1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja overigens is mijn Xanthus Oreleon een echte warrior die dual wield gebruikt (werkt geweldig). Hij strijdt voor de Stormcloaks wegens zijn haat tegen de Empire en verder heeft hij nog weinig gedaan.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Imperial? Met zo'n kutnaam. :+ Ik ben gewoon een keiharde Nord, Braegor Broadarm. :cool: Inmiddels lvl. 62.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Broadarm klinkt meer als een Orc :p

Vilfred Thor is mijn epic bazennaam.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lees vorige pagina, hij is een Redguard die geadopteerd is door een Imperial:+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, oeps. :+

Grappig dat jij ook achtergrondverhaaltjes bedenkt. Ik ben dus niet alleen. :cool:

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat ik Dawnguard een prima DLC vind, vermaak me er goed mee. Ben heel weinig bezig in Skyrim zelf, alleen maar de DLC tot nu toe, dus of ik die gekke problemen ga krijgen weet ik nog niet. Zou het sowieso geen ramp vinden, want ik speel de DLC met een character waar ik elke echte quest mee gedaan heb en alles gewoon klaar is eigenlijk.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja dat maakt het toch wat leuker.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Is er al nieuws wnnr de Dragonborn DLC uitkomt voor PC?

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo, ik heb er weer wat uurtjes op zitten. Denk dat ik nou op 105 uur zit ongeveer. Ik heb nu ook de College of Winterhold uitgespeeld. Nu alleen nog the Companions, daar heb ik nog niets van gedaan. En nog 100.000 side quests. Daarna kijk ik wel of ik ook aan de DLC begin. Dawnguard trekt me iig niet zo. Maar ik heb ook nog genoeg te doen in Skyrim zelf.

Ik speel trouwens met stealth (100), archery (86 geloof ik) en one handed (68 of 69). Best effectief volgens mij. En ik ben nu ook destruction aan het levelen, die zit nu tegen de 50). Waar spelen jullie mee? Is er eigenlijk ook al een speelstijl "bewezen" het meest effectief te zijn?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik speel ook met stealth (sneak bedoel je ;)) en archery. Ikzelf vind het maar overrated, dus ik speel zonder (!) armor.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zonder armor? Ja op zich gaat dat wel, alleen bij de Falmer heb ik het soms wel nodig, die zijn echt belachelijk sterk.

Ik zie trouwens dat ik de Bards College ook nog moet, al zijn dat maar een paar quests. Ik ga gewoon deze lijst af:

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Quests_(Skyrim)

Genoeg te doen lijkt me zo. :p

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    zeker genoeg te doen :)
    en dan zijn er nog van die radiant quests die gewoon altijd blijven bijkomen.. dus je kan het nooit "uitspelen" :)

Ikzelf heb al een 2 maand niet meer gespeeld denk ik, zat ergerns int midden van de DLC Dawnguard. Toen zijn er teveel nieuwe games uitgekomen die ik ook moest spelen 8)

Nu ik Farcry 3 uitheb denk ik het maar eens terug op te pakken. Moet ook nog wel aan Hitman en Xcom beginnen :+.

Ik wou eerste de 2 questlines doen van Dawnguard, eerst de kant van de dawnguard en daarna opnieuw laden en dan de kant van de Vampires doen, maar twijfel nog, ik haat die vampires zo hard dat ik ze liever dood :cool:, en dan komt de nieuwe DLC nog dus heb mijn werk ...

schol :b:

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok, maar die radiant quests zijn altijd hetzelfde, dus dat telt niet echt vind ik. Zit er eigenlijk ergens bij de stats een teller op hoeveel procent je bent?

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Dawnguard al gekocht (toen die 800 punten was), maar ben dan denk ik van plan deze tijdelijk te uninstallen.

Zou dit in principe werken;
    - Eerst Skyrim gewoon spelen met alle DLC installed behalve Dawnguard
    - Dawnguard (opnieuw) downloaden wanneer ik zin heb om Dawnguard te spelen
    - In een keer de (Main) Questline van Dawnguard uitspelen zodat de vampire attacks sowieso stoppen
    - Verder gaan met Skyrim/DLC zonder ooit van deze aanvallen last te hebben gehad?

Als dat zo werkt ga ik dat doen denk ik. Zou het doodzonde vinden als er questgevers en/of shopkeepers doodgaan.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bij mij zijn de smith en zijn vrouw in Whiterun ook gedood door vampieren. Heb het maar zo gelaten, wel zo 'realistisch'

Ik ben wel weer toe aan nieuwe DLC :)

16. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf speel ook met sneak, archery en een dubbele dagger. Is Winterhold ook nog leuk om te doen ook al speel je niet/nauwelijks als mage?

Op de PC zijn ze zo weer te reviven, dus nog ff kijken of ik dat misschien doe.

Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja je kunt het bijna helemaal doen zonder magie te gebruiken. Er zijn wel wat dingen waarvoor je magie moet gebruiken, maar dat zijn apprentice dingen.

Ik gebruik trouwens meestal 1 dagger/knife. Dan krijg je tenminste die vette sneak executies. En soms in combat sla je zelfs iemand z'n kop eraf.

Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  18. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf altijd met heavy armor (66), two-handed (69) en one-handed (60). Ik ben nu ook veel archery (36) en destruction (36) aan het trainen. Momenteel ben ik level 32, niet echt super hoog dus.

Anyway, ik ben nu in Skuldafn bezig... Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad met Draugr. Voor je de Skuldafn Temple ingaat, heb je een paar keer meer dan twee Draugr Deathlords tegen je... :'-(

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Skuldafn temple deed ik laatst ook, wat een horror.

Ik heb daar bij die boss battle gewoon de moeilijkheidsgrad omlaag moeten doen omdat ik het anders nooit had gered. Verder ben ik die hele dungeon door gesneaked 8)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor het Thieves guild moet je ook een ziek lange dungeon door:

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Irkngthand

Ik kan me herinneren dat ik die best pittig vond.

Ik heb trouwens m'n difficulty op de allermakkelijkste staan. Soms is het wel heel makkelijk, maar die Falmer die ik nu tegenkom (ben lever 46) zijn echt zíek sterk als het sneaken mislukt. Ben al meerdere malen door die gasten gedood.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina