1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Sommige mensen zeuren echt....teveel. Oblivion draait ook ALLES behalve optimaal op de 360, soms heel belabberd zelfs. Uit het niets ineens dat ie gebieden moet inladen, stotteringen , etc...toch bleef de game geweldig.


    Gezus, on 12 September 2011 - 02:39 PM, said:
    The graphics look phenomenal but I did notice some fps drops throughout the videos. Hopefully that's just because it's an older build of the game.


    We mogen echt niet klagen zo goed als Skyrim draait op 360 vind ik.
     
  2. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Mij is het niet opgevallen die frame drops.
    maar mensen zeuren inderdaad veel de laatste jaren.
    wees blij dat ze dit willen maken om ons te entertainen en ons de ervaring geven die mogelijk is.
    als je dan nog zeikt over frame drops of slecht beeld kwaliteit. KOOP DAN EEN PC. wees blij dat deze graphics überhaupt mogelijk zijn op een 360/ps3

    ik persoonlijk krijg toch elke keer weer kippenvel bij t kijken van de filmpjes .en ook de muziek in de trailer bezorgt mij steeds weer kippenvel. maar ik ga vanaf nu af aan ook niks meer kijken of lezen over de game.(hoop dat ik t kan weerstaan)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    check in die dungeon dat beekje XD wat een toffe sfeer. snap niet dat mensen nog zeiken .

    als zelfs de zalm al uit het water komt,de vogels die je hoort fluiten.
    ik wil in die wereld lopen en ontdekken en lekker op avontuur gaan in Skyrim.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt geweldig, die dungeon is echt super sfeervol. Maar ik denk dat een hoop mensen(vooral op de Bethesda forum) gewoon ook wat nieuwe gebieden willen zien. Andere dungeons of één van de vijf grote steden,zoiets. Ik vind het niet erg, want ik ga liever zelf lekker alles uitzoeken.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    1 ding wat ik me wel afvraag is er al iets bekend over het level systeem?

    Ik vond het in Oblivion altijd best wel omslachtig omdat je vanaf het begin al moest gaan uitrekenen hoe je wou gaan levelen om zo het maximale uit elk level te halen. Want als je iets fout deed kreeg je niet de maximale stat points per level.

    Hoop dus dat het bij Skryrim wat is aangepast. Want ik wil niet steeds moeten denken oh ik moet nu niet teveel geraakt worden anders gaat dadelijk mn Light Armour omhoog en zit ik met een verspilde Endurance point. Omdat ik bij volgende level Magic wou upgraden.

    Ik heb bij Oblivion ook letterlijk direct zitten grinden om voor te zorgen dat er geen skill per ongeluk omhoog ging.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik word wel nieuwsgierig, maar ik ga al die filmpjes niet kijken, laat me verrassen door de game zelf straks :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Je hebt alleen maar die eerste gameplay trailer gekeken die nog dik vóór E3 uitkwam? Damn..ik wou dat ik dat kon, verleiding is gewoonweg te groot.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb alleen die teaser trailer gekeken en een keer een klein stukje gameplay ofzo, ik lees wel hier en daar wat dingetjes hier, maar verder niet, dan wil je die game meteen spelen en moet je nog 2 maanden wachten, dus mss kijk ik ze wel vlak voor de release ofzo ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ook nooit veel momenten gestoord aan fouten in Oblivion en over het algemeen ook niet aan die bij games in het bijzonder.

    Over het algemeen zijn de zeikerds Trekkies en Star Wars vlekkies. No livers met een leven vol puisten die denken dat hun mening telt. Not, daar hebben we XBW en anders verstaanbare fora voor. :+
     
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie filmpjes!! En ik ga grotendeels met de kritiek akkoord.

    Dat er door daken regent zou toch echt niet mogen? En die vijanden lijken inderdaad zeer zwak, eveneens je hp bar die bijna niet omlaag ga. (hopelijk dat die op easy stond)

    Verder heeft deze game graphics om je vingers van af te likken!!
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tof filmpje! Soms lijkt het alleen net of het water naar boven stroomt. 8) Voor de rest kleine minpuntjes, maar dit wordt gewoon één van de beste games ooit.

    En gasten, jullie weten dat je verschillende difficulties kan instellen in Elder Scrolls games? Lijkt me voor zich spreken dat dat ook hier het geval is. Ik had ook gelezen dat ze voor de demo een wat sterker character hadden om de demo te laten zien, omdat ze zoveel mogelijk wilde laten zien in zo weinig mogelijk tijd. En het zou natuurlijk stom zijn dat ie in de demo dood zou gaan. Moet hij weer helemaal laden en voor je weer op hetzelfde punt bent ben je weer een tijd verder. En je gaat natuurlijk ook niet saven tijdens een demo.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit heb ik van de Bethesda forum, maar check de derde video op 2:05 , je hoort de draak dan praten, dat is niet Dovahkin die dat zegt. En het was me nog niet eerder opgevallen, maar je ziet het geraamte van de draak wanneer Dovahkin die toren omhoog gaat, ik dacht al die tijd dat ze gewoon verbrandden en verder niks, je kunt ze dus ongetwijfeld gewoon looten ook.


    It's the little details weer he....

    In het eerste filmpje zie je Dovahkin in die grot met die bandit vechten, vlakbij staat zo'n kast met een stuk brood en shit erin..zodra hij zo'n dragon shout gebruikt zie je die objecten wegvliegen, nice gek!

    Dit was me ook nog niet opgevallen


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Oohjaaa idd , awesome
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    volgens mij is dit idd een 360 footage, als je kijkt naar de controls.

    voor mij word dit ook een most wanted game en ik durf nu al te zeggen dat dit mijn game of the year gaat worden.

    ik koop de volgende spellen op release ..
    fifa 12
    battlefield 3
    uncharted 3
    mw3
    Skyrim
    saints row 3
    nba 2k12
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb de footage aangezet, maar vrij snel weer afgezet. Ik wil dit allemaal nog niet zien, maar gewoon overweldigd worden op 11-11-11. :D
     
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    grotendeels zijn dit beelden die ook op de E3 te zien was .
    als je die beelden gezien hebt dan kan je dit ook gerust kijken,sommige stukjes zijn nieuw.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Same here :p Heb denk ik twee minuten gekeken en toen kon ik met een enorme moeite de video wegdrukken.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kon me ook niet inhouden :eek: De helft gekeken. Kan er maar een ding over zeggen: Als je dit NIET VET vindt dan ben je geen gamer imho :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina