1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet op HDD installeren dan...
    Dan komt het prima overeen!

Daarnaast ratelt de 360 even bizar haperig de eerste 10 minuten maar dat ging snel over.. Verrassend stil zelfs.. Of ik zat er zo diep in natuurlijk.. Nu slapen, dag high elve: "Khovadiin", de Dhovakiin!

2. larstheking

larstheking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god wat is de wereld groot, ik ben toenstrakke naar Windhelm gewandeld, wat was ik lang onderweg en wat is de wereld mooi en gevariëerd zeg! echt mooier als Morrowind, there i said it. Hype meer dan waar gemaakt.

Ik heb alleen nog geen AI op paard gezien? Beetje vreemd aangezien er overal stables en paarden zijn.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ik wacht lekker op vrijdag. Heb er wel ontzettend veel zin in. Maar helaas zie ik de verslaving alweer opkomen. :+

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht dat jij het niet meer kon opbrengen om uren naar je scherm te staren?

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net me eerste draak verslagen :) Ook maar meteen een paardje gekocht. Is maar 1000 gold en heb je zo terug verdiend. Tenminste, als je je loot verkoopt.
    Kan je een paard ook oproepen net als in RDR? Ik was hem na een kwartiertje rijden alweer kwijt. :+

6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Lees hier dus dat het komt omdat ik die game heb geïnstalleerd dat hij er redelijk lame uitziet? Als ik nu gewoon weer verwijder en daarna verder ga met m'n game zou het opgelost moeten zijn dus?

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet de game dus niet installeren, dan ziet ie er grafisch niet mooi uit, maar ik las ook iets over een update. Heb net de game erin gedaan en krijg meteen een update, kan ik die wel gewoon installeren? Of worden de graphics dan ook minder?

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb nu een Shout en een Dragonstone. Wat doet een Dragonstone en hoevaak kan ik zo'n shout doen? (en hoe laad ik hem op?)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik krijg 'm dus vrijdag! Maar goed uit, want ik heb nog aardig wat te doen. :9 Goed om te horen dat het iedereen bevalt, op wat bugs na. Maar ze zullen vast snel gefixed worden.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zo, ondertussen een goede eerste indruk na 6 uur spelen waarin ik pas 1 side quest en 1 opdracht voor de mainquest heb gedaan.

Ten eerste, wat een prachtwereld en een mooie sfeer. Geweldig! De muziek, de geluiden, het leven dat de wereld ademt, en het ziet er echt fantastisch uit, vooral het water is veel beter dan in Oblivion.

De eerste cave/ruine waarin ik ben geweest voor een sidequest was mega groot en gevarieerd. Echt van genoten.

Daarnaast al een
    megaspin gekillt en een shout gevonden.

Ik heb alweer helemaal het Oblivion gevoel terug en dan nog eens 10 keer beter.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahah wtf?!

@ 35 seconden, dat moet wel een HELE beste klap zijn geweest *)

[yt]dU7I4bLeQRc[/yt]

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Net ff kort gespeeld, eerste indruk, vertrouwd na Oblivion, wel wat minpuntjes, waarom zie ik mn character niet als ik wapens en kleding bekijk en equip? Graphics vrij ruwe indruk, bergen wel erg mooi! Ook het bekijken en rond kunnen draaien van objecten is gaaf.

Beetje onduidelijk begin, al die viking-achtige namen, en dan moet je ineens of met de een of met de ander mee, wordt niet echt heel duidelijk, geen idee of dit grote implicaties voor de rest van het verhaal heeft. Aan de andere kant, als er gezegd wordt dat er potions in een kamer liggen is dat al genoeg, dan moeten ze niet ook nog een pijl op de juiste barrel gaan zetten :D Maar das denk ik alleen aan het begin zo. Ook irritant als je ff wilt ontdekken en looten dat die gast je constant blijft roepen dat we die kant op moeten, maar verder is eerste indruk goed.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gaan mensen nu al reviews geven voor een tes game? Ach ja, vandaag hopelijk de game oppikken. Ben benieuwd. Eerst 8 uur met een testchar rondlopen en daarna mijn eerste echte build maken.

14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Gister 5 à 6 uur gespeeld maar heb t gevoel dat k nog niks heb gedaan.
    Kwam in t eerste stadje aan en ik keek werkelijk m'n ogen uit. Ik had egt het gevoel van...oké wat ga ik nu doen. Ben gaan praten met een man die me een brief gaf (meer zeg ik niet over de man of brief) daarna ben ik gaan slapen in de inn en wat gepraat en gedronken met wat gasten daar. De volgende ochtend ben ik doorgegaan naar whitefall ( zo heete dat stadje toch?) daar wat aardappels geloot voor een boer en daarna aan die boer weer verkocht.. Stond op zijn land maar ik hielp hem oogsten .
    Daarna ben ik naar een grot gegaan (bij binnenkomst is het de grot van de gameplay trailers van bethesda) daar ben ik nu in t midden van de grot..

Daar ben ik gestopt want het was al 01:30. Nu op t werk maar zo bij thuiskomst ga ik direkt weer verder XD met een bak koffie en blik red bull .

Wat een pracht wereld.

15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    SPOILER MAIN QUEST:
    Als je naar Whiterun gaat en met de Jarl (baas) daar praat dan hoef je eigenlijk pas naar Bleak Falls Barrow, je raakt die Dragonstone tablet daar zelf weer kwijt en die shouts kun je opladen... Maar als ik dat verklap mis je een beetje de magie van het moment ;) maar dont worry, komt snel genoeg!

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Het is raadzaam om de handleiding te lezen, toch weer een paar kleine dingen die handig zijn om te weten.

Screen-tearing ben ik niet tegengekomen, wat wel in de preview video's zat, dus daar ben ik erg blij mee. Screen-tearing zag ik wel als ik op de map ging scrollen, maar daar boeit het niet echt.

Installeer inderdaad niet naar HDD, heb het met en zonder getest en je merkt het verschil echt bij sommige textures. Laadtijden maken niet heel veel verschil. De patch van gisteren lost het probleem in ieder geval niet op.

Echt een geweldige game dit, Oblivion maar dan enorm verbeterd. Het saven gaat ook veel sneller, en alles lijkt gewoon veel soepeler te gaan! Sfeer is geweldig.

Ik speel nu als een Argonian, echt geweldig. :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  17. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ook de laadtijden zijn een stuk sneller dan oblivion op ps3.

Wat ik nOg wel mis is een meter onderwater om te zien wanneer je weer boven water moet komen.

Maar zelfs als je in sterk stromend water staat of zwemt ga je veel sneller door die stroming.

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat dit er niet in zit... Speel je als Argonian of heb je een item waardoor je onder water kunt ademen? Lijkt me vreemd als ze die meter eruit hebben gehaald... (ik speel zelf als Argonian dus voor mij maakt het toch niet uit)

19. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het ook gemerkt van die meter, na 40 seconden ofzo hegit je scherm te shaken en gaat je health er heel langzaam af.

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    De draken! Wat hebben ze die ontzettend goed geanimeerd zeg!

Ik ben ondertussen even van de main quest afgestapt en ben lekker gaan verkennen. Je komt zoveel leuke dingen tegen!!! Loopt er ineens een mammoet langs je heen, een of andere dungeon met een vampire master waar ik absoluut niet sterk genoeg was, en volgens mij zit ik nu bij die werewolf sidemission \o/

Dit is zo slecht voor mijn huwelijk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina