[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hahaha, dat Dragon riding stelt echt niks voor he, wat een crap! Maarja de DLC is verder wel echt supervet

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    De wereld van Solstheim vind ik dat ook erg goed.

Alleen moeten er zonnodig weer 1.000.000 Draugr in voorkomen. :emo:

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ja mee eens, ik hoop wel dat er nog zo n groot DLC pakket in een nieuwe wereld gaat verschijnen. Anders duurt het zo lang tot een nieuwe Elder Scrolls of Fallout

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Er komt nu eerder een nieuwe Fallout denk ik dan een nieuwe TES.

Voorbeeld waarom Draugr kut zijn. Voorbeeld van een quest:
    En die Draugr zijn gewoon kut. Ik moest bij een opgraving 10.000 septims neerleggen in 3 gedeeltes.

De leider van die opgraving had het iedere keer nodig om gravers en huurlingen te betalen. Iedere keer werden ze uitgemoord en blijkt degene die mijn gold heeft gekregen ook nog evil te zijn. Hij bekende dat die onder invloed was, maar heb hem alsnog vermoord. Hoeren quest was dat.

En dan nog die veel te veel keren dat je ze tegenkwam in Skyrim zelf. :mad:

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar je krijgt er wel iets gaafs voor terug.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat ik waarschijnlijk verkocht heb. Wat was het ook alweer? :+

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Moet de Quest nog uitspelen, maar light daar geen Black Book? Ik moet er namelijk nog één, en dit is de enige Solstheim quest die ik heb open heb staan. :p

Er schijnt een Black Book te zijn waarmee je kan respeccen.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, dat was idd een:
    Black Book

Hoeveel zijn daar eigenlijks van in de game, los voor de 5 van die achievement. Ik kan die namelijk niet verkopen en ze zijn aardig wat waard.

Als ik ze allemaal heb hoop ik ze te kunnen verkopen. Ik heb nu alleen maar een inventory met crap die ik niet kan verkopen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt de DLC (met name Dawnguard en Dragonborn) nog op een disc uit binnenkort? Wil ze graag kopen, maar heb momenteel geen zin om weer genaaid te worden door dat MS points-systeem.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgende week in de aanbieding, waarschijnlijk helft van de prijs. Hoe is Dragonborn uiteindelijk en dan vooral qua quests? Skyrim was een geweldige game hoor, meer dan 100 uur gespeeld. Maar ondanks mijn plezier dat ik ermee heb gehad was de game helaas toch best wel outdated (voor zo'n grote game best logisch, maar toch) en qua quests eigenlijk echt saai. Vond het verhaal niet boeiend en de sidequests waren nou ook niet echt indrukwekkend. Game moest het meer hebben van de sfeer en verslaving factor. Heb laatst ook een tijdje de game gespeeld met mods op pc dus mede door de pc met prachtige beelden en matige quests vraag ik me af of ik de DLC überhaupt wel moet kopen als ze in de aanbieding zijn.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Persoonolijk vind ik Dragonborn een stuk beter dan Dawnguard. Dawnguard is teveel die eeuwig herhaalde strijd tussen Vampieren en Weerwolven. Bij DB krijg je een heel nieuw eiland erbij en ik vind de quests tot nu toe erg leuk. Side quests misschien nog leuker dan de MQ, maar het eiland Solstheim is prachtig vormgegeven en bied je ook nog eens een stukje Morrowind, al vond ik het niet bijzonder veel voorstellen. Je moet het eigenlijks zelf eens ontdekken. Misschien wat gameplay opzoeken op YT? ;)

Dawnguard zou ik een 6.5 willen geven en Dragonborn zeker een 8.0

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Damn...dat klinkt dan toch best negatief. Maar ik dacht toch genoeg positieve dingen over Dawnguard gelezen te hebben hier eerder dit jaar? 800 pts is hij toch wel waard?

@Fiasco

Daar heb je eigenlijk behoorlijk gelijk in. Ik heb me gigantisch vermaakt met Skyrim, zeker 100+ (tegen de 200) uur in gehad. Echt werkelijk gewoon verloren geraakt in die wereld..prachtig. Maar nu je over die quests begint, ik kan eigenlijk maar weinig quests noemen die echt memorabel waren inderdaad. Er waren wel een paar, maar ik heb wel het idee dat ze beter waren in Oblivion en Fallout 3. Skyrim moest het echt inderdaad meer van sfeer hebben, de geweldige dungeons en exploratie of course. Als ik het moet vergelijken met The Witcher 2 bijvoorbeeld, dan hebben beide games hun eigen sterke dingen. Exploratie is bij lange na niet zo goed in The Witcher 2, maar de personages zijn VEEL interessanter en meer memorabel. Personages staan er veel meer in die game en ze hebben meer charme om het zo te noemen. En om nog maar over bepaalde keuzes in The Witcher 2 te zwijgen, die je eigenlijk niet hebt in Skyrim. Zijn ze er wel, dan boeien ze gewoon weinig.

Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik sta nog steeds voor se keuze om te kiezen tussen Stormcloaks en die anderen :9

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Welk ras ben je?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    High of Woodelf, weet niet precies :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Dan zijn de Imperials een betere keuze :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik zeg er wel bij dat ik het zo ervaren heb en dat hoeft bij jouw niet het geval te zijn. Ik raad je gewoon aan eens wat gameplay op te zoeken en wat meer gebruikersrecensies kan ook geen kwaad.

Misschien dat anderen hun mening nog willen geven???

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Liever een Nord, die nam ik in Oblivion ook altijd. Heb helemaal niets met Argonians of Khajit. Moet wel zeggen dat ik hun een goede toevoeging vind, maar zou er dus zelf niet mee spelen.

Nord neem ik altijd vanwege het extra gewicht wat hij kan dragen.

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik had het over de keuze Stormcloaks vs Imperials gast :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina