1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook niet, maar het is wel gruwelijk lastig :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Komt goed ;)


    Ik hoop wel dat er wat unieke achievies bij zitten, gewoon dat je echt coole dingen moet doen ervoor. Niet 'complete sidequest die en die' maar gewoon iets waar je echt iets voor moet doen wat niet zo standaard is zeg maar.
     
  3. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements zijn vooral leuk als ze heel erg gevariëerd zijn van aard !
    Maar al bij al maken die Achievements nooit dé game (en zal ik nooit een game kopen vanwege "leuke" achievements!) en vind ik ze ondergeschikt. Het is een extra en biedt wat extra. Kan ook de herspeelbaarheid wat verhogen lijkt me. Gamers die echt 1000/1000 willen halen die moeten dan wel herspelen, tenzij ze in 1 "playthrough" alles hebben gevonden. :p
    Ikzelf herspeel toffe rpg's omdat ik er verslingerd aan ben en wil blijven spelen (verslavend! :+ ) !
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    NICE DOOS!!!!!! Maar helaas...custom-made!!!

    [​IMG]


    Dis de echte


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Die eerste vind ik zo veel beter.
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat Bethesda altijd voor simpele, maar toch grijpende boxarts kiest i.m.o.! Die custom made boxart is ook erg mooi, maar bij mij zou die sneller gaan vervelen dan de originele...

    Over de achievements: ik vind ze erg nice. Als je ze zo leest, is 1000G niet moeilijk te halen en toch moet je er wel moeite in steken! :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    2 of 3 waar ik even een extra save voor moet aanmaken, maar die 1.000 GS is een done deal. :thumbs:

    Ja, met een guide erbij van Prisma Games. Die rocken gewoon en Skyrim kopers die de guide er niet bij kopen zijn geen echte fans. :+:9
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je een guide koopt ben je geen echte fan, staat alles al in vermeld :9
     
  9. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Leesvoer is altijd goed, ik doe 'm meestal pas open nadat ik heel wat uurtjes in de game heb zitten. :thumbs:
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    maar wat staat er allemaal in zo'n guide dan, is toch gewoon een uitgebreide walkthrough met verborgen dingen uit het spel erin vermeld en achtergrondinfo en zo?
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat snap ik dus echt niet. :9 Waarom dan niet? De achievements spoilen verder niks. Ik vind dat altijd zo stom om dan te zeggen: "Ik laat me liever verrassen tijdens het spelen." Maar de achievements zijn zo'n klein deel van het spel.

    En informatie vind ik sowieso al niet zo heel boeiend die vrij wordt gegeven. Het is altijd nog maar de vraag hoe het uitgewerkt is. :)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ben bang dat er dingen staan over quests of characters of wat dan ook, ik wil geen spoilers meer. En ik heb tot nu toe zo'n beetje elk stukje nieuwe info gelezen,maar nu ben ik daar klaar mee en wacht ik rustig af, er moet wel wat nieuws over blijven wanneer de game komt he ;)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat ik ook die 5th anniversary edition ga halen, maar 15 euro bij gamemania (als je de 5 euro korting voor Skyrim meerekent) en ik heb knights of the nine and shivering isles nog niet en ook nooit gespeeld. En ik zit nu weer lekker Oblivion te spelen, maar merk dat ik veel quests etc. nog herken van de vorige keer spelen, ondanks dat dat al lang geleden is en dat maakt het toch iets minder leuk.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nu op? :eek:
    Het hebben of niet hebben van een Guide van een spel heeft imo niets te maken met "fan" zijn ???
    Het is maar "hoe" je dit bekijkt natuurlijk ;)
    Zo'n Guide lijkt me erg tof, maar géén must have voor een echte fan, al kan ik begrijpen dat het wel iets heeft om de Collectors Edition van je favorite game te bezitten :) ... maar ik kan er niet zoveel geld aan geven en ben al heel blij met m'n Limited Edition (met stoffen map), iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan met een game (maar het is dan ook voor dezelfde prijs omdat ik een pre-order heb gedaan, ook de eerste keer dat ik een pre-order plaats ! Mocht het een pak duurder geweest zijn had ik het niet gedaan) .
    En, in mijn leven is er méér dan gamen alleen, al zou ik soms (of vaak!) willen wensen dat ik veel meer tijd zou kunnen vrijmaken om te gamen :lol:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet te veel op Yellow letten Kirimo, hij spoort niet helemaal. ;)

    Guides zijn juist voor sukkels die het spel zelf niet kunnen uitspelen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik heb een jaar later die Oblivion guide ook gekocht hoor. Niet voor de walkthroughs maar voor de grappige tips die er ook in staan. Toen had ik alle missies vrijwel uitgespeeld. Het is gewoon leuk om even door te bladeren.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb toch liever de wiki, die is meestal veel en veel completer
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion _O_

    Echt, hoeveel dingen ik daar door ben tegen gekomen die ik anders niet zou tegen komen. Voor story of dergelijke is een guide gaar, maar voor sidequest, en items en dergelijke is een wiki toch wel een must.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja UESP is echt ziekelijk uitgebreid.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, de wiki is cool. Ik pak soms de wiki er bij als ik het gevoel dat ik op een bijzondere plek ben, maar toch iets mis. Dan biedt hij wel uitkomst. Een guide is hartstikke incompleet en onhandig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina