Een goeie vriend van mij bijvoorbeeld, hij heeft Oblivion gehaald maar het is gewoon duidelijk niet zijn game. Toch gaat hij Skyrim halen, no matter what. Waarom? Draken....puur en alleen draken
Een andere vriend exact hetzelfde...die zegt 'Joh, al was de game nog zo slecht..er zitten draken in, dude..dan moet ik die game gewoon hebben' .
Dus alleen daarom eigenlijk halen ze de game, als draken er niet in hadden gezeten...hadden ze de game waarschijnlijk links laten liggen . En op de Bethesda forum las ik ook berichten van mensen die hetzelfde zijn, wel of geen draken/weerwolven etc...kan de aankoop beslissen voor sommigen.
Heel begrijpelijk, in de sfeer blijven is erg belangrijk. Ik ben nu helemaal klaar met Oblivion, dat is iets wat ik gewoon echt wilde voordat Skyrim uit zou komen. En op die manier blijf je ook in die sfeer zitten. Het is ook dat Bethesda afgezien van bepaalde informatie over de game in magazines,screenshots en die video tijdens E3 (QC,Pax etc waren eigenlijk allemaal dezelfde video) weinig verder heeft laten zien. Dit frustreert een hoop mensen op de Bethesda forum, die zouden gewoon graag wat andere dingen dan diezelfde video willen zien, dus zodra er dan een nieuwe preview is...zitten ze er bovenop, het is begrijpelijk. Helaas krijg je door dit soort dingen dan ook mensen die ineens gigantisch gaan twijfelen aan Skyrim en elk stukje 'minder' nieuws is ineens mega slecht nieuws in hun ogen. Het feit dat Bethesda dan niet veel meer toont dan die ene video, die naar mijn mening voldoende toont....dan gaan mensen denken dat Bethesda iets te verbergen heeft. Persoonlijk denk ik gewoon dat Bethesda zo weinig mogelijk wil spoilen, en dat kan ik alleen maar waarderen hoor.
Laatst bewerkt: 30 sep 2011