1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ O yeah, vrijdag ! Dat is inderdaad wel de max!

    Ik heb vandaag de Special Edition (Limited Edition, met als extra een leuke map) ge-pre-orderd en ze sturen me een smsje als Skyrim binnen is ... daar :b: ik alvast op !

    Op naar november de elfde,
    dan speel jij en ik 't zelfde :
    The elder Scrolls V Skyrim !

    :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Die worden weggeblazen. :cool:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heeft Skyrim in de pre order staan. 55 euro voor de Special Edition is niet gek en ik krijg de stoffen map ook. \o/

    Gewone versie kostte ook 55 euro, dus je bent gek als je dan niet de SE bestelt.

    Normaal pre order ik nooit en zeker niet zo vroeg, maar wil natuurlijk wel zeker zijn van de juiste versie. :9
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    SE = normale versie maar met stoffen map. That's it. :+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nouja dat wil ik dan wel hebben! Vind ik wel geinig.
    Die CE gaat me weer net wat te ver.


    Waar besteld Yellow?
     
  6. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn SE versie besteld bij Game Mania ;)

    Die stoffen map wil ik echt wel hebben, lijkt me de max en hoop dat de map voldoende details bevat :) !
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit nu weer helemaal in Oblivion en krijg daardoor nog meer zin in Skyrim! Veel quests ken ik nog wel, maar ik ontdek nu wel andere kanten van het spel die ik toen minder gebruikt heb, toen was ik gewoon een knight die gewoon alles met zwaard deed, nu speel ik anders. Ben steeds op zoek naar ingredients om potions te maken en die verkoop ik dan weer door :p terwijl ik Alchemy eerst altijd links liet liggen. In Skyrim moet dat aspect nog vetter gaan worden blijkbaar als de effecten van de ingredienten niet bekend zijn.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nedgame. Heb daar hele goede ervaringen mee. :thumbs:

    DimPlus is failliet! :'-(
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Two days and counting...... ;)

    Ik heb dan wel op de Beth forum gekeken...ik heb geen enkele thread aangeklikt waar stond 'New info/new preview'

    En die waren er genoeg :D


    Zwaar zonde van Dimension Plus, ik samen met mijn broer kende Dimension Plus te Groningen als sinds dag 1, echt dag 1 gewoon. Van alles gekocht daar, totdat we er gewoon achter kwamen dat we games konden krijgen voor 45 euro bij webshops en Dimension Plus bleef gewoon vrolijk 60 euro of meer vragen....tja....schiet niet op he.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Voor mij is de ideale Guide leverancier dus weg. Ik moet en zal de CE Guide van Skyrim kopen. Ik haalde die altijd bij hun. Ja, echt eeuwig zonde.

    Twee dagen maar trouwens? Man, alsof je al jaren gestopt bent met roken lijkt het. :+
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nedgame en Gamemania verkopen ook guides, vast ook wel die van Skyrim.
     
  12. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend of er een co-op in het spel zit?\o/
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen co-op, helaas. :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Check de forums maar eens een keer, een hele boel mensen zijn precies zo. Op een of andere manier is het gewoon geweldig zodra er nieuws over de game komt, dus dat willen we dan gelijk weten en tegelijkertijd ook niet want het spoilt de boel gigantisch. Was met GTA IV hetzelfde, toen ze met allemaal previews kwamen en trailers, gekkenhuis...geweldig.

    Nah, maar het is gewoon mooi geweest zo. Het duurt helemaal niet superlang meer voordat de game komt, dus nu blijf ik lekker weg van alle nieuwe info. Op die forum willen sommige mensen gewoon echt alles weten, of er weerwolven inzitten en ga zo maar door...dat zijn toch juist echt de dingen waar je zelf achter wilt komen?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Stel nu dat je weerwolf fan bent, dan ga je Skryim natuurlijk niet kopen als er geen weerwolven in zitten.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat gaat inderdaad serieus op voor sommige mensen, alsof TES niet VEEEEEEEL meer te bieden heeft dan dat :emo:
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Voor wie gaat dat dan op? Nog nooit iemand gekend die om zoiets een game liet liggen, volgens mij is dat een aanname van je.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit helemaal niet op die forums, lees en discussieer alleen hier af en toe, probeer de balans te houden, niet teveel spoilen, maar wel een beetje in de sfeer blijven en beetje inlezen om de game straks goed te begrijpen. Bij MW3 mis ik dat, als ik nu dat topic inga zijn het allemaal discussies over details en perks enzo en omdat ik die ontwikkeling niet gevolgd heb heb ik dan geen idee waar het over gaat. Maar daardoor heb ik wel het gevoel dat ik wat mis en straks de game met een achterstand begin, omdat ik alles nog uit moet zoeken, maar dan is het wel nog nieuw. Maar ik zit nu ook nog niet echt in de sfeer en de voorpret van die game, das ook wel weer jammer. Maar heb geen zin om er een hele voorstudie van te gaan maken :p
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Een goeie vriend van mij bijvoorbeeld, hij heeft Oblivion gehaald maar het is gewoon duidelijk niet zijn game. Toch gaat hij Skyrim halen, no matter what. Waarom? Draken....puur en alleen draken :D

    Een andere vriend exact hetzelfde...die zegt 'Joh, al was de game nog zo slecht..er zitten draken in, dude..dan moet ik die game gewoon hebben' .

    Dus alleen daarom eigenlijk halen ze de game, als draken er niet in hadden gezeten...hadden ze de game waarschijnlijk links laten liggen :). En op de Bethesda forum las ik ook berichten van mensen die hetzelfde zijn, wel of geen draken/weerwolven etc...kan de aankoop beslissen voor sommigen.


    Heel begrijpelijk, in de sfeer blijven is erg belangrijk. Ik ben nu helemaal klaar met Oblivion, dat is iets wat ik gewoon echt wilde voordat Skyrim uit zou komen. En op die manier blijf je ook in die sfeer zitten. Het is ook dat Bethesda afgezien van bepaalde informatie over de game in magazines,screenshots en die video tijdens E3 (QC,Pax etc waren eigenlijk allemaal dezelfde video) weinig verder heeft laten zien. Dit frustreert een hoop mensen op de Bethesda forum, die zouden gewoon graag wat andere dingen dan diezelfde video willen zien, dus zodra er dan een nieuwe preview is...zitten ze er bovenop, het is begrijpelijk. Helaas krijg je door dit soort dingen dan ook mensen die ineens gigantisch gaan twijfelen aan Skyrim en elk stukje 'minder' nieuws is ineens mega slecht nieuws in hun ogen. Het feit dat Bethesda dan niet veel meer toont dan die ene video, die naar mijn mening voldoende toont....dan gaan mensen denken dat Bethesda iets te verbergen heeft. Persoonlijk denk ik gewoon dat Bethesda zo weinig mogelijk wil spoilen, en dat kan ik alleen maar waarderen hoor.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  20. Seh

    Seh Guest

    Dat is wel een heeeel klein groepje, denk ik zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina