Heb ik niks speciaals voor gedaan. Gewoon play the game, alles exploren, alles loten en zoveel mogelijk verkopen en de rest storen. Heb nog iets van 550k en voor minstens zoveel nog in storage. Vooral het aantal gems dat ik vind is echt abnormaal, heeft ook iets te maken met een of andere perk geloof ik, of een quest, weet ik niet meer. Maar ik kan iets van 600 gewicht meedragen, dus dat is wel lekker.
DLC uitgespeeld. Dragons riden is wel jammer hoe het is, maar toch cool om Skyrim vanuit de lucht te zien. En ik heb vooral eerst het eiland verkend en veel sidequest gedaan en er zit echt een ton aan content in de DLC. En leuke quests ook vond ik. Toch zeker een uurtje of 25 over gedaan en dan heb ik nog een paar locations niet gehad. Er zijn retail games zat die dat lang niet halen met de sp campaign. Petje af voor Bethesda!
Ik twijfel nog of ik ga proberen te boosten voor die legendary dragon. Vind ik eigenlijk niet leuk. Denk dat ik gewoon weer wacht op de volgende expansions zodat ik weer normaal nog wat kan levellen.
Ben eigenlijk sneak/boog, maar heb Dragonborn voornamelijk gespeeld als destruction (chain lightning) + one handed. Beide nu eind 80 en erg sloom om nog verder te levellen. Verder helemaal geen perks in die trees, dus het was nog best pittig ook. Ook nog omdat ik mijn dragonscale light armor verruilde voor een 0 armor robe ivm mana regen.
Maar ik blijf me gewoon verbazen in Skyrim, de vistas, licht en schaduwen, caves, ruines, allemaal prachtig werkelijk.
Zonder twijfel mijn meest favoriete 360 game!
EDIT:
Nog ff over de septims, heb wel wat perks die enorm helpen; 100 extra gewicht, elke vendor koopt alles, investen voor vendors met meer septims, gestolen spullen aan elke vendor kwijt kunnen...
Laatst bewerkt: 13 dec 2012