[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad ook mijn manier van spelen bij games als Oblivion en Skyrim. Niet omdat ik dat persé wil maar het gaat gewoon helemaal vanzelf :)

Loop je door de natuur, kom je dungeons tegen, dorpjes die je gaat verkennen, side-quest die daaruit voort komen, tussendoor af en toe een main quest als dat toevallig op me pad komt, me mannetje proberen te boosten, en voor je het weet ben je al 5 uur aan het spelen zonder dat je het echt door hebt.

Heeeeerluk, check

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Exactly, zo ging het met Oblivion ook. Ik had echt superveel sidequests gehad en moest eigenlijk nog beginnen met de main quest. Elke keer wanneer ik dan van plan was verder te gaan met de main quest en dus erheen ging te paard, kwam ik weer een NPC tegen die een sidequest aanbood...hoppaaaaa daar gingen we weer. Maar dat is echt geweldig inderdaad.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Aansluiten bij een toffe guild, en dan een specifieke die wat met je ras/stijl te maken heeft. Dus een Archer's Guild ofzo, of Woodelves only. En dan sparen voor een huisje in Solitude!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Meer quests doen dan op een topdag in World of Warcraft. Dat zijn er zo'n 100 in het beste geval, in het slechtste 20. :9

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    dungeons verkennen, winkels bezoeken en op zoek naar een goede uitrusting. Oh een een mammoet aanvallen

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lijkt mij persoonlijk tof als dat de eerste 30 uur niet kan :p.

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt mij het chillste als je in het begin ook daadwerkelijk bang moet zijn in area's voor gevaarlijke beesten die er rondlopen.

In oblivion kreeg ik alles, in het begin al -zelfs met een difficulty op 75%- binnen een minuut dood..

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    In oblivion moest ik met de eerste gevechten die ik had uitgelokt vluchten, kwamen ze me achterna!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Persoonlijk hoop ik wel dat er weer zo'n forever alone dungeon zoals Umbra in zit. Het enige bitchgevecht waar ik echt iedere keer naar uitkijk. :9

En natuurlijke de nieuwe bijbelvertaling volgens Bethesda aanschaffen. Ingewijden snappen deze uitspraak wel. :+

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    is skyrim nou kleiner dan oblivion ? als je kijkt op de map van oblivion zie je boven in skyrim , maar t lijkt niet egt groot .

ik hoop wel dat deze ook weer de 300 uur haalt.

gewoon wanneer ik zin heb de main quest gaan doen, wil me vooral bezig houden met de side questen, gewoon doen wat op me pad komt .

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Is ietsjes kleiner qua size ja.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik hoop ook dat er zo'n gevoel inkomt als met RDR. Dat je na het uitspelen van het verhaal naast de side quests ook eens kunt zeggen: Laat ik nu maar eens wat gaan jagen en wat gaan handelen. RDR vond ik daarmee ook een erg sterke game die je dat gevoel goed gaf. Gewoon lekker chillen dus, naast het doen van quests en side quests etc.

13. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    maar dan dus ook minder uur dan oblivion ??

ik hoop juist dat deze meer uren zal hebben dan oblivion .

is er al bekend hoeveel draken zullen zijn als main quest ?

kwa game is deze langer dan oblivion ??

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat stel je veel vragen...

Enne, het is toch niet zo hoe groter de map hoe langer je met een game bezig bent 8). Het ligt eraan hoeveel quests er zijn etc, en hoe lang de game interessant blijft. Mapsize heeft er niets mee te maken.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Kleinere map =/= Kortere gameplay

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nope, als je langzamer loopt ben je er ook langer mee bezig. :thumbs: :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Valt wel mee hoor. Two Worlds I had bijvoorbeeld een grotere map en daar deed je minder lang over. Had even niks te maken met de ergenissen rond die game, maar meer met de manier hoe de teller loopt als je speelt. Bovendien stikte het in die game ook van The Portals.

Ik denk dat deze game nog wel eens langer kon gaan duren dan Oblivion. Ik hoop alleen dat we tegen de tijd dat de eerste reviews verschijnen we wel eens een keertje op een objectieve review kunnen wachten. PU word toch een 100 score, mark my words. Maar goed, daar let ik zelf ook niet op. Als is skyrim zo kut als mensen beweren van Two Worlds, dan koop ik hem nog. :+

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Dat zeg ik toch ook.

=/= is niet gelijk aan :+

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lol begrijpend lezen blijft lastig :+

20. Yellow 13