1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ah, een perk tree is blijkbaar al bekend.

Dragon Armor!

Ik wil die van Sneak en Alchemy weten.

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

True, maar die video was er al sinds E3, dus eigenlijk nog weinig nieuws. Zelf klaag ik niet, ik zie liever niks meer dan nog allerlei nieuwe beelden, maar goed...als die dan wel komen, dan moet ik ze gewoon zien ;)

Op de Bethesda forum klagen ze wel super veel over dat het waarschijnlijk gewoon de Quakecon video zal zijn in HD, en dat dit luiheid van de developers is en ons vast wel iets beters kunnen geven. En dan heb ik zoiets van..wanneer ben je gvd eens tevreden? En Bethesda zei nog in die QC video dat ze inderdaad deze gameplay demo in HD gingen uitbrengen later.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De echte fans zijn vaak nog het ergst. :+

4. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable zijn gameplay en groote komt dan ook nog niet eens in de buurt van The Elder Scrolls. Fable kan ik in minder dan 2 weken uitspelen. Volgens mij kan je dat met een the elder scrolls niet? Of je moet non-stop main questen doen en je combat niet trainen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, net als met het andere extreme voorbeeld van de laatste Star Trek film. Dat horror hoofd van sommige fans ook. 8) En dan ook nog klagen dat het kut is, omdat het niet Star Trek of Elder Scrolls zou zijn. Ik ben juist als fan blij dat ze tenminste vernieuwingen durven door te voeren. Geeft tenminste het gevoel dat het een heel nieuwe game is. :cool:

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die games heb ik nooit gespeeld, ik houd niet van de setting van die games.

Het doet me aan Fable denken omdat daar ook vaak grote beloftes gedaan worden, en bij Fable komen ze vaak niet uit, hopelijk bij Skyrim wel, zoals dat er zoveel extra content in detail zit dat het niet uitmaakt dat de wereld kleiner is.

7. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Fable kan je eigenlijk niet met een elder scrolls vergelijken. Fable is een ander genre dan SKYRIM , zelfs oblivion vind ik beter dan fable 1/2/3 ,

Verwacht dat SKYRIM beter word dan oblivion of fallout.

8. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Fable is ook RPG, alleen veel beperkter. En ik vond het laatste deel (fable 3 ) zwaar tegenvallen. Zelfs zo zwaar dat ik twijfel om ooit nog een vervolg op te kopen.=(

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bijdehandje, alsof dat de vergelijking rectificeert.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maakt niks uit, ik vergelijk het niet met fable zoals ik al 2x zei, alleen de grote beloften vooraf zijn gelijk.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alsof er alleen maar games zijn die hun grote beloftes nooit waar maken..

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    NEEHEE, Fable doet dat, en bij Skyrim is het afwachten, lees dan eerst voor je reageert, grmmbl.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik hoop dat het weer in Skyrim niet tegenvalt, want afgelopen zomer was het veel te nat in Nederland :mad: ( ;) )

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat het maar lekker regenen met een goede mistwolk. Ik wil graag weten hoe een gevecht tegen een draak zich dan ontvouwt. :thumbs:

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Na Oblivion en Fallout 3 + DLC, dan kun je toch niet meer dat soort twijfels hebben aan Bethesda? Ik echt niet, als hun die wereld iets kleiner gemaakt hebben dan weet ik gewoon dat ze dat om goeie redenen gedaan hebben. En nogmaals...Fallout 3 was ook kleiner qua game-wereld maar heb jij daar iets van gemerkt? Dat game was groot zat :)

Peter Molyneux heeft altijd veel te veel praatjes..hell...als sinds voordat Fable 1 uitkwam, naar mijn weten staat Bethesda er niet bekend om, allemaal grote beloftes en praatjes te houden, en het niet waar te maken. Dit is een vergelijking van 3x niks :D

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Op Bethesda kun je gewoon vertrouwen. Zeker als je alle games van Bethesda leuk en goed vindt zoals BigKabuto en ik. :D

Fable II vond ik ook erg leuk, maar Fable III was toch echt een flop... Meteen na een halfuurtje weer in de verkoop gezet!

17. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je na een half uur een game al beoordeeld hebben? Je moet hem toch echt uitspelen of minstens tot de helft geraken vooralleer je je conclusies kunt trekken dat de game niet leuk is.

18. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik voelde al aan dat het niks was. Voornamelijk door de "moderne setting" vanwege de industrialisatie in de wereld van Fable III. Ik vond dat het sprookjesachtige gehalte á la Fable II weg was en daarom leek het me niks.

Misschien probeer ik het ooit nog een keer, maar niet dit jaar. :p

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Doe maar niet. ;)

20. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Doe idd maar niet, je kan je tijd beter stoppen in andere games .

Ik heb fable uitgespeeld helaas

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina