1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Metro 2033.. Fucking eng :mad:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nog steeds geen nieuws over de guilds of steden van Skyrim.. zucht.

Ik heb alleen een foto van een gast die een baart laat groeien tot de release van Skyrim. Hij had trouwens al een voorsprong.

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74

Oei die is wel heel erg :emo:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Toen we het voor het eerst hoorden met zijn allen, dacht iedereen dat denk ik. ;)

5. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee hij heeft zo'n Thor's Hammer net als op mijn schermafbeelding!

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is pas maart, game komt uit in November.
    Bij de meeste games zou je nog geeneens een trailer hebben, maar bij Skyrim zit iedereen al te zeuren dat er zou weinig updates zijn :lol:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Titels zo groot als Skyrim niet nee. Maar vaak worden voor kleinere titels, gameplay beelden al heel vroeg vrijgegeven hoor. :eek:

Snap alleen niet waarom ze de Guilds geheim houden. Kleine moeite om ff een lijstje uit te brengen met wat we kunnen verwachten, toch?

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    NEED MOAR INFO. :mad:

Altijd meer. :+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja maar dan wordt er geen halve week later geklaagd dat er zo weinig info is :p

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat krijg je ook wanneer een bepaalde thread steeds omhoog wordt gekicked. Dan denk je dat er een nieuwtje is en dan krijg je alleen maar slap geouwehoer. Of in dit geval een foto van een kerel met een baard. :9

Waarom ze het in stukken hebben geknipt snap ik ook niet. Gelukkig kan je nu wel alle onderdelen kiezen waar je iets over wilt weten nog.

En nog een interview met Todd Howard maar dan met beeld.
    [yt]GJYaWmFFv8o[/yt]

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hey AVHAHA,

dank voor de filmpjes met interessante info ;) Weer eens iets anders dan al het geleuter hahaha :p
    Ik ben heel benieuwd hoe hun nieuwe manier van "dialogs with NPC's" zal spelen! Lijkt me zo te horen een heel boeiende vernieuwing, nog nooit eerder zo geweten ! :)

12. Forty

Forty Guest

Goeie filmpies, hype begin ik nu toch echt wel te voelen :b:

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik ken ergere :emo:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup, het lijkt wel alsof ze met name met de kleinere dingen de lat hoger willen leggen. Bij Bethesda hebben ze nu een hele lijst aan nieuwe featurings. Ze zijn momenteel bezig met selecteren welke van deze featurings een toegevoegde waarde hebben aan de spelbeleving voor de gamer.

Waarschijnlijk is dit dan ook de reden waarom we er zo weinig over de game horen. Aangezien ze er nog niet helemaal uit zijn hoe complex ze de game willen maken.

15. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dat nu nog moeten doen wordt het geen 11-11-11 hoor ;) zijn ze allang me bezig, je hebt net een trailer gehad, je kan niet nu al verwachten dat ze weer met een hoop info komen, duurt nog 9 maanden tot de release..

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dingen uit de game verwijderen is een kleine moeite hoor. Ik heb het dan ook alleen over featurings zoals companions meenemen. Ze hadden het zo gemaakt dat je iedere villager kon meenemen op een quest. Maar of het veel toevoegd is een tweede.

Technische en grafische dingen worden natuurlijk niet meer getweaked, dat is wel veel werk.

Ik eis wel dat de Daedra weer erin voorkomt. Zal waarschijnlijk wel ook.

Hopelijk krijgen we daar nog screenshots van.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die eerste screen. _O_

Wat vond ik het toch leuk die gastjes aan mijn zwaard te reigen. Die zwaardere warene en ander verhaal. Die konden je wel eens in een hoek drijven waar je nooit weer uitkwam en vervolgens kon je niet terugslaan ook terwijl jezelf langzaam doodging. Een keer of drie gehad. Ook de enige momenten dat ik hem lopen K**K**** op de game.

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Deadra lords waren echt kutmoeilijk inderdaad. Ik kon die Golden Saints summonen. (is dat een woord) Dan is geen enkel gevecht meer een uitdaging

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die uit Shivering Isles bedoel je? Ja, dan ram je door hele legers heen. Pak keer gedaan, maar alleen in noodsituaties, meer had ik gelukkig niet nodig.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik iets echt heel vervelend vond na een tijdje in Oblivion waren het wel die Oblivion gates, ze waren allemaal zoveel van hetzelfde en na een tijdje wist ik het wel. Beter krijgt Skyrim niet van zoiets dergelijks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina