1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wauw wat is Blackreach mooi zeg.

2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is onderdeel van de verhaallijn toch? Ik heb die opmerking wel vaker gehoord, misschien toch maar eens de verhaallijn verder spelen om die omgeving te zien (geen flauw idee wat het is namelijk). Edit: voordat je een plaatje gaat posten: ik zie het liever zelf voor het eerst ingame ;)

Ik speel zo af en toe nog eens Skyrim en het blijft een erg sfeervol spel. Gisteren heb ik ook weer zo'n twee/drie uur zitten spelen en je ziet in die paar uurtjes echt een paar schitterende uitzichten. Bijzonder ook hoeveel content er wel niet is. Ik heb in dit karakter volgens de savefile zo'n 95 uur gestoken en ik heb echt het idee dat ik nog heel veel quests te doen heb. Mijn Hearthfire-huisje is nu zo goed als af. Ik vind het vooral tof dat in dit huis eindelijk genoeg plek is om armor, wapens en ander spul in mijn huis te zien in plaats van dat het in een kistje naast mijn bed ligt.

Wat ik gisteren erg grappig vond was dat ik een wooden sword een paralyze-enchantment had gegeven. Dat ding doet nauwelijks damage, maar paralyzed vijanden om de haverklap. Heel grappig om daarmee een groepje bandieten te doden :)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteren van het noorden naar Riften gereisd, dat is mooi zeg. Dan loop je door een prachtig bos in een vallei met bizar veel fauna (echt overal beren,spinnen, wolven en weet ik het allemaal). Als je dan eenmaal die vallei uit bent en je kijkt omlaag heb je zo'n mooi uitzicht.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil graag nieuwe DLC, lekker weer verder levellen, grotten uitkammen, etc ...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik ook wel, maar aub niet weer iets wat zo tegenviel als Dawnguard. Vooral die extra perks hadden van mij niet gehoeven en eigenlijks kon die hele DLC mij niet boeien, na het uitspelen. Huizen bouwen was wel even leuk, maar niet als alle 3 de huizen die je kan bouwen identiek zijn en ook nog eens op dezelfde manier en dezelfde soort locaties worden gebouwd.

Doe mij nog maar een Mehrunes Razor. :+:9

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat huizenbouwen gedoe heb ik nog niet eens gedaan. Als er een echte DLC komt dan doe ik die er wel bij als extraatje!

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het is wel even leuk, maar voor slechts 1 huis. Het kost niet eens zo heel veel, de DLC niet, maar het huizen bouwen ook niet. Het is alleen retesaai, maar je hebt wel personeel bij ieder huis en een persoonlijke Bard die de soundtrack min of meer kan zingen. Age of Agression enzovoort. Opzich niet helemaal zaaddodend, maar zoals ik al zei slechts voor een huis leuk.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Check die trailer voor de nieuwe DLC op de frontpage

@0:24 , hoe Morrowind ziet dat eruit _O_

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Die muziek alleen al. Jesus hoe mooi_O_

Ziet er iig weer super uit man, ga deze zeker weer kopen:thumbs:

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nooo, op m'n werk (pauze), geen oordopjes bij. :'-(

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Volgens mij stond in dat gelekte nieuws laatst ook dat we naar Morrowind terug zouden gaan toch? Ik denk dat het een soort portal is dat je een gedeelte Morrowind krijgt te spelen en zien. 1600pts is genoeg, dus daar zal ongetwijfeld veel moois in zitten.

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Op youtube gelijk weer een hele discussie over pc is beter of ps3 sucked:emo::emo::emo:

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is triest voor de PS3 only mensen, want die missen het nu allemaal. De vraag is alleen, ligt dit geheel aan Bethesda of ook gewoon echt aan de PS3? Het is niet dat het ding niet vaker voor problemen heeft gezorgd voor ontwikkelaars.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het ligt aan beide. De PS3 zit nu eenmaal anders in elkaar en bethesda kan daar niet goed mee omgaan EN hebben daar geen rekening mee gehouden bij de planning van de ontwikkeling van de game

Met genoeg tijd en resources kun je daar uiteraard gewoon omheen werken, maar niet als je je game al fundamenteel zo opzet dat het lastig gaat worden om het ook op de PS3 goed draaiende te krijgen

15. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben op deze momenten echt blij dat ik een Xbox 360 heb:) Het is idd triest voor de PS3 users dat ze dit voorlopig niet of nooit zullen zien:'-(

PC zal altijd beter zijn, maar ik vind het gewoon goed zat om lekker achter de Xbox 360 te gamen.;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Morrowiiinnddd! _O_

18. SoleSurvivorN7