1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Enjoy! Neem de tijd. Lekker exploren. Speel zoals jij het leukst vindt! En vooral niet zo snel mogelijk de mainquest najagen!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vanavond review van Dragonborn voor jullie!

Verzonden vanaf mijn smartphone.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niet nodig joh! We spelen hem al ;) En hij is :thumbs:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Die is ook totaal niet boeiend imo. Het deed me niets, dus het is niet zo erg als die dat wel doet. Het exploren is die toch veel meer uren zoet me dan de MQ. ;)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nice, toppie Willem! :thumbs:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch jammer, had meer in gezeten heb ik het idee..

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de sfeer en de omgeving tot nu toe echt fantastisch. En de muziek natuurlijk. Denk wel dat het qua lengte wat kort is (bijvoorbeeld ivm shivering isles voor oblivion)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb m vanmiddag ook gekocht, maar door de BF3 dlc nog geen tijd gehad om te spelen

hoop zo dat ze links hebben gelegd naar Bloodmoon

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Shivering Isles was ook niet bijzonder groot voor mijn gevoel met 100 en 100 op Acrobatics en Athletics. Bovendien zaten ook daar niet bijzonder veel locaties in en dat is dan weer een plus voor Dragonborn. :thumbs:

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is waar, Dragonborn heeft een grote locatie dichtheid. Dat is zowiezo een pluspunt van Skyrim tov eerdere ES games!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Inderdaad en SI had die irritante Mad God en zijn cirkel van gekte, waar het verhaal een beetje om draaide. Dragonborn verhaal is misschien erg kort, maar naar mijn idee lijkt het me een beter verhaal dan SI.

En SI had ook dat frustrerende moment dat je een keuze moest maken tussen Mania en Dementia als je niet een achievement wilde missen en de halve expansion opnieuw wilde spelen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Lol dan maak je toch gewoon een save aan :p

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, maar dat moet je de eerste keer wel weten als je geen spoilers enzovoort leest. Op dat moment had ik het de eerste keer ook niet opgezocht en toen maakte ik die fout dus. Sindsdien heb ik ook op XBW daar herhaaldelijk voor gewaarschuwd. 1250 halen is verder geen probleem, want alleen bij dit punt in de expansion SI, vlak voor het maken van de keuze, moet je even opletten.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hehe dat had ik dus ook :+

Ben geen chievo whore dus nog steeds ontbreekt er slechts 1 oblivion achievement bij mij :9

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Terwijl ik dus al 2x 1250 heb gehaald. Totaal geen pain in the ass voor mij. :+

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ooit nog een GOTY edition van Skyrim komt inclusief de DLC packs Dawnguard en Dragonborn etc.? Ik speel Skyrim al heel lang niet meer, dus ik wil 'm eigenlijk verkopen en zodra er een editie met alle DLC komt, wil ik die editie kopen en dan weer verder spelen! :)

Ik heb het topic een lange tijd niet gevolgd dus vandaar dat ik het vraag, want via Google word ik ook niet wijzer...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Volgens mij is eerst nog de planning om nog minstens 1 a 2 DLC content packs uit te brengen. Daarna misschien, maar het is wel logisch dat je er nog niets over kunt vinden.

Ik ben nu zelf wel Dragonborn aan het downloaden en die GOTY, als die komt, koop ik ook wel.

De planing was, meende ik, 4 DLC content packs en een paar kleinere dingetjes.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als alle verdere DLC is zoals Dragonborn, dan hoor je mij niet klagen. Vind em geweldig tot nu toe; quests, enemies, surroundings, music, alles!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ben benieuwd, bewaar hem ook voor het laatst. Omega DLC van Mass Effect III valt nog nu toe een beetje tegen. Heb helemaal niets met die Aria ook, had ook liever meer over Reapers etc gehoord, maar je bent Mass Effect fan of niet dus spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina