1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Get in line.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Fixed.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vast iedereen al gezien maar nu in goede kwaliteit.

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vooral die eerste 2 screens vind ik veelbelovend als dat ingame beelden zijn.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die eerste is artwork. Ze lijken me geen van allen volledig ingame, die 2de komt er wel bij in de buurt maar die achtergrond ziet er nogal geshopt uit.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelukkig zijn de koppen wel een stuk beter. ;)

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    We hebben ze nog niet zien en horen praten ;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hehe ja, maar op basis van die koppen mag je dat ook wel als goed gaan rekenen. Heb er nu wel dusdanig vertrouwen in dat ze er echt iets goeds van gaan maken voor iedereen.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dat niet, er zullen altijd zeikerds tussen zitten.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die krijgen een lading drakenpis over zich heen. :9

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kan me nog herinneren dat de screenshots en trailers van Dragon Age er van tevoren ook geweldig uitzagen, tot de game zelf uitkwam.. Sindsdien draai ik alleen nog maar warm van ingame beelden eigenlijk..

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

De beleving in dit shot is geweldig. Het ziet er naar uit dat alle NPC's strak zijn geanimeerd.

Schiet nou maar op met die ingame footage!

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ingame footage zal denk ik niet meer lang op zich laten wachten.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die komt. In een maand met een R!

FebruaRie!
    MaaRt
    ApRil

15. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je iets wat veel mensen eigenlijk niet hopen. Inclusief ik. Voor iedereen betekend in de games wereld vaak "ver-mainstreamen" oftwel we halen de helft van de opties eruit anders wordt het te ingewikkeld voor de 'casual' gamer. Ik hoop liever dat ze iets gaan maken voor iedere fanatieke RPG fan :p

Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb je wel voor een deel gelijk in. Oblivion is wel behoorlijk casual, al zullen ook daar altijd leken zijn die totaal niet met zo'n game kunnen omgaan. Nintendo Wii publiek noem ik dat meestal. Skyrim mag van mij best wel het nodige op Oblivion lijken, maar met de diepte van bijvoorbeeld Fallout 3 of Morrowind. Je moet gewoon veel dingen kunnen veranderen aan je chars, uitrusting, woning en andere eigendommen. Zelf ben ik in RPG's altijd een groot voorstander van uitgebreide character customizing. Hoewel ik er niet zo gek veel gebruik van maak als mijn broertjes soms doen, vind ik wel dat het een RPG waardige optie is die in elk van dit type game hoort te zitten. Niemand heeft Oblivion na zijn release kunnen overtreffen. Ik wil Morrowind even niet meerekenen, maar meer de games die na Oblivion uitkwamen. Velen hebben het geprobeerd, maar allemaal zijn ze op minstens een aantal punten gefaald. Bethesda als uitgever van New Vegas namelijk ook. Als ontwikkelaar van Fallout 3 zijn ze best goed geslaagd, maar ze hebben dikke fouten gemaakt met hun DLC.

Door dit lange verhaal begin ik net als jullie meer naar In-game footage te verlangen. Ik haat het feit dat we nog tot 11 november moeten wachten. Ga denk ik alvast maar een Lampion in elkaar knutselen. :+

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Idd, in Oblivion zouden ze ongeveer allemaal dezelfde pose aanhouden terwijl zij alledrie hier allemaal anders staan. Alles gaat gewoon veel geloofwaardiger worden en dat is echt heel nice.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    vast wel gepost al :

Bethesda Softworks heeft tegenover Official Xbox Magazine gezegd dat de ontwikkelaar de Dark Brotherhood-quests erg leuk vindt en dat deze ook erg populair was. Dit was het antwoord op de vraag of de Dark Brotherhood zou terugkeren in Elder Scrolls V: Skyrim.

Het mag dan nog wel geen officiële bevestiging zijn, maar er is wel een grote kans dat ze terugkomen. De Dark Brotherhood had verschillende quests die voor veel spelers de beste in het spel Oblivion waren. De beweging zocht vanzelf contact met je op nadat je een onschuldig iemand had vermoord.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is al bevestigd dat de DB terugkomt.

En mensen, accepteer maar dat Skyrim 'mainstream/casual' (wat een vreemd woord) wordt, dan valt dat iig niet tegen als je er pas in November achter komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina