1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Oblivion nog niet eens uitgespeeld volgens mij. Moet ik nog maar eens doen.
    Morrowind heb ik ook meer dan 200 uur gespeeld, maar nooit aan de main quest begonnen.

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Godver de godver de godver: Mogelijk MP in TES V - Skyrim
    Dat ze er uberhaupt over durven te beginnen.
    Welke idioten sturen dan ook van die mailtjes of er niet een MP in deze game kan.
    Als die MP er komt durf ik bijna zeker te zeggen dat het een heel andere kant op gaat met de serie en niet geheel ten goede. :mad:

3. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, neeeeeee! Dit is zo duidelijk een singleplayer only game!

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Lariekoek.
    Nog al vaag geschreven en/of vertaald stukje op die site die jij aan gaf.
    Ze zeggen dat het voor hun mogelijk is om een mp er in te stoppen, maar dat ze het juist niet doen omdat het in hun ogen de game slechter maakt.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Echt heel slecht vertaald inderdaad:

Bethesda marketing chief Pete Hines has claimed that the company is "technically capable" of bringing multiplayer to the Elder Scrolls series, but explained at length why it's not considering the addition.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is van een andere website gelinkt, die als het goed is ook in die nieuwspost staat. Kijk die dan maar eens na en ga anders je andere favo sites eens nalezen. EG lult niet uit haar nekharen, werk er zelf nog af en toe voor en bovendien zit ik er al sinds mei 2006. Ze weten waar ze over schrijven, althans de poster. Die doet net als Mirik hier al het nieuws daar. ;)

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Beetje raar als je dan opeens 11 dagen later met multiplayer aan komt zetten. Gewoon met een dikke korrel zout nemen dit verhaal :thumbs:

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Yellow, lees mijn post eens ;) op de vorige pagina... Dit hebben ze vertaald:

Bethesda marketing chief Pete Hines has claimed that the company is "technically capable" of bringing multiplayer to the Elder Scrolls series, but explained at length why it's not considering the addition.

Naar:

We kunnen het wel doen, en doen het misschien..... right on.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat doe ik inmiddels ook al, maar dan alleen om het feit dat er nooit een MP in deze serie is geweest en dan zou het nu bijna wel zo gaan? Domme zet en dat weet Bethesda ook wel een beetje. Net zoiets als World of Warcraft 2 een Singleplayer game maken ofzo, doe je ook niet.

Ik schrok vooral, dan is posten vaak de eerste reactie. :+

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke, leg mij maar eens uit wat er erg aan is?

TES is de beste singleplayer ervaring die je kan beleven in gamevorm, dat klopt. Maar een multiplayer zal toch de singleplayer toch niet in de weg lopen? Ik zou een online variant van Morrowind dolgraag willen spelen hoor. Jammer dat nog niemand een MMO mod van Morrowind heeft gebouwd. :'-(

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze moeten de SP, als ze het zouden doen, inkorten. Dat zou toch zonde zijn of niet? Er is tenslotte maar beperkte ruimte op een disc en systemen met 2 discs zie ik niet zo zitten. In Mass Effect II ging het nog wel, maar met Forza 3 was het een drama. Auto's wilde bij mij barslecht laden. In TES V zou het natuurlijk wel op meerdere discs kunnen als je toch een MP zou willen, maar omdat de meeste vinden dat dit echt een SP game is moet dat in mijn ogen ook mooi zo blijven.

12. Seh

Seh Guest

Wat dacht je van een aparte disc voor de singleplayer en een aparte disc voor multiplayer? Dan heb jij geen last van de multiplayer op je disc, want die gebruik je toch niet. :p

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde van de tijd. Ze kunnen beter die tijd van een mogelijke MP ontwikkelen besteden aan extra SP quests :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is tenminste een verstandig antwoord! :thumbs:

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Bethesda Softworks gelijk een mailtje gestuurd en dit kreeg ik als antwoord:

Win?:D

16. Seh

Seh Guest

Ach, een extra team is zo ingehuurd hoor. ;) Maar zoals we zien in de post hierboven is dit een nutteloze discussie.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bethesda marry me? :+_O_

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Enig idee wat de meeste ruimte kost op een schijfje?

Textures, geluid en modellen heb je al. Alleen een paar codes heb je nog nodig voor een multiplayer vorm. Schijfruimte is niet echt een argument.

Daarnaast kan je multiplayer content nog altijd downloadable maken.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou best wel multiplayer willen eigenlijk... en dat hoeft niet eens uitgebreid te zijn. Laat mij een vriend uitnodigen via XBL zodat we samen kunnen spelen. Ik wil kunnen ruilen/handelen met hem en voor de rest hoeft het spel niet eens aangepast te worden. Lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk.

20. Seh

Seh Guest

Inderdaad, drop in/drop out Fable style. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina