1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    We zullen vast geen donkeywoman taferelen krijgen in Skryim, zoals in RDD.

[yt]tI8lAbwUoEk[/yt]

:+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die waren echt te geniaal die bugs in RDR.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tranen van het lachen :lol:

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahahah die blijft geniaal. Misschien krijgen we nu wel een combinatie van een Minotaur met Skeletton ofzo..wie zal het zeggen :p

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Argonian lijf met een kop van een Khajit.

Mogelijkheden zijn eindeloos, dus laat me mooi verrassen nu ik het bericht een paar dagen geleden gelezen heb. :9

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hartstikke logisch. Qua oppervlakte zou Noorwegen ook 10x zoveel inwoners als Nederland kunnen hebben, maar daar is het land gewoon niet naar.

Misschien klinkt die vergelijking raar, maar Skyrim heeft veel weg van Noorwegen en in dat opzich vind ik het heel logisch/realistisch.

Bepaald niet erg dat het er minder zijn, zolang er maar meer te doen is. Verschillende soorten Blacksmiths in bepaalde delen van een stad is natuurlijk wel fijn. Zelfde voor spell verkopers etc etc etc.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep dat is absoluut zo, en inderdaad..Skyrim doet echt als Noorwegen ogen ook, cool eigenlijk wel :D

Ik hoop ook dat er in het wild ineens huisjes te vinden zijn, of gewoon kampen die zijn opgezet. Hopelijk ook random encounters zoals Fallout 3 ze al had, gewoon meer variatie dan Oblivion. Nu ik Oblivion ook weer non stop speel valt het echt op hoe erg die dungeons op elkaar lijken, die dungeon die ze toonden in die E3 video had gelijk al meer variatie dan welke dungeon in Oblivion dan ook...nice!!!!

Fallout 3 en NV hadden ook duidelijk kleinere werelden en nog steeds waren die games groot zat, holy crap...echt groot zat.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar NV was in vergelijking met F3 een stuk kleiner en ik vond het ook een stuk minder leuke game dan F3.

Oblivion is misschien groter dan Skyrim, maar Skyrim zal, net als Fallout 3 t.o.v. Oblivion, veel meer variatie kennen.

Bij TES 6, ga er wel van uit dat die er over 5 jaar komt, zal de wereld zeker weer groter zijn en en net zo gevarieerd als Skyrim straks word.

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    5 maar? Vind ik wel een sterke achteruitgang, en dat na zoveel jaren ontwikkelingstijd, en ook al een kleine wereld, ik vind het zo'n bullshit dat dat het niet uitmaakt als er maar meer detail inzit ofzo, in Oblivion zat ook genoeg detail, en ik vind dat een nieuwe game een vooruitgang moet zijn, of in ieder geval gelijk moet blijven, maar de helft van de steden en een kleinere wereld vind ik belachelijk! Juist de verschillende steden met hun verschillende karakters maken het leuk. Stomme zet, bij Forza 4 is het al net hetzelfde, wat is dat toch met die ontwikkelaars van tegenwoordig.

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je niet zo aan joh. In Oblivion had je genoeg steden die geen meerwaarde hadden voor het spel. In oblivion had je dikwijls een handjevol quests in een stad en dan had je alles al weer gezien. In Skingrad had je bijvoorbeeld alleen die paranoide gast quest en dan had je bijna alles al gezien.Denk dat er in Skyrim genoeg dorpjes zitten en die vind ik veel interessanter dan zo'n grote stad :) 5 grote steden is meer dan genoeg zolang er maar genoeg quests te doen zijn.

12. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 5 steden zijn wel veel groter dan die van oblivion en er is veel meer te doen. En de map is ongeveer even groot, als je in de bergen loopt dan lijkt die zelfs groter. Er zullen ook wel genoeg dorpjes inzitten. De gebieden gaan veel minder kaal zijn en gaat veel meer te bieden hebben dan Cyrrodil. Als we de ontwikkelaars mogen geloven tenminste..

Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hopen dat er wel weer zo'n Diver's Rock inzit, bijvoorbeeld aan de ''Noordkant'' van de berg uit het origineel van Oblivion.

Kunnen we daar mooi weer adoring fan achtige irritaties vanaf schieten. Vooral op de PC met mods, maar de kunst het zonder te doen is leuker. :+

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lekker boeiend. :emo: Zolang de kwaliteit maar beter is. Het is al bekend dat er veel meer content in zit dan bij Oblivion, daar gaat het toch om? Er moet gewoon een goede balans zijn tussen kwaliteit en kwantiteit, en ik denk dat die er wel is in Skyrim. :)

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat waren leuke tijden ja! :D

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik stel me niet aan, dat is gewoon mijn mening, ik vind een halvering van het aantal steden een achteruitgang en vind de steden van Oblivion allemaal leuk met allemaal een erg eigen stijl. 5 vind ik zeer weinig, maar als er dan nog wat dorpjes zijn die niet zo klein zijn als in Oblivion met 4 boerderijtjes is het wel leuk.

Ja, en daar ben ik een beetje bang voor, doet me aan Fable denken ;)

Ik hoop het natuurlijk, maar een beetje een kritische noot tussendoor mag ook wel eens. Je moet wel verdomd veel kwaliteit toevoegen om zoveel kwantiteitsverlies te compenseren.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik geloof dat de kwantiteit alleen maar meer is geworden, en niet minder. Vierkante meters is geen alleszeggende 'proxy' voor kwantiteit. Hoeveel er te beleven valt per vierkante meter is net zo belangrijk, en dat lijkt wel goed te zitten als je Bethesta mag geloven.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nou ja, we zullen het wel zien, ik hoop dat het allemaal meevalt, maar ik vind deze signalen toch enige afbreuk doen aan de gehele feestvreugde. Oblivion was mijn eerste RPG en heeft een standaard neergezet die daarna nooit benaderd is voor mij in dit genre. Ik heb veel gezocht naar een RPG waar ik even veel plezier aan kon beleven, maar die vond ik niet, (wss omdat ik gewoon geen echte RPG-speler ben) Skyrim kan dat in potentie wel, maar dan moet hij wel zijn wat beloofd wordt.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar bekijk Fallout 3 en NV, ook twee games waarvan de gamewereld overduidelijk kleiner waren dan Oblivion en toch heeft mij dit nooit gestoord, jou wel? :)

Als ze die vijf steden echt toffer, drukker bevolkt kunnen maken, en dat je je er vooral meer betrokken bij voelt, dan ben ik er helemaal voor. Ik heb vertrouwen in Bethesda, ze hebben mij nog niet teleur weten te stellen. En als we inderdaad Bethesda mogen geloven zit de game barstensvol content, alleen valt me wel op dat ze toch maar weinig informatie naar buiten brengen, je zou zeggen als ze zoveel content hebben, dat ze best wat dingen kunnen onthullen..maar mja...misschien willen ze alles ook gewoon als verassing houden en dat kan ik wel waarderen.

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Behalve een 40 minuut lange demo. :+ Binnenkort komt die als het goed is op XBL. :) Maarja, met Oblivion, Fallout 3 & NV kregen we ook niet al te veel te zien voor de release. En de release is ook tevens pas over 3 maanden, genoeg tijd om dingen te laten zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina