1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb het inderdaad lange tijd heel erg leuk gevonden. Sommige dingen nog steeds. Neem die zwarte gast op dat schip in het Waterfront district. Die begint gewoon lekker zo liedje te zingen. Als je hem aanspreekt moet die niks van je hebben. Misschien komt dat wel omdat ik zijn crew en kapitein altijd dood als ik er voor de eerste keer kom. :9

Zo zijn er wel meer van die dingen. Je had ook een gast die de hele dag maar Flying bleef roepen. Of eentje die zei dat beestjes wel lekker en knapperig waren, bij een van die Deadra Shrines. Dat zijn momenten waar ik nog steeds wel van kan genieten. Hopelijk zitten er ook het nodige in Skyrim. Ik denk het haast wel.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Oblivion niet veel gespeeld maar wil deze toch wel een kans geven, ziet er tof uit!

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me nu opeens af wat de achievements zullen zijn. Een van de weinige minpuntjes van Oblivion. Omdat het gezien kan worden als een launchgame vergeef ik het ze. Maar zo mogen het niet weer flikken! :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wat was er met de achievies dan?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niks! Het is 1 van de 3 games die ik op 100% heb :) (je hoeft namelijk alleen maar de main quest en alle guilds te doen voor 100% :+ )

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Shit. Ik had niet in dit topic moeten komen. Door al die info heb ik er weer zoveel zin in. :eek:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Helemaal mee eens. SI moet er ook nog bij, maar dat is op een punt na ook vrij makkelijk. Je moet alleen even doorhebben wanneer je moet saven. 1250 is eigenlijks een vrij doorlopende weg.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Op zich zijn de Achievements daardoor wel suf. Het zo tof zijn als er Achievements zijn die je aansporen bepaalde dingen te doen. Stel bijvoorbeeld dat er een Achievement zijn die vereist dat je een bepaald aantal meters springt of valt, dan ga je op zoek naar een locatie waar dit kan, of ga je op zoek naar ingrediënten en apparatuur waarmee je een Potion kan brouwen. Een beetje creativiteit en avontuur aansporen door middel van Achievements, dat mag van mij!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, zolang er maar niet van die insane achievements tussenzitten.

In World of Warcraft heb je zo achievement als jij die bedoeld. Je moet dan 65 foot vallen zonder dood te gaan. Geen potion nodig als je een hoog level hebt, al zou een potion wel logischer zijn.

Ik kan het hier wel met je eens zijn. Misschien moet je de Two Worlds I achievements eens nakijken. Die vond ik zelf erg tof. Niks geen online achievements, Oblivion ook niet, maar verder wel erg cool. :thumbs:

10. Seh

Seh Guest

Ach achievements, leuke bijzaak maar dat 'maakt of kraakt' voor mij een game niet. Zolang achievements laten zien wat je in een bepaalde game bereikt heb vind ik het prima. Als er niets aan de achievements veranderd (dus gewoon de verschillende grote quests completen) zou ik er een niveau-minimum aanhangen. Bijv: 50% of meer van de moeilijksheidbalk heel het spel lang. Zo geeft een achievement ook echt aan dat je wat bereikt (aka achieved) hebt.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Klopt, maar ben bang voor jou, meerdere hier denk ik, dat het vrij casual achievemenmts zullen worden. Men wil wel dat zoveel mogelijk mensen de game echt gaan spelen ipv afhaken of cheaten.

Eerst maar eens zien wanneer de achievements bekend zullen worden gemaakt. Ik vermoed zo rond september/oktober ongeveer. Lekker vroeg, maar dat kan een goede indruk geven op wat ons in november voorgeschoteld kan worden. Beetje een idee wat we moeten doen, maar dat is dus nog een tijd wachten. Eerst de E3 maar.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    wtf zijn casual achievements nou weer?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Oblivion. ;)

Als je van dat soort achievements hebt, dan heb je alleen maar tijd nodig in wezen. Geduld komt er alleen bij kijken als je de moeilijkheidsgraad hoger hebt. Voor de rest is het eigenlijks alleen maar questen completen en meer niet.

Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze:

Two Worlds I

Hele fijne achievements moet ik zeggen. Misschien wel een leuke discussie waard, mits het niet tever gaat. :thumbs:

14. Seh

Seh Guest

Welke mensen kopen een game als Skyrim voor de achievements? Ik gok 10.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik kijk er bij elke game weer een beetje na. Meeste games op mijn tag heb ik al eens eerder gespeeld. Alleen bij de nieuwere games kijk ik er echt naar.

Het is alleen niet meer zo dat ik er ook echt voor ga, want anders had ik inmiddels Mass Effect I ook wel 1200/1200 en die staat nu nog op 1150 met 1 achievement over. :+8)

16. Seh

Seh Guest

Stel dat Skyrim een game zou zijn waar jij 0 achievements voor zou kunnen halen (of dat het het enige spel was waar ze helemaal niet in zitten)zou jij het spel dan niet kopen?

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan in ieder geval niet wachten op de achievement lijst. Ik vind het altijd wel grappig om ff te spieken naar de inhoud van een game. Normaal ben ik geen achievementhunter maar voor Skyrim zal ik een uitzondering maken. Sowieso wil ik ze allemaal hebben.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dan denk ik niet. Ik denk dat iedereen bij elke game tegenwoordig wel een aantal achievements wil halen lijkt me toch?

Kijk als ze volzitten met van die nummer 1 van de wereld achievements zoals in GRAW I, dan word het er voor velen, waaronder ik, niet echt leuker op.

Haalt wel een stukje motivatie weg om ze allemaal te halen lijkt me. Dat is uiteindelijk ook de verleiding van het achievementsysteem.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Achievements boeide mij in het begin totaal niet eigenlijk,maar de laatste tijd begin ik het wel grappig te vinden. Sommige achievies zijn leuk bij bepaalde games, ik heb op Live wel eens mensen gesproken die zeiden dat ze een bagger game gingen spelen,maar ja...het was leuk voor de achievies, spijt me wel maar dat begrijp ik dus gewoon echt niet.

Uiteraard krijgt Skyrim ze, maar al kreeg de game ze niet...dan uiteraard haal ik de game nog steeds.

20. Seh

Seh Guest

Dus jij zou werkelijk een game niet kopen die je wel tof vind maar geen achievements bij zitten? :eek: Ik zie die dingen persoonlijk als een leuke bijkomstigheid, niet als iets wat perse in orde moet zijn voordat ik een game koop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina