1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Zoiets heet role playing.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, als ik jouw niet had....

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    ?

Ik wil gewoon niet met een fucking lelijke kutkat spelen, dat is al reden genoeg om geen Kahjit te zijn. Omdat ik me wil 'inleven' in m'n karakter.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Precies. :+ Ik denk ook dat ik veel meer 3rd person ga spelen, want dat ziet er nu veel gelikter uit. :)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    <3 Kahjit, die zijn grappig

Wil een Battlemage Breton, Melee Orc(waarschijnlijk dualwield), alround Dunmer en een assassin Khajiit.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken kies ik vaak datgene wat altijd zo veel mogelijk op een mens lijkt, maar bij Skyrim kies ik denk ik voor een ander ras. \o/ Afhankelijk van de attributen en bonussen enzo. :)

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon Skyrim kopen, spelen en herspelen, desnoods zoveel keer totdat ik met elk soort ras heb gespeeld (en meer, dat hangt af van hoe Skyrim me uiteindelijk kan bekoren) :p
    In ieder geval koop ik Skyrim, en ook al twijfel ik soms, maar de stijl van Noormannen en hun leefomgeving spreekt me wél erg aan!!
    Waarschijnlijk ga ik met een Nord ras van start, maar nadien wil ik eens een (Dark)Elf proberen met boog en/of magic spells ...

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Zeker na de goede verhalen over verbeterde boog technieken ga ik ook (weer) voor een sneaky character inderdaad. Volgens mij heb ik oblivion met een redguard of iets dergelijks gespeeld. Ik ga in elk geval zo snel mogelijk voor de Thiefs guild in dit spel, dat is weer het doel.

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Boogtechnieken verbeterd? Dat is top. Ik deed altijd melee (zwaard), omdat dat gewoon snel en effectief is, maar boogschutter is veel gavere stijl, zeker met stealthy sneaky stijl erbij, dus ik denk dat ik daarmee begin.

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het idee dat de boog ontzettend underpowered was in Oblivion. Gebruikte het dan ook bijna nooit, waardoor mijn in-game skill daarvoor laag bleef, maar toch, ook al had je een top boog, het had weinig effect naar mijn idee. Hopelijk is dat in Skyrim beter inderdaad.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Nah dat viel reuze mee, als je echt goede Marksman + Sneak skill had kreeg je dikke bonus.

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Marksman skill had ik wel laag, maar Sneak skill was wel maxed. Maar goed, omdat ik niet onmiddellijk effect zag, zag ik er vrijwel meteen van af, dus misschien was gewoon de eerste indruk verkeerd en heb het daarna dus geen echte kans meer gegeven.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Jawel, maar om het van begin af aan als speelstijl te gebruiken was niet echt fijn.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig al die rassen, vooral de Argonians zijn fantastisch gemaakt, die ogen zeg, echt creepy. Ik snap Tyrant's opmerking wel, over het inleven in je character, ik denk dat je je gewoon sneller kunt inleven in een menselijke character dan een 'beest' ras. Toch weet ik het echt nog niet, de Khajits maar vooral Argonians zijn gruwelijk vet.

De vrouwen zijn al een stuk beter dan Oblivion...wat heet beter, maar nog altijd niet je van het. Tot nu toe vind ik die vrouw in die bar (die screenshot) het allerbeste nog.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Mja ik vond het juist weer tof, beetje hiden in het donker en 2 poisoned arrows verschieten en je kan weer verder :D.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, maar ik was de eerste keer meer van erop af, hakken en klaar :D

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ... dat lijkt me nu ook niet moeilijk voor een vrouw om beter te zijn dan Oblivion :p

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Amen to that! Ik heb irl al een hekel aan katten, dusssss ....

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.782
    Ik speel prompt met een Khajit 11 november. Wat nou een hekel aan katten. Lieve beestjes toch? :+

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Orcs voor de echte man dus, hopelijk kun je ze wel iets minder verbaast laten kijken.

Ze hebben nu echt zo'n "wat stop jij nou in m'n anale gleuf!?" look

Zijn die gezichten trouwens preset of kun je er nog wat aan sleutelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina