1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Cache leeggooien en hij draait weer soepel: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210

Laadtijden blijven wel lang uiteraard. Alleen nergens in de buurt van de 1 minuut die jij opnoemt (bij mij maximaal 30 seconden en dat is extreem).

PC is uiteraard het snelst met maar een paar seconde laadtijd.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Voor mijn gevoel nog geen 2 seconden op de PC, met laadtijden. PC is dan dit jaar ook omgebouwd voor een fix bedrag. Kan wel mee tot na TES VI. :D

3. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zoveel zin in 4 december nieuwe dlc van skyrim. Zelden zoveel zin gehad in dlc dat je terug naar de morrowind stijl gaat is een game droom die uitkomt, terug naar de architectuur van de dunmer, telvanni houses, 1 woord magistraal!!!!!

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    I heb er ook zin in. Lekker weer rondstruinen en exploren en hopelijk wat levellen nog, zodat ik ooit die legendary dragon nog eens tegenkom!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik ben gewoon nog druk bezig met het spelen van die Main quest hoor.

6. Martijn093

Martijn093 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een voucher gekregen bij mijn xbox 360, maar ben geen liefhebber van rpg games dus helaas. Moet wel zeggen dat het spel er mooi uit ziet.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik koop de DLC niet. Ik bezuinig op alle DLC die er maar is nu ik op mezelf woon. Hou het alleen bij main games en daar heb ik er dit jaar ook al veel van gekocht. Heel misschien dat ik ooit eens een DLC weer koop, als ik wat extra geld over heb.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Valt me een beetje tegen van je, Yellow.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zeg dat maar tegen Bethesda met Dawnguard en nog erger Heartfire. Nee, bedank er voorlopig echt voor. Heb ook geen zin om steeds met die downloadcodes te werken, dat doe ik al genoeg met retail games, Xbox Live etc.

Volgende maand moet ik ook weer nieuw Xbox Live aanschaffen, dus dat kost me max. ook weer 60 euro. 42 als ik ff een shop opzoek op het web. Misschien volgend jaar in een Deal of the Week, al zijn dit soort deals vaak ver te zoeken bij nieuwe games of DLC die net uit is.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb sinds ik de pc-versie heb gespeeld de 360-versie niet meer aangeraakt (no shit als ik +100 uur heb gespeeld en er wel klaar mee ben). Maar ben bang dat ik de game niet eens meer wil spelen op 360 gezien het grote verschil. Voorgaande DLC heb ik nog niet gespeeld, dus maar even afwachten. Tijdens de kerstdagen is de DLC vast in de aanbieding en dan maar misschien kopen ofzo. Maar toch nog miljoen games liggen dus eigenlijk ook niet handig. :lol:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh, iedereen die de game al heeft uitgespeeld. Ik moet nog steeds die grote trap op naar de Greybeards (?), en ben pas level 25 ofzo. Is echt een jaar geleden dat ik die game heb aangeraakt. Maar dat komt wel goed, dan schaf ik ook gelijk al die DLC aan als ik 'm weer ga spelen.

13. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat je dat met ons wilde delen :+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha ja is niet de meest nuttige post maar besef me wel dat ik nog heel veel te doen heb in Skyrim. En dat wordt alleen maar meer met de DLC erbij. :)

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Storm Call niveau 3 doen in Solitude is echt briljant.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik zou nog wel even terug willen naar Diver's Rock in Cyrodiil om Fuz ro Dah te doen op de Adoring Fan, als die niet inmiddels gedood is. :+

17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de dlc zelf nog niet, maar een vriend van mij was er erg over te spreken. Extra quest en wapens en de mogelijkheid je eigen huis te bouwen ofzo.

Ik vermaak mij nog erg zonder dlc, ben overnieuw begonnen, ben nu level 35 en ben ook nog niet bij de graybeards geweest :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  19. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gemiep allemaal hier over de nieuwe dlc, hebben jullie allemaal geen morrowind gespeeld? Je keert gewoon terug baar het continent zelfs silt striders zijn er weer, de morrowind architectuur niet zeuren hier gaat mijn hartje sneller door kloppen

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Eh......

Wie miept hier over DLC dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina