1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon worldwide :)

    Hier nog wat info over levellen, ik wist dit zelf niet en vind het wel vet!!!! Wellicht voor velen geen nieuwe info, maar dit zag ik op de Bethesda forum. klinkt goed!




    All skills contribute to your overall level. And since attributes are out, we won't have to micro-manage our leveling to make sure we get a +5 in the right spot.

    The lower your skill, the faster it levels. The higher your skill, the slower it levels. But the higher skills will affect your level more than lower skills.

    From everything we've heard it sounds like the system is much better than Oblivion.

    And there are level-locked areas. So you can stumble into a level 30 cave at level 2.

     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hatelijke herinneringen aan Two Worlds I de eerste keer. 8)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat vind ik dan wel weer jammer, zorgt nl voor de beste schrik en wtf momenten in dergelijke games. Zet er geen hekken voor en laat ons zelf uitmaken of het te hoog level is...
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Inderdaad, des te cooler is het als je toch iets van items daar weet te bemachtigen
     
  5. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaah idd, als je gelijk word neergehoekt weetje gelijk dat je eerst ff goed moet traine voordat je terugkom
     
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch ook de hele bedoeling nu ;)? Of lees ik het verkeerd.
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    can of can't? wat is het nou?
     
  8. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    snap eigelijk niet wrm ze dat aangeve? in oblivion kon dat toch ook al ..
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tijdje geleden hele discussie hier gehad over wel of niet meelevelen van vijanden, toen werd geconcludeerd dat die niet meelevelen en daar waren we allemaal blij mee, maar blijkbaar zijn die gebieden dan afgesloten? Dat zou wel superkut zijn. Terwijl uit sommige previews bleek dat je best sterke vijanden kan tegenkomen.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe was het in Oblivion ook alweer qua vijanden met hun levels? In Fallout 3 en Vegas levelen ze mee toch, maar kan je meteen al enorme sterke vijanden tegen komen. Hopelijk is dat ook gewoon zo in Skyrim.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan levelen ze dus niet mee, in Oblivion wel, en dat is minder leuk.
     
  12. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze zijn niet afgesloten, je snapt het niet.
    Level locked op level 30 betekend dat die dungeon level 30 is, en je dus kei hard dood gaat als je er met level 2 binnen gaat. Locked betekend niet letterlijk dat je er niet in kan:+
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zei iemand hier, maar blijkbaar zitten ze daar gewoon vast op dat level? Nice, kan je er pas later naar binnen en blijven sommige stukken dus exclusief en kan daar ook betere loot liggen. En ook een uitdaging om toch te proberen er wat loot uit te sneaken ;)
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. In de grot loopt wat grut rond van level 30. Ongeacht jouw level kan je daar naar binnen, dus ook als je level 2 bent. Je word dan wel binnen 2 seconden geowned door die figuren maar het kan wel. Met andere woorden: niceeeee.


    Edit: O... we waren al een pagina verder waar dat is uitgelegd. Woopsie :+
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zeker nice ja, dat is een beetje wat games als Risen,Gothic, etc hadden, als ik me niet vergis. Je kon gewoon akelig geowned worden door die soort gieren in Gothic in het begin...

    Maar hoe zit dit dan? Ik kan me herinneren dat ik net begonnen was met Oblivion, en een troll ownde mij keiiiiiihard. Maar dit was wel buiten....in een grot kon ik denk ik iedereen aan dan...heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop dat het zo is. Das is nl echt het meest bruut. EN dan kijken of je er toch al veel eerder inkunt en hoever je komt. En een paar levels later weer eens checken of je er al door komt, heerlijk :)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Zou wel kunnen was in Fallout 3 toch ook zo dat je op sommige plaatsen al super mutants kon tegenkomen? Vond dat wel cool om daar dan tegen te vechten en soms te winnen.
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er alle vertrouwen in dat zowel het level-up systeem met de skills en het leveling systeem van enemies helemaal goed zal zitten !

    TES V Skyrim wordt dé RPG van het najaar 2011 voor mij (en zeer waarschijnlijk ook van een laaaaaange tijdsspanne na het jaar anno 2011 :+ .... als Skyrim mijn hartje kan winnen kan het voor jaaaaaaren zijn ! :p

    En samen met Divinity II The Dragon knight Saga blijf ik continue volop genieten en smullen van RPG-koek !!

    Ik heb ook Dark Souls aangeschaft, maar dat is een ander paar mouwen :p ... beschouw die meer als puur uitdaging, mezelf uittesten haha ... en 't is eerder een dungeon crawler ... Ik hoopte dat Diablo III op de Xbox zou uitkomen, maar tot zover niks positief nieuws, dus ik dacht, laat ik dan DS een kans geven. Gamen op de PC is bij mij enkel nog voorbestemd voor (kleine) puzzelgames en mijn vroegere "all time favorite Divine Divinity" :)
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    en QA-tester bij Bethesda heeft de te kloppen tijd gezet voor The Elder Scrolls V: Skyrim-speedruns door het spel in een indrukwekkende twee uur en zestien minuten uit te spelen.

    In de Bethesda Blog werd de wedstrijd tussen tester Sam Bernstein en ontwikkelaar Jeff Browne beschreven. Deze wedstrijd werd gehouden omdat het spel klaar is om in productie te gaan.

    Bernstein eindigde het spel in 2:16:10, twintig seconde sneller dan Browne. Er mocht niet gecheat worden en blijkbaar hebben beide deelnemers een andere route genomen in het spel. De prijs voor de winnaar bestond uit een bescheiden beker en een taart naar keuze die door director Todd Howard gebakken zou worden.

    De blog meldt wel dat de gemiddelde speler iets langer bezig zal zijn met de game: "onze ontwikkelaars hebben jarenlange ervaring en kennen alle truukjes om snel door de game te gaan."

    De pre-release speedruns in het kantoor van Bethesda lijken een traditie te worden. In een identieke wedstrijd met Fallout 3 won Bernstein ook al van Browne door dat spel in vijfenzeventig minuten uit te spelen.

    Voordat wij door The Elder Scrolls V: Skyrim mogen gaan rennen duurt nog even: 11 november mogen de gamers proberen of ze de tijd alsnog kunnen verbeteren.
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat ik me afvraag, omdat dit level systeem anders is dan Oblivion, zie je ook de levels van vijanden nu? Want stel dat je dus level 10 bent en je gaat een grot in, en daar zitten level 30 vijanden. Staat dat ergens op de een of andere manier aangegeven?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina