1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Supervet he! Geweldig om te zien hoe het van art naar game gaat, supernice gedaan.

Ja die gasten zijn echt lucky bastards. Maar ach....zo heel lang hoeven wij niet meer te wachten. En let maar op...Eurogamer geeft het een 8/10 , zou me verbazen als het een 9 is.

Dat hele aparte figuur in die cave? Dat is echt iets wat je absoluut nooit in Oblivion zou zien, viel me gelijk op, cool hoor. Morrowind nooit echt gespeeld.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vraag me af of er direct draken in het spel zitten, of dat je hiervoor eerst een bepaalde Main Quest gedaan moet hebben. Zo niet, dan ga ik meteen een draak zoeken haha. 8)

Ja, een soort machine/robot.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol.

5. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien moet je even ophouden met zeiken?

6. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maak je nou m'n werkgever belachelijk?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wie ben jij nou weer? Heb je uberhaupt wel een idee waar het over gaat?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol :9

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De reviews schijnen een embargo van 11 november te hebben, dus we hoeven geen reviews te verwacht vóór 11 nov.

IGN zegt dat hun review er is op 10 november.

[yt]WEC-dkCKBUs[/yt]

A leaked image of Skyrim being installed on the Xbox 360 has revealed that the game will take up a miniscule 3.8 GB of space on your harddrive.

This comes shortly after it was revealed that the Skyrim install on PC would only take up 6 GB of space. The install size is shockingly small for a game as massive as Skyrim, but the VP of PR and Marketing at Bethesda Pete Hines has continue to defend that "content doesn't take lots more space if you know how to build an open world game, which we do."

Pete Hines has attributed the small install size to Skyrim being "more optimized than we've ever had before. And faster." According to Pete, the better optimization is a result of a "new engine & we're much better at compression (art/voice/data)."

Despite how much Pete Hines tries to reason with fans worrying how such a massive game can fit on a small install, I won't be complaining. As Pete Hines recalls about the install size of the previous Elder Scrolls, "Oblivion was, what, 4.something? Did it have more content than these games being mentioned that have 2x or 3x the install?"

Of course, that was the install size for PC. So the PC install of Skyrim is about 2 GB larger. Given the leaps Skyrim took in graphical advancement over Oblivion, I can understand why fans are worried.

Granted, Skyrim on the consoles, Xbox 360 and PS3, are going to be scaled back a bit, and probably more compressed. Still, the fact that Bethesda has managed to fit such a massive, amazing looking game in 3.8 GB on the Xbox 360 is a testament to their skills. It's quite impressive that Bethesda has managed to fit a game that takes 650 pages worth of a strategy guide and compresses it to 3.8 GB.

http://www.gamezone.com/news/skyrim-strategy-guide-is-over-650-pages

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    om te denken dat er al mensen zijn die he al spelen.... 8)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Huh sinds wanneer krijgen reviews een embargo? 8)
    Mensen willen toch juist wat lezen om warm te draaien?

Anyway net ff dat Concept Art filmpje gekeken, jammer dat dat cartoony laagje van Oblivion nog steeds aanwezig is...

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik kan het wel begrijpen hoor. Die website zit vol met taalfouten. Lelijke en buggy opmaak. Muziek die automatisch speelt? Dat is toch zó, wat zal het zijn, 2002?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Al een hele lange tijd zo, nooit opgemerkt dat op een moment opeens alle sites met een review van de desbetreffende game komen?

Sowieso zijn reviews toch overrated tegenwoordig, elke game krijgt een 9 of 10 tegenwoordig. Allemaal bullshit. Laatst ook weer gezeik omdat Eurogamer als enige Battlefield 3 een 8 heeft gegeven. :emo:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, maar het opvallende is dat de reviews pas echt 11 nov binnen zullen zijn, en dat is opzich best apart. Reviews voor Uncharted 3 bijv waren een week voor release ongeveer. Het kan zijn dat Bethesda niet wil dat reviews van alles spoilen voor mensen die de game gaan kopen. Ach...ik heb er genoeg vertrouwen in.

[yt]liQcRZzmQwM[/yt]

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    3,8 GB is wel heel erg weinig.

Oblivion was toch 5,9, dus die PR lui kletsen ook maar wat?

Natuurlijk zullen ze inmiddels beter zijn met compressie enzo, maar zoveel meer (beloofde) content en toch zoveel minder ruimte dat het in beslag neemt? Ik zet er mijn vraagtekens bij.

Maar goed, we zullen vanzelf zien...

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat snap ik wel, maar dat de review date tegelijk is met de release date is me nooit opgevallen.

Maarja lees dan ook nooit reviews meer eigenlijk en ben nergens op geabboneerd 8)

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hier spot ik hem voor EUR 37. maar heb nog nooit van die winkel gehoord, geen ervaringen mee..
    http://www.studieboekwinkel.nl/boek/9780307891402/Elder%20Scrolls%20V
    Op Amazon kost hij echter maar $23.50 (excl verzenden) (EUR 16.60)
    http://www.amazon.com/gp/product/0307891402/ref=s9_simh_gw_p14_d0_g14_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=07H85VJFY63VYAC0PXRH&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938631&pf_rd_i=507846

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn moeder zou het niet erg vinden als ik haar verjaardag oversloeg, voor een deel dan.

Verplichte formaliteiten afwerken en terug naar de game.

Ik heb medelijden met je Tyrant. :):

@ BrAsKe: Dat word die wel hoor. Bij GM o.a. en denk ik de andere gameboeren ook. Ik heb die van Oblivion later ook in Nederland kunnen krijgen. Die was ook snel te koop hier trouwens.

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dit gaat geen GOTY zijn.... Nee minstens GOTD! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina