1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706

De Morrowind versie was epischer. :cool:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jup, toffe hoed!

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fur was baas in Morro, _O_

no homo

4. larstheking

larstheking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een npc Khajit. Paar onzinverhalen maar sommige dingen waren gewoon easter eggs. Als je goed luisterde snapte ze je. Zo had hij bijvoorbeeld uitspraken over de Fable game serie.

Erg leuk maar voegde niks toe behalve humor. Hij hoort een beetje in de serie nu zeg maar;)

Niet zo irritant als the adoring fan gelukkig

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Edit: laat maar ik had verkeerd gelezen... Nog niet verzonden dus door bol :9

Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    deal! :cool:

Hij maakte grappen over de kritiek die TESIV kreeg. Hij heeft het over mounted combat, thrown weapons, kruisbogen en waarom er gen kinderen in Cyrodil te vinden zijn.

7. larstheking

larstheking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol bol.com daar heb ik nog nooit iets voor release binnen gekregen. Dan bestel ik daar een keer niks.. Maar als er staat verzonden hebben ze hem verzonden en krijg je hem wss gewoon morgen binnen.

Ik hoop het voor je man, zou gaaf zijn :thumbs:

edit : Ow.. dan laat maar:p

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zei ik weer per ongeluk moneys?

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hmmm, ik zie nu bij mijn bestelling op gamesshoppen.nl dat de levertijd op 8-10 werkdagen staat. :+ Terwijl er nog wel bijstaat dat ie 11 nov leverbaar is.

Misschien woensdag maar ff een belletje plegen.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit net ff lekker in AC: Brotherhood (backlog ftw!), dus ik kan nog wel tot vrijdag wachten ...

11. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0

aahjoh wat zijn nou 8 á 10 werkdagen

12. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Gamesshoppen.nl levert best laat als je daar een populaire game hebt gereserveerd. Ik bestel bij hun alleen als ze een leuke weekend deal hebben, verder nooit. :p

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb wel vaker voor een release van bol mijn bestelling gehad maar dat ging niet om grote games zoals deze :).

Ik was mij bestel status aan het bekijken, en er stond the elder scrolls (niet meer verder gelezen) oblivion - status: verzonden.

En daar onder skyrim als. Word verwerkt :9.

Scheel dus ^^

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net iets te lang. :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mensen met een vroeg exemplaar hebben iets opgemerkt. Net als BF3 kun je Skyrim met low-res Textures spelen. Dit kun je in BF3 verhelpen door die texture pack te installeren, en ook gewoon de game, is altijd beter.

In het geval van Skyrim schijnbaar, is het net andersom. Als je de game installeerd, dan zullen de laadtijden korter zijn maar de textures duidelijk lelijker en gewoon low-res. Draai je de game gewoon vanaf disc zijn de laadtijden iets langer en is wel alles gewoon mooi. Kans lijkt me aanwezig dat de day 1 patch dit gaat oplossen, zo niet...dan installeer ik de game niet.

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjaa koop het voor de 360 dus heb dat soort problemen niet..

18. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Eh...? :confused:

Wel vaag dat de textures juist lelijker worden door de installatie op je HDD. :eek: :confused:

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hier een uitleg van iemand op gamefaqs :

Explanation:
    The Xbox 360 caches its bsa files and esm to disk (your HDD) to its two cache folders mounted on your HDD (cache, and cache0), this includes the textures. When loading textures the quality depends on how fast you can load it, that way you can play the game without lag. In the case of running the game from the HDD you are not only loading the game from it but you are caching and reloading from it, which puts stress on the HDD thus slower loading times and lower quality textures. When loading off of the USB depending on how you are loading it this can be the same case. In my case it wasn't because it was just a FAT32 formatted USB with the files running off like a disk would, unlike a disc install which has to load off of the preparatory file format that Microsoft invented. If loading the way I did, all the HDD was needed for was savegames and cache, so there is less stress on the HDD and better textures loaded.

Anyhow....

Een nieuwe (video)preview, en deze gasten hebben op twitter gezegd 'It blows away Fallout and Oblivion' . Dat valt nog altijd te bezien, want beide games zijn geniaal. Maar absoluut interessant!

http://revision3.com/trs/skyrimpreview

WEL genoeg spoilers!

20. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Tilburg Saturn als goedmaker;

-30 euro voor Skyrim
    -Een oversized T-shirt
    -Poster

Nou raap me op....