1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Valt toch wel mee? Heb een level 40 wood elf met 100 sneak en verder gericht op Archery/One handed en ik kan die Falmer redelijk goed aan. Alleen niet teveel tegelijk.

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet ook af en toe de moeilijksheidsgraad op Novice, het makkelijkste niveau... Falmer kunnen inderdaad een bitch zijn. :+

Maar voor de rest is alles te doen op Apprentice. :)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja een individuele Falmer is nog wel te doen, maar meerdere zijn echt een bitch idd. En op een hoger level kom je ook steeds meer van die Falmer met magic abilities tegen en die zijn echt sterk.

Ook moest ik laatst tegen een Ancient Dragon vechten, ben daar ook een of twee keer dood gegaan op Novice. Die dingen zijn sterk as fuark.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vrouw en twee huizen, zoals Breezehome in Whiterun en Honeyside in Riften. Op dit moment woon ik in Riften en probeer een kind te adopteren, maar ik krijg de optie niet bij Constance Michel, ik heb een huis nodig met een kinderkamer. Maar het huis in Whiterun heeft sowieso extra kamers en dan lijkt mij toch dat de game dat automatisch als kinderkamer moet zien? Of moet ik serieus persé een eigen huis bouwen daarvoor?

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is toch een achievement van de Hearthfire DLC waarmee je huizen kan bouwen? Lijkt me dat je dan speciaal daarvoor een huis moet bouwen.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind, het is al gelukt.

Je moet bij de persoon waar jij je huis laat inrichten de optie kiezen om een bestaande kamer in een kinderkamer te veranderen en dan klaar is kees :D

7. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dragonborn PC op 16 januari?

8. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    He ik had een vraagje. Ik ben momenteel level 5 ik heb vuur in mijn linkerhand en een bijl in mijn rechter. Ik liep en kwam een forst trol tegen. Ik was kansloos ik sloeg hem en hij liep verder alsof ik niks deed en hij sloeg mij en ik was dood iemand wat tips? . Thanks

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een tip maar: Verder levelen en ongeveer 5 levels later weer terug komen. ;)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Soms zijn vijanden gewoonweg te sterk. :) Wegrennen, of weg blijven van die gebieden. Later ben je sterker en kan je terugkomen.

Overigens kan je proberen om een schild te gebruiken zodat je de aanvallen van de trol kan tegenhouden.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Blijft gewoon echt wel een geniale game. Zo ziek veel uurtjes in de game gestopt en dan gewoon aan de slag kunnen met gloednieuwe content die het ook echt waard is, heerlijk. Heb ongetwijfeld nu ook alweer plenty uurtjes in Dawnguard zitten. Maar hoe zit het met nieuwe monsters? Op WIkia zag ik dat er nieuwe soort Chaurus beesten waren, maar ik heb ze nog niet gezien.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb Hearthfire gekocht voor 200MSP. Die is best leuk joh! :eek:

Echt gaaf om je huis van de grond af op te bouwen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kun je daar eigenlijk mee beginnen dat huizen bouwen?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Langs bij de Jarl. ;)

@ Willem: Saai, want alle drie de huizen zijn hetzelfde in principe. Alleen de verschillende kamers bouw je iets anders. Zoals bij de een een alchemy lab, bij de ander een armory. Je hebt wel een fortuin van boven de 50 tot 100K nodig, zeker als je je huizen helemaal wilt uitbouwen. En vergeet de bard niet. ;)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is die nu in de aanbieding?

16. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit de troll op weg naar High Hrothgar is, kun je er gewoon voorbij rennen.

Net een mini-heartattack, doordat ik dacht dat mijn savefile corrupt was. Telkens als ik naar het gebied rondom Riften ging, crashte de game. Gelukkig heb je de console in de PC-versie en na een paar commands ingetypt te hebben, deed de game het weer normaal. Toen ik terugging naar Riften om te checken of het weer werkte, werd het net door een draak aangevallen. Awesome om die draak op alle daken te zien zitten en mensen aan te vallen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zoveel heb je echt niet nodig. Ik heb alle materials voor alle huizen en uitbreidingen gekocht en dan ben je inclusief deed ongeveer 10k per huis kwijt.
    In minder dan 2 uurtjes had ik alle huizen gebouwd en alle achievements voor hearthfire ...

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon je vuur gebruiken(trolls hebben weakness voor vuur) en rondjes rennen om een boom ofzo zodat ie je niet kan raken. 8)

19. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha ben gewoon voor m gevlucht. Thnx voor de tips

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het ook over het uitbouwen hé en vergeet de lap grond niet. Die kost al veel en als jij het in 2 uurtjes doet, dan heb je zelf alles gekocht wat je nodig en heeft het je sowieso wel meer gekost. Sommige grond is namelijk 5.000 en als je de materialen om alles uit te bouwen wilt hebben, dan ben je echt wel een stuk meer kwijt. Of jij moet geen inrichting gedaan hebben, maar dan nog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina