1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Fauna natuurlijk.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah ja natuurlijk, ik dacht dat je het over een gebied met die naam had, my bad :D

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    3rd person ziet er behoorlijk goed uit. Wie weet ga ik het wel zo spelen :eek:

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja die combat moves zien er ook echt veel beter uit dan Oblivion, eigenlijk geen vergelijking meer. God nondeju wat heb ik zin in deze game, ik denk dat het qua variatie in omgevingen ook wel snor zit.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Sweet:thumbs: Vind marksman met een Khajit in Oblivion al erg tof, en dat wordt in Skyrim dus helemaal geniaal! Headshots = kill. Ben benieuwd of ze dat voor elke mob in de game laten gelden.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Qua Flora en Fauna vond ik Oblivion juist wel prettig, maar Skyrim doet er gezien dat filmpje weer een flinke schep bovenop.

Ben nu helemaal zot van het idee om de economie daar te kunnen beinvloeden. Lijkt me vet om op die manier te handelen.

Dat je in het begint heel snel levelt en perks krijgt vind ik niet erg. In Oblivion zat je ook zo op level 20 voor je er erg in had.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben wel benieuwd of de A.I. van vijanden verbeterd is trouwens. In die E3 demonstratie zie je de speler in een grot en hij mikt met zijn pijl en boog op iemand, en naast hem staat ook iemand , deze geeft echter geen enkele reactie wanneer zijn maatje om is gelegd met een pijl...hmmmmm....

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop het wel. In oblivion waren ze nou niet bepaald snugger te noemen nee.
    En dat er dan ook verschil is met andere wezens. Dat die dommer/ slimmer zijn dan mensen en dus ook anderes reageren.

9. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat de Guards en het penalty-systeem beter werkt als in Oblivion. Als ik in oblivion een huis binnen sneak ( zonder dat iemand het zag, het ''oogje'' was donker ) en iemand in ze bed met één strike doodde, kwam die guard 9 van de 10 x alsnog naar je toe gelopen. heel irritant.

Het enige wat daar over gezegd is in Skyrim is dat je crimes niet in elke stad herinnert worden, dat is al heel wat in ieder geval..

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja dat systeem sloeg nergens op. Ik was een Woodelf met veel Thief skills, maar in Oblivion was dat vrij onmogelijk soms :p.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn doel: Voor de jaarwisseling 1000/1000 op deze game hebben als de achievements mee zitten. Die mogen van mij wel van hetzelfde soort zijn als in Oblivion. Het gaat toch om te ervaring en niet de achievements. :9

Ja, de achievementhoer is weer opgestaan hoor. :+

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Altijd maar die achievements. Ik laat mijn playthroughs niet verpesten door achievements, en al helemaal niet door te gaan zitten haasten in zo'n prachtige game door jezelf doelstellingen als 'binnen 2 maanden uitspelen' te stellen..

Ik geniet er liever van.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Achiements in Oblivion waren veel en veel te makkelijk, het is namelijk 1 van de 2 games die ik per ongeluk op 100% heb gehaald (de andere is Fight night round 3 )

14. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Wow, dit zijn de meeste tegenstredigheden in een post die ik ooit heb gezien.

Doel: 1000/1000
    Maar moeten ze wel meezitten
    Zelfde als in Oblivion
    Het gaat om de ervaring niet om de achievements
    Achievementhoer is weer opgestaan.

Speel je nou wel of niet voor de achievments haha 8)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja als je echt met deze game gelijk al gaat achievement hunten dan mis je denk ik heel veel van de prachtige ervaring die deze game je zal bieden. Als ik een achievie krijg tijdens de game, ach leuk...maar ik doe het er echt niet voor. Maar ja, mensen moeten het zelf weten natuurlijk.

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad...

En wat heeft het voor nut om 1000/1000 te halen voor het 2012 is? Wat heb je daar aan? Ga je dan bij je vrienden pochen dat jij nog in 2011 al 1000/1000 hebt gehaald ofzo? 8)

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.364
    als zelfbenoemd guru moet je toch wat :+ Anyway, ik zie deze game met vertrouwen uitgroeien tot een echte topper waar in ik vele uren zal gaan rond gaan banjeren.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik doe het alleen bij een game als deze hoor. Als ik dat nu ook zou doen bij andere titels, dan heb ik nog heel wat in te halen.

Skyrim is gewoon een uitzondering. :9

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Je was toch een achievement hoer?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Was hij ook (of nog steeds) maar hij cheatte oid en toen werd z'n account gereset. ;) Oftewel z'n e-peen score ging naar 0.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina