1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Woow, great info Fiasco, thanks ! ;)
    Ik kan alleen maar zeggen :
    1) Skyrim spreekt me naar mijn gevoel véél meer aan dan Oblivion, zeker wat de quests betreft (quests, ze zijn voor mij een héél belangrijk aspect in aan RPG !!) ...
    2) ik koop Skyrim zéker ergens in november of ten laatste met de Kerstdagen ...
    :cool: En ik ben er bijna zeker van : Skyrim will Rock !
    't Wordt een nieuwe rpg ervaring die de meeste rpg fans wel zal bekoren !

En ik hoop ook dat er veel boeken te vinden zijn met interessante info over zowel het verhaal Skyrim & achtergrond info over de rassen, culturen, etc ... maar ook info over personages (NPC's), locaties, info die je kan helpen bij quests (side en/of main quests).

De Noormannen en hun cultuur spreekt me ook wel aan. :)

Kort samen gevat :ik zal me met Skyrim zéér waarschijnlijk vele uren/dagen/weken/maanden amuseren ! Dat hoop ik althans. Ik verwacht een degelijke rpg en verder heb ik er eerlijk gezegd géén hoge verwachtingen over, gewoon "degelijk" zoals een rpg mag zijn zodat een rpg fan als jij en ik er veel plezier aan kan beleven ! En dat vind ik persoonlijk het allerbelangrijkste aan een rpg :
    "Having Fun!"

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik help het je hopen, maar mij boeite het me persoonlijk niet zoveel. Het is een TES game en die is om zoveel redenen goed. :9

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jawel, de kledingstukken voor benen en torso zijn nu in één item verwerkt. Volgens Bethesda ziet dit er natuurlijker en realistischer uit, en past het beter bij het Nordic thema. Ik vind het ook niet erg. Met Enchanting en Crafting als skills, zijn er weer andere dingen om aan te sleutelen.

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze veel dingen doen zoals in Oblivion. ik vond morrowind toch vele malen beter dan oblivion. Ik denk dat deze kwa 'grootsheid' en vrijheid minder wordt dan morrowind, waarschijnlijk wordt het vechten wel vetter.

Ben bang dat deze toch niet zo ver wordt als morrowind, maar nog steeds wel een uber vette game wordt

Ik had begrepen dat het onderdeel (broek laarzen) een geheel is en de bovenkant (gloves torso. ik ga er vanuit dat helm nog wel apart is) 1 geheel is zodat het allemaal mooier aansluit. En omdat het bonveste gedeelte over het onderste valt heb je zo nog een mooie 'overgang'

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tof interview, deze gast weet vaak wel wat nieuwe dingen naar boven te krijgen in interviews, ook dat interview over Hitman Absolution toen.

[yt]QR1dBcSmfMU[/yt]

Nu ik weer een flink tijdje met een Fallout game bezig ben, vallen de duidelijke verbeteringen in de Skyrim gameplay videos echt op. Alleen al hoe het bewegen in first person eruit ziet, niet dat statische loopje zoals in Oblivion en Fallout,maar je schud echt heen en weer zeg maar, echt zo tof gewoon. Damn kan echt niet wachten gewoon.

Ook een interessant stukje op het eind waar de interviewer het over de UI heeft, dat het enige wat hem stoorde was dat je niet kon zien
    of een zwaard/armor nou sterker was dan een ander zwaard. Hierop zegt de maker dat de UI nog lang niet klaar is en dit absoluut niet de final build is. Dus het hele UI systeem kan nog wel eens compleet veranderen.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er komt geen demo van deze game mensen. Zou te groot en te complex zijn en ik denk dat we alleen eerlijk moeten bekennen dat het ook niet nodig is toch? :9

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee een demo zou nooit een duidelijk beeld van dit spel kunnen scheppen.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, zoiets werd ook door Bethesda gezegd.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Snap ook echt niet welke hansworst van een interviewer zo'n vraag kan stellen, een demo van een TES game...echt...for real?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar dat is ook gewoon logisch. Dit is echt een spel dat je gewoon zelf een paar uur moet spelen voordat je echt kan zeggen of je het leuk vind of niet.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarschijnlijk een figuur dat net zijn eerste uurtjes draait voor een website of blaadje.

Aan de andere kan kun je je hetzelfde afvragen van roddelpers, zowel in deze industrie als die erbuiten. WTF ze voor vragen stellen soms.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja absoluut. Maar ik las net ergens dat er schijnbaar wel een Morrowind demo is geweest?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Echte gamers kopen ES Games ongezien! :cool:

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je hem zelf wel ook wel ongezien en op de pc kopen he Gakkie. ;)
    Dit is echt een game waar wel de pc voor nodig is. En ja ik zei nodig. :p

Voor mods ofc, niet graphics al is dat een leuke bonus. :)

Woot tripple smilie!

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Moet eerlijk zeggen dat ik Oblivion niet geweldig vond, (zal wel aan mij liggen) maar ik kijk toch wel erg uit naar Skyrim :D

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zijn we beiden geen echte gamers meer. :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toffe nieuwe screens, alleen raar dat er geen enkele belichting te bekennen is...maakt de boel er niet mooier op.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    360 all the way. Helaas geen mods, maar het speelt veel relaxter op de console. Bovendien begint mijn laptop aloud te worden. Diablo iii is de enige game die ik nog op de PC Zal spelen, denk ik...

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat shot 2 en 3 wel geweldig zijn qua omgeving, ik weet zeker dat het erg nice zal zijn om in dat soort gebieden rond te lopen, echt sfeervol ook. Hoop wel op genoeg variatie in de omgevingen, dat je dus ook echt anders uitziende bossen zult gaan zien enzo. Maar ik blijf erbij dat de lighting echt een groot gemis is, kijk alleen al naar de laatste pic, nergens lighting te bekennen en dat laat het er echt goedkoop uitzien.

In de E3 gameplay video viel dit ook op, ook buiten vooral heel erg, vooral toen de speler in Riverwood aankwam, dan mis je echt die shadows en lighting effecten die er echt wel inhoren, hopelijk komt het allemaal goed...dat soort dingen maken een game echt af vind ik.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt het ziet er nu nog niet helemaal af uit. Het zijn wel hele toffe plaatjes _O_ cant esotel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina