1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Nu ik de screen zie van de khajit ben ik er bijna zeker van dat het mijn char wordt in skyrim. En ik maak er dan als class een thief of een mage van. Daar ben ik nog niet over uit. Ohwww die game wordt echt super vet. (misschien gaat dit voor mij wel de beste game ooit worden, maar dat weet ik pas over een goeie maand)

    11-11-11:9
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig wordt het wachten verzacht door alle andere goede games die er uitkomen, schiet het tenminste een beetje op ....
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nog maar 1,5 maand joh. Zo voorbij. Ik dacht eigenlijk: ik ga voor Skyrim nog Oblivion kopen, want ik heb Shivering Isles nog nooit gespeeld. Maar ik heb nog zoveel games die ik wil spelen. :) En bovendien denk ik dat Skyrim sneller verveelt als ik daarvoor weer heel Oblivion uit ga spelen.

    Oblivion had ik rond de release uitgespeeld op m'n oude gamertag, dus heel lang geleden.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Inderdaad, tot die tijd vermaak ik me wel met GoW 3.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    F-1 2011, Deus Ex, FIFA 12, Dead Island en al die andere toppers van voorgaande jaren. :cool:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En met Dead Island en niet te vergeten Arkham City!
     
  8. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Divinity II the DKS ;)

    Kan ik gemakkelijk nog een jaar mee zoet zijn ! Zo hoef ik helemaal niet de indruk te hebben dat ik moet wachten op Skyrim ! Totaal niet . :)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las net over een LE?
    wat zit daar precies in, of is dat die versie met dat stomme drakenbeeldje :9?
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Afgezien van de versie die jij noemt, is er nog een versie met alleen een stoffen landkaart erbij. Is eigenlijk niks duurder als je op budgetgaming kijkt, dus sowieso doen. :9
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Ik word langzaamaan wel moe van die Morrowind fanboys hoor.
    Tuurlijk was Morrowind een van de beste (zoniet de beste) delen uit de serie, maar elke verandering die Bethesda nu doorvoert komen ze weer met 'ja maar in Morrowind dit dat blabla', echt irritant.
    Ook dat gezeik dat de game opeens de commercieel wordt omdat er een paar skills uit zijn gehaald.. :emo:
    Underground bestaat niet in de gamebiz, alles en iedereen is mainstream in een zekere zin. Morrowind was ook gewoon mainstream.
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft het hier over Morrowind dan 8)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    [​IMG]
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    O ik heb het niet over iemand hier op XBW specifiek, maar bijvoorbeeld op de Bethesda fora krioelt het ervan.

    Vele willen de echte kwaliteit van Oblivion ook niet inzien. Ik weet zeker dat als Oblivion niet groots was aangepakt en een hele klein fanbase had gehad, iedereen er dan lovend over was. Maar als je buurjongetje die het hele jaar FIFA en Call of Duty speelt ook opeens Oblivion koopt, is dat saamhorige gevoel weg bij zulke gasten. Dan is de game niet meer van 'hun'. Uiteraard gaan ze dan gelijk brullen dat de game commercieel is etc, maar feit is gewoon de kwaliteit steeds beter wordt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    We zullen het niet vaak eens zijn, maar bij deze voor je twee posts: QFT & +1! :thumbs:
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    ... :lol:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    =(
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het had levendige AI en toffe guilds. Iedere guild voelde aan als een nieuw avontuur. Maar wanneer ik de krachten van beide games naast elkaar leg moet ik toch voor Morrowind kiezen ben ik bang. Oblivion is misschien wel iets leuker, dat wel.

    @Yellow:

    Waarom zit je niet op Minecraft!? :+ Je broertje zit er ook op.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt meer zo een RPG fan maar dit ziet er toch uit als dat het de koning van alle rpg's wordt.

    De witcher 2 wil ik wel graag hebben is dat net zoiets als dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina