1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja, dan zie je de echte grote verschillen tussen PC en console he, holy crap. Het is gewoon een andere graphics stijl geworden lijkt wel.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik keek ook echt m'n ogen uit. :+ Ik wist geeneens dat m'n pc dat aankon. :9 Aangezien 'ie bij Fallout 3 en NV (met belachelijk veel mods) wat meer stottert en zo. Zal vast een engine probleem zijn.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net de Stormcloacks questline afgemaakt. Maareh...

This is it? Solitude is van ons en klaar is kees? We brengen de battle niet naar die gekke Thalmors? Das best jammer. Echt gehoopt dat we die gasten ook even flink gingen aanpakken.

4. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eenmaal die mods gewend ben, dan wil je geen eens meer terug naar een console.:lol: Tenminste dat heb ik:p

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup dat was het. Ik had er enorm naar uitgekeken omdat het me de grootste vernieuwing leek in de TES games. Een grote strijd tussen 2 joinbare guilds. Uiteindelijk is het de grootste anti-climax ever geworden.

En hoezo koos jij de kant van de Stormcloaks? :mad:

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou ik koos ze vooral omdat ik niet zo'n grote fan ben van die Imperials, ondanks dat ik een Dark Elf ben en ze nogal apart doen over andere rassen, ben ik ze toch gejoind. En met de Imperials heb ik niet zo heel veel. Ik vond Ulfric echt wel wat goede punten hebben.

Maar sowieso, ik wil gewoon allebeide kanten hebben gekozen om Skyrim voor mezelf 100% uit te spelen :D.

Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Op de PC heb ik nu ook gekozen voor de Stormcloaks, maar op de 360 Imperial afgerond.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Stormcloaks ftw!

Binnenkort maar weer eens een maandje spelen :9

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben tot level 22 gekomen en toen is de game de kast in gegaan ivm te weinig tijd en andere zaken.. Ik moet eens verder gaan spelen. :'-(

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De game is ook gewoon zo verschrikkelijk ziekelijk groot en er is zoveel te zien en te doen, het is eigenlijk absurd. Je moet gewoon gigantisch veel vrije tijd hebben of echt deze game alleen maar spelen om alles eruit te kunnen halen. Ik waardeer het wel dat een ontwikkelaar gewoon zoveel aandacht aan een game besteed en superveel erin stopt. Nu zelfs nog kom ik nieuwe dungeons tegen met een andere look...mind=blown gewoon.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Precies en dungeons die beginnen als een kerker element en eindigen in een sneeuw of oase element. God, wat een verschil. _O_

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is wat ik ook zo mooi vindt aan Skyrim. Je weet nooit wat je kan verwachten.

Oblivion was zo voorspelbaar op dat gebied. De quest waren geweldig, maar het exploren viel erg tegen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies en qua dat heeft Bethesda echt fantastisch werk afgeleverd. Er zijn altijd bepaalde dingen die te wensen over laten, maar dat zijn weer dingen voor het nieuwe deel. Het sterkste punt van TES games vind ik sowieso niet de quests, maar echt de sfeer en het exploren van al die gebieden. Ik zie dat in geen enkele andere game terug, hoe groot de wereld van de RPGs ook is...Bethesda has nailed this down, simpel zat :)

Ben nu al benieuwd wat ze met de next gen hardware gaan doen. Maar nogmaals...eerst Fallout 4. Oblivion, Skyrim en Fallout 3 behoren 100% tot mijn top 5 van de 360.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alleen jammer dat Skyrim qua quests niet echt is meegegroeid (hoewel er echt een paar tussen zit die gewoon heel vet zijn).

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat klopt, maar dat heeft eerder met de 'nature' van Skyrim te maken.

De game laat heel veel vrijheid toe en dat vergt behoorlijk veel scripting werk. Je kunt zowat alles door elkaar doen en dan zal (in de meeste gevallen ;) ) het spel gewoon verlopen op de manier/volgorde zoals jij dat wilt.

Het nadeel van zoveel vrijheid is dat het dan weer niet te doen is om quests super ingewikkeld te maken. Dan zul je toch meer naar scripted events moeten gaan kijken en de vrijheid moeten inperken.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zeker weten, maar Oblivion was ook enorm goed gescript. Dus wat dat betreft geen vooruitgang. :+

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Oh great, volgens mij ben ik ook m'n eerste grootte bug tegengekomen :+.
    Bij de quest The Pursuit van Thieves guild:
    Als ik die schatkamer binnenloop en alles is leeggejat praten ze even en daarna staan ze allemaal niks te doen, wachten helpt niet en je kunt ook niet met ze praten.:'-(

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Pursuit

Wellicht staat hier een oplossing tussen....

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Rallick Nom is vandaag met zijn grote avontuur begonnen. Betrapt tijdens één van zijn "nachtelijke excursies" belandt hij bijna op het hakblok in een Imperial kamp ver van de bewoonde wereld, maar wordt wonderbaarlijk genoeg gered door... een draak? De oorlog tussen de Stormcloaks en de Imperials, hij geeft er niet zoveel om. Maar omdat die vervloekte Imperials hem bijna hebben geëxecuteerd lijkt de keuze duidelijk... Rallick speelt vooralsnog het spelletje mee en toont dankbaarheid naar de Stormcloaks. Wellicht zijn zij nog ergens goed voor. Op naar Whiterun, want er moet volgens de Stormcloaks een of andere Jarl worden ingelicht. De beloning is aanlokkelijker dan de missie zelf.

Net voor het dorp Riverwood stuit Rallick tijdens zijn omzwervingen op een grot. Deze grot blijkt bij nadere inspectie een mijn te zijn, bewoond door enkele vrijbuiters. Zij hebben de mijnwerkers gedood en gebruiken sindsdien het ijzer in de mijn als bron van inkomsten. Met enkele welgemikte pijlen vanuit het duister schakelt Rallick de vrijbuiters uit en laadt zijn rugzakken vol met ijzererts en enkele andere kostbare metalen. Dit vangt ongetwijfeld een goede prijs op de markt. Neuriend na dit geslaagde avontuur vervolgt Rallick zjin weg naar Riverwood. Eén overnachting is voldoende in dit dorp. Niet zozeer omdat Whiterun roept, maar zijn gesluip leidt tot steeds meer gefronste blikken bij de dorpsbewoners.

Juist op het moment dat Rallick het dorp wil verlaten spreekt de lokale verkoper, onwetend gelicht van zijn geldbeurs, hem aan en vertelt over zijn questee om zijn gouden klauw terug te vorderen. De dieven hebben zich verschanst in een niet zo verlaten tempel bovenop één van de bergtoppen enkele kilometers verwijderd van het dorp. Rallick kijkt naar de kraag van de bergen... een helse klimpartij, maar ongetwijfeld het werk meer dan waard. Die klauw interesseert hem weinig, maar des te meer prikkelt de beschrijving van die tempel. Rallick ruikt meer goud en wellicht enkele artifacten. Waarom anders zouden de dieven uitgerekend een ruïne van een tempel opzoeken als er niets te halen valt?

Samen met zijn onlangs verworven compagnon Faendal, welke hem erg dankbaar is voor zijn tussenkomst tijdens een ruzie over een vrouw (Rallick mocht die bard toch al niet) waagt Rallick zich aan de beklimming naar de top...

To be continued.

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina