1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Draken rijden is echt zó lame. Als je tegen een andere draak vecht blijven ze rondjes om elkaar heen draaien.

Verzonden vanaf mijn smartphone.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is het zo scripted dan?

Ik doe het ook alleen als ik er een achievement voor krijg en ook alleen die ene keer dan. :+

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Draak vliegt zelf, je kan alleen aangeven wie/wat hij moet aanvallen.

Verzonden vanaf mijn smartphone.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    On-Rails heet dat. Ik vind dat niet erg, kan ik me tenminste op het bombarderen concentreren. Ik genoeg spellen gespeeld die on-rails zijn.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een glitch in Skyrim in de quest March of the Dead, Dragonborn DLC. Moet een of ander briefje vinden volgens een filmpje op YouTube, op die As wezens. Er zijn er maar 2 daar bij dat huisje, maar volgens het filmpje moeten er 3 zijn en ik kan bij geen van beide ook het briefje vinden. God, doe nu echt al een eeuwigheid over die quests die te buggy en glitchy zijn man. :mad:

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wooooooa! Kwam net wel een erg heftige easter egg/bloodmoon reference tegen
    Karstaag, een enorme ice elemental. Die one hit me gewoon en dan zie je me naar de maan vliegen. Tis me nog niet gelukt hem te verslaan, damn die is heftig. Wel optioneel, is geen quest voor ofzo ...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verdomme. Ik vind Dragonborn leuker dan ik dacht. Beter iig dan Dawnguard, die ik ook nog eens overnieuw wil doen voor de achievements.

Ik heb met Dawnguard trouwens 1 quest gemist, koos detijds voor de Dawnguard. Kan het zijn dat die quest, Lost to the Ages geloof ik, aan de kant van de Vampieren zit?

Iig is Dragonborn leuker dan ik dacht, al valt het stukje Morrowind wel weer tegen. In Morrowind vond ik de het eerste stuk, die haven waar je aan komt, echt goed vormgegeven. Hier is het een paar hutjes en klaar. Ok, big fucking vulkaan op de achtergrond, maar dan nog.

Quests zijn zeer vermakelijk, al ga ik straks even die kut elf van die opgraving in Dragonborn goed om zeep helpen. Heb de journal nog niet gelezen die hij achtergelaten heeft, maar ik wil verdomme mijn 10.000 septims terug. :mad:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    10.000 spetims, pfffff. Wie maalt daar nog om. Kom om in de items en septims. Dacht overigens dat je in dragonborn ook die bolle buik monsters (ff naam kwijt) tegen kon komen, maar ik heb ze nog niet gezien ??

Ga vanavond ws wel de DLC uitspelen. Dan moet ik nog steeds die Legendary dragon. Heb slechts 3 levels erbij gekregen. Ben bang dat ik toch niet onder boosten uitkom. Jammer ....

Oh en een achievement waarbij je de heavy armor smithing skill ebony smithing voor nodig hebt. Laat ik alleen de light armor kant hebben ... moet ik daar nog weer 3 levels/skillpoints in stoppen ....

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik maal er ook niet vreselijk om, is meer een principekwestie geworden als je de quest kent. Die eikel kan gewoon geen opgraving leiden, maar daarvoor moet je de quest kennen. :+

En als je een goede tip hebt om snel veel septims te verdienen, dan hoor ik het graag???

Ik zou mijn Oblivion gold wel willen importeren. :+

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Boosten, net zoals je met Oblivion deed :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zou op de een of andere manier moet kunnen, dus nu even serieus: Hoe??? Ik heb al in geen maanden meer Skyrim gespeeld, vandaar. ;)

En je vergeet dat hier geen Mehrunes Razor DLC in de game zit. :+

12. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Maak gewoon een zooitje potions. Nirnroot is een goede value booster voor potions. Net als volgens mij een Giant's toe, al moet je me daar niet op na houden.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is een idee, maar potions is niet echt mijn ding en je moet ook een paar shops weten waar je wel steeds heen en weer kan reizen om te verkopen. Ik had altijd de neiging bij alleen Whiterun. Skyrim is lang niet zo'n goudmijn als Oblivion.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb ik niks speciaals voor gedaan. Gewoon play the game, alles exploren, alles loten en zoveel mogelijk verkopen en de rest storen. Heb nog iets van 550k en voor minstens zoveel nog in storage. Vooral het aantal gems dat ik vind is echt abnormaal, heeft ook iets te maken met een of andere perk geloof ik, of een quest, weet ik niet meer. Maar ik kan iets van 600 gewicht meedragen, dus dat is wel lekker.

DLC uitgespeeld. Dragons riden is wel jammer hoe het is, maar toch cool om Skyrim vanuit de lucht te zien. En ik heb vooral eerst het eiland verkend en veel sidequest gedaan en er zit echt een ton aan content in de DLC. En leuke quests ook vond ik. Toch zeker een uurtje of 25 over gedaan en dan heb ik nog een paar locations niet gehad. Er zijn retail games zat die dat lang niet halen met de sp campaign. Petje af voor Bethesda!

Ik twijfel nog of ik ga proberen te boosten voor die legendary dragon. Vind ik eigenlijk niet leuk. Denk dat ik gewoon weer wacht op de volgende expansions zodat ik weer normaal nog wat kan levellen.

Ben eigenlijk sneak/boog, maar heb Dragonborn voornamelijk gespeeld als destruction (chain lightning) + one handed. Beide nu eind 80 en erg sloom om nog verder te levellen. Verder helemaal geen perks in die trees, dus het was nog best pittig ook. Ook nog omdat ik mijn dragonscale light armor verruilde voor een 0 armor robe ivm mana regen.

Maar ik blijf me gewoon verbazen in Skyrim, de vistas, licht en schaduwen, caves, ruines, allemaal prachtig werkelijk.

Zonder twijfel mijn meest favoriete 360 game!

EDIT:
    Nog ff over de septims, heb wel wat perks die enorm helpen; 100 extra gewicht, elke vendor koopt alles, investen voor vendors met meer septims, gestolen spullen aan elke vendor kwijt kunnen...

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx Gakkie. :thumbs:

Btw: Boost gewoon die shit. Die ene keer dat je dat doet is niet zo erg, ben je ook meteen van je getwijfel af. ;)

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste is een goeie, als je veel zooi kwijt kan verdien je bakken met geld. Zit zelf op de 300k zonder er maar iets voor te doen.

En hoeveel tijd heb jij in skyrim zitten? Zit nu op 150 uur exact en ben al een tijdje 78. Sommige levellen belachelijk snel bij mij, andere totaal niet. Sommige moet je gewoon grinden, en je hebt zo'n stone waarbij XP voor je skills sneller gaat. Bijvoorbeeld gebruik ik Restoration al de gehele game echt veel en zit pas op level 83 terwijl ik alle andere vrijwel nooit gebruik en ik die allemaal op 100 heb (sommige zijn erg makkelijk te boosten). Nog geen draak gevonden, maar die zijn zeldzaam op Solstheim heb ik het gevoel, maar die achievement komt er wel.

Vind de DLC echt sterk btw, veel toffer dan Dawnguard en referenties terug naar morrowind. Brings back memories.

Laatst bewerkt: 14 dec 2012
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben level 65 met zo'n 260 op de klok. Ik moet echt moeite doen nog onbekende locations te vinden, als ze er ng zijn...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er is inderdaad ook zo'n stone, en misschien wel persk, waarbij je 100 extra gewicht kan dragen idd. Ik meende dat die ergens meer naar het midden van Skyrim stond, anders in de buurt van Solitude. Het is wel erg handig idd, maar ik kan nu 370 dragen en heb die stone niet eens aan, terwijl ik bijna level 46 ben.

Klinkt misschien vreemd gezien mijn achievements, maar had destijds ook te maken met een bekende bug waardoor ik tig wat levels terug moest met een oudere save.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Met mijn 600 heb ik stone ook ng niet eens aanstaan :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je bent ook hoger level, dus dat scheelt t.o.v. mij. Ik ga voorlopig weer op een Skyrim brake.

Heb te maken met een bug denk ik, achievement. Had 5 draken getemd en bereden, maar kreeg de achievement niet. Of moeten het soms 5 verschillende zijn? Alle andere Dragonborn achievements heb ik wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina