de games erg dynamisch. Vooral het radiant AI systeem, ook al heeft het zijn tekortkomingen, maakt de game veel levendiger.

EDIT:

:lol: Dat is oorspronkelijk niet de bedoeling geweest. Maar het gebrek aan gezichtsdetail in combinatie met de 'fantasy' achtige art-style en 'NEEDS MOAR BLOOM' uit die tijd (2006, next-gen!) maakt het inderdaad lachwekkend.

Het blijft aan de ene kant ook jammer dat wanneer je een serieuze quest aan het doen bent de characters er zo retarded uitzien. :emo:

11. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, goed om te weten! Ach, inmiddels zijn we er wel aan gewend toch. Lekker oldschool :)

Is Shivering Isles trouwens nu nog de moeite waard? (Beetje offtopic, I know)

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    JA. _O__O__O__O_

13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Is ook definitief 1200mps geworden ipv 2400mps.
    Binnenkort ook maar eens binnenhengelen denk ik. Hoe lang ben je met die Shivering Isles bezig ongeveer?

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ligt eraan hoe je speelt. Je krijgt namelijk een wereld van ongeveer 1/3 tot 1/2 van Cyrodill erbij. Ik zou zeggen 30 uur.

Je kunt naast de main quest ook alles gaan exploreren. ;)

De omgeving is volledig uniek, aangezien het de dimensie is van de daedric prince of madness (sheogorath). Het is in tweeën gesplitst: een deprimerend/suiciaal deel en een vrolijk/gestoorde schilder deel. In de main quests zul je vaak keuzes moeten maken met betrekking tot die twee delen.

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ok relaxt. Dan haal ik hem wel een keer binnen als ik klaar met skyrim ben.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je gaat alleen wel schrikken van veel dingen. Ik vraag me ook echt af of ik terug zou kunnen gaan naar Oblivion. De graphics zijn een groot verschil bijvoorbeeld, maar ook de geweldige details in huisjes en taverns in Skyrim vergeleken met Oblivion. Het vechtsysteem, de stemmen van characters, echt zo'n beetje alles. Ze hebben echt gigantisch veel verbeterd in Skyrim.

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jep daar heb je wel gelijk in. Maar als het echt zo'n toffe dlc is, qua quests etc., kom ik daar wel overheen. Cyrodill zelf geloof ik wel, na Skyrim gespeeld te hebben, met die generieke dungeons etc.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hehehehe. :+

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1, je realiseert pas wat een enorme stap vooruit Skyrim is als je weer een tijdje Oblivion gaat spelen

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Reminds me, ik moet Oblivion nog uitspelen :emo:

Ik hoorde hoe de Main Quest is afgelopen dankzij een willekeurig NPC in Skyrim :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina