1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Belabberde textures zit ik echt niet op te wachten, hoop dat dat meevalt ...

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaat om een keuze, al vrij vroeg in het begin.
    Wie kozen jullie om de hut in te gaan; Hadvar of Ralof? Ik snapte het niet echt, Hadvar is iemand die zijn vader heeft gedood om de macht te krijgen en is een rebel, en dus slecht? En Ralof? Want ik ben met Ralof mee gegaan maar twijfel of ik de juiste keuze heb gemaakt.
    Edit, later krijg je dus de definitieve keuze of je Stormcloaks of Imperial Army wilt joinen.

Edit:
    Heb het al gevonden.

Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yeah, heb hem opgepikt! Wat oude games ingeruild, 20 euro Skyrimmen!

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik moet level-uppen? Ben al een tijdje aan het spelen, maar snap er geen worst van.

6. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    dat gaat gewoon automatisch.. op een gegeven moment hoor je:
    PAPAPADABOEM en dan hoor je een man heldhaftig: "HOE" roepen.
    Dan druk je op B en ga je naar je skilltree en kan je een perk kiezen.

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks :)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Omtrend die keuze van hierboven nog even:
    Je kan dus kiezen om een hut in te duiken met of Hadvar, of Ralof.
    Hadvar hoort bij de Imperials, Ralof bij de Stormcloaks. Ik heb zelf voor Ralof gekozen, lijkt me wel tof. Maar zit nog steeds in die hut dus weet niet of mijn keuze definitief is. Je moest dan ook Imperials doden, en je komt twee andere Stormcloaks tegen die ontsnapt zijn die je helpen.

En gezien het feit dat de Imperials je wilde doden, ongeacht lijst of niet.. denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Vind het wel tof, rebels zijn.

9. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu een paar uur aan het spelen en het is echt verslavend!!
    Heb ff een vraag over je Char.. Is er ergens in een stadje een Barber dat je je baard er af kan halen? Of een andere methode om die er af te halen.
    Ik zelf ben 45 min bezig geweest om m'n Char te maken,daarna de wereld in gegaan. Ben nu in t eerste stadje en ben daar wezen praten en geslapen in de inn.. Nog geen qeust gedaan. Maar damn wat is dit vet.

Voor elke fan en geen fan is dit gewoon een game die je moet checken.
    Prachtig spel en -punten heb ik nog totaal niet.

10. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend of die patch helpt tegen de textures? Ik hoop van wel, want mijn Slim maakt nog best veel herrie als ik een game niet op m'n HDD heb geïnstalleerd!

Nee, hoezo? Je ziet het zakje van de GameMania er toch onder liggen? Of verkoopt GameMania Australische PAL versie's? :p

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.301
    Net voor 800 nog wat een of andere magika ring gekocht. Wou sneaky khajit archer worden, maar mage zijn is zo leuk dat ik m'n boog bijna niet aanraak..

12. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand wat melden over de textures? Heb de pirated versie gespeeld en daar waren ze echt tergend slecht. De grond textures waren over het algemeen wel goed, maar de textures van sommige rotsen en b.v. tafeltjes waren zonder te overdrijven van N64 kwaliteit. Kaal, glad en geen detail. Krijg morgen mijn pre-order binnen maar ben ontzettend nieuwsgierig of dit probleem verholpen is.

13. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Veel plezier met spelen voor de mensen die hem nu al hebben. Ik heb het de komende dagen helaas te druk, dus zal hem 'pas' vrijdag kopen. Ik heb gelukkig wel bijna het hele weekend vrij en maandag neem ik ook vrij (heb dan slechts één compleet nutteloos werkcollege), dus van het weekend kan ik lekker spelen:)

Ik hoop wel dat die HDD problemen dan verholpen zijn, want een game van de disc spelen begin ik niet aan: ik word altijd helemaal gek van dat geluid.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Yeah, voor de winkels in Nederland. Een van de weinige landen waar je de game al kan kopen volgens mij. :D

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Heeft iemand nog foto's van die fan's met hun baarden? Ik ben best wel benieuwd hoe ver die zijn gegaan.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, in Nederland is het bijna normaal dat games eerder uitkomen en je andere zaken met bonnetjes kan overtuigen, iets wat we moeten koesteren.

In andere landen kennen ze geen genade.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Even een vraagje over iets, want ik hoor nu behoorlijk tegenstrijdige berichten over iets.

In Oblivion ging regen altijd door daken heen, dat was nogal nep. Mijn vraag is simpel, gaat sneeuw en regen dwars door daken heen nu of is het gefixt?

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Klopt het dat je bij het maken van je character geen perks, sterrenbeelden en skills kan kiezen?

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Volgens mij komt dat deel later, want ik heb het net nog niet moeten kiezen!

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Top, dacht even dat ik iets geskipt had. Heerlijk spel, grafisch natuurlijk geen aanvoerder maar de sfeer zit er weer helemaal in. Geweldige details. Handig inventorysysteem :). Hoe ver zijn jullie?
    Ik moet nu net naar dat plaatsje om de rebels te joinen. Ga je daar ook heen als je in het begin met die imperial was meegegaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina