[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is er al en die krijg ik ook niet aan de praat. :mad:

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Fuck zeg dat ziet er ook nog steeds mooi uit, dat is MOrrowind met zo'n mod die het extra mooi maakt zeker?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is dat ik gamen op de pc irritant vind , want het ziet er wel sick uit.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup, Morrowind Graphic Extender heet het.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zal wel zwaar zijn om te draaien?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Om nog even terug te komen op de grootte van de wereld in Oblivion En Skyrim. Als je Oblivion vergelijkt met Fallout 3 qua grootte van de wereld, dan is Fallout 3 echt veel kleiner. Ik wist dat het een kleinere wereld was, maar niet dat het zo'n groot verschil was, zoals ik hier net las :

http://www.eurogamer.net/articles/fallout-3-world-smaller-than-oblivions

Geen seconde heb ik in Fallout 3 gedacht dat de game wereld klein was, volgens mij was New Vegas' wereld zelfs nog een stukje kleiner maar die had veel meer content, als ik me niet vergis. Dus als Skyrim de grootte van een Fallout 3 heeft bijvoorbeeld....no big dealio!

Betreffende de aankomende (hopelijk nieuwe, en niet QC) video.

10 minutes ago from twitter

ammarsaleem85 Ammar Saleem
    @DCDeacon Hey Pete! What about PS3 footage? And what about 40 mins gameplay video?
    29 minutes ago
    in reply to ↑

@DCDeacon
    Pete Hines
    @ammarsaleem85 Nearly there on video. Todd has to record VO. We lost a day with delayed travel back from PAX. Almost there. Sry 4 wait.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die torch biedt ontzettend weinig licht, helemaal als je een beetje goede lichtspell gewend bent en die geven je nog steeds een ontzettend blind gevoel. Night-Eye maakt inderdaad de wereld blauw, maar dan zag je tenminste wat in het donker. Als je eenmaal een lange Khajit hebt gespeeld is het best moeilijk een ander ras te spelen zonder een goede Night-eyespell vind ik. Dan heb ik toch liever enkele lantaarnpalen, ze hoeven natuurlijk niet zomaar overal, maar in ieder in de steden lijkt me dit toch wel iets logisch om te verwachten.
    Daggerfall is een vroegere TES (ik ken slechts Oblivion en heb gehoord ofc van Morrowind, maar die niet gespeeld? Heb je een link?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik sprak vandaag een goeie vriend van mij op MSN over Oblivion. Hij had die game nog altijd niet gespeeld, en is wel een grote fan van Fallout 3(+ dlcs) en Two Worlds 2. Dus ik raadde hem volop aan om Oblivion te checken. Maar om een of andere reden kan hij niet in de game komen....

Na 10 uur komt de game nog steeds niet tot leven voor hem, de quests vind ie niet veel bijzonders en te lang en er gebeurd weinig om de nodige boos te geven, zoals hij het zei. Hij hoopt dat de game nog verbeterd voor hem , anders zal hij Oblivion een 86 geven en Two Worlds 2 een 87.

En tja..dan kan ik me alleen maar afvragen, hoe kan iemand die verzot is op Fallout 3 en Two Worlds 2, nou niet Oblivion geweldig vinden? Naar mijn mening de RPG van de Xbox 360, misschien wel de RPG der RPGs. Two Worlds 2 komt naar mijn mening niet eens in de buurt van Oblivion, ik ben de game eigenlijk al beu en dan heb ik het nog niet eens uitgespeeld. Met Oblivion duurde het echt maar 5 minuten ofzo en ik zat er volop in, ik denk nog steeds dat hij de game verkeerd speelt of iets mist...seriously wtf.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Laat hem de Dark Brotherhood doen.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is een goeie, die kon je beginnen door een onschuldige NPC om te leggen toch? Althans zo ging het bij mij wel.

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja. en dan gaan slapen.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Pfff, Fallout 3...

Ik vond dat echt niet een toffe game en Oblivion vind ik echt de beste 360 game, ondanks dat ik de main quest nog nooit heb uitgespeeld, maar wel al talloze keren opnieuw begonnen ben ermee,

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Damn son...Oblivion en Fallout 3 zijn echt mijn favo 360 games, Oblivion is nummer 1. Main quest is ook niet bijster interessant...die Oblivion gates maakte het er niet leuker op vond ik.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb ook sinds een paar dagen Morrowind weer geïnstalleerd maar heb weinig zin om al die 50 mini gfx mods te installeren :+

Weet iemand toevallig een manier om alles in een keer te installeren (en te downloaden)?

Hier is de link naar alles: http://morrowind2009.wordpress.com/]Morrowind 2009

Aardige upgrade :thumbs:

[yt]9NX-MvnYUEs[/yt]

:eek:

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die muziek _O_, heerlijk om weer eens te horen. Balmora ziet er strak uit.

16. hadouken

hadouken Mitchell

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Sowieso is de wereld van Morrowind zoveel toffer dan die van Oblivion. Sfeervoller en interessanter.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wil ik graag geloven, daarom hoop ik ook op een remake zoals Halo voor op de consoles.

Alleen het vechtsysteem mogen ze van mij wel aanpassen, de rest onveranderd laten en ik ga er zo mee aan de slag.

Van mij mogen ze sowieso wel meerdere ultieme toppers een remake geven. GP 4 bijvoorbeeld voor de racefans. ;)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Skyrim will not fix bugs ... if they're fun

Some glitches can ruin a game, but others can make them infinitely more fun. Red Dead Redemption was loved for its variety of silly bugs, and Bethesda has promised that any entertaining screw-ups found in The Elder Scrolls V: Skyrim will stay. Yes, a studio just pledged not to fix something!

"We try to solve most of it, we’re sensitive to a lot of it," said producer Todd Howard. "There is a subset of that where we say 'Well, that's what can happen.' If there's entertainment value in that, whatever it is, we'll leave a lot of it. If it's gonna break the game, or unbalance the game in some way, we do try to solve it.

"If the solution is gonna make the game less fun ... well, hey, leave it in. It's their game."

Although Skyrim already looks more finished than any previous Elder Scrolls thanks to the new engine, something of that size is sure to have some issues hidden away. Let's hope they err more on the side of entertaining than breaking.

Todd Howard on Skyrim's worthwhile glitches, MMOs and when big is big enough [Joystiq]

http://www.destructoid.com/skyrim-will-not-fix-bugs-if-they-re-fun-210386.phtml

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina