1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    neei ik speel als een bretton.. maar er is geen meter onder water en inderdaag wat hierboven word gezegd... het beeld gaat shaken en je health gaat eraf..

dit was in oblivion anders volgens mij:confused:

2. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game! Heb net de eerste draak verslagen! Was toch nog een hele klus.. Zitte ook leuke puzzeltjes in. En een vraagje waar zijn de torches?? Ik liep een keer snachts midden door de wildernes en zag geen ruk, en opeens kwamen er een stel wolven dus toen ging ik best hard dood. Ben ook een bug tegen gekomen zoals een koe die opeens als een raket weg schoot! lol.

3. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

mijn vrouw had gister in de tutorial grot een bug... dat je op L3 moest drukken om in stealth te gaan en dan met een pijl en boog de beer dood krijgen... dit ging goed en de beer was dood , toen ze wou kijken wat je kon pakken van de beer ging dat schermpje niet open maar zat de beer aan haar geplakt... overal waar ze liep was die dode beer ook :+ ging pas weg toen ze op O drukte en in dr inventory zat . daarna kon ze wel de beer looten

4. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren sms van GM en Skyrim gaan ophalen. Dus niet alleen in Nederland is de verkoop al volop bezig, ook in België ;)
    Deze morgen vroeg om 6 uur al even de intro gespeeld en karakter vorm gegeven. Ik heb gekozen voor een Wood Elf en heb haarcde naam Mina Mangna gegeven :p

Mijn eerste indrukken?
    Prachtige muziek, heerlijke sfeer en sterk begin met dei draad die net op tijd afkomt of ik was mijn hoofd kwijt lol ...

Maar jongens, wat is er nu mis met de graphics? Ik heb Skyrim op m'n HDD gezet en ik vind de graphics méér dan goed genoeg!! (ik wens geen risico te lopen op een beschadigde disc of oververhitte xbox en hou ook niet van het gebrom ...).
    Zelfs al zou op deze manier de graphics niet beter zijn dan in Oblivion, ik vind de gameplay véél belangrijker.
    Als ik naar de details kijk zoals mijn uitrusting, een tafel enz .. ik zie tectures (houtnerven), helemaal oké vind ik het allemaal ! :)
    De volgende keer dat ik echt kan van start kan gaan zal vrijdagochtend worden of misschien donderdagavond.
    De Manual is er beperkt, maar wel bondig en mooi. Wel beetje jammer dat er geen "intro" is geschreven als verwelkoming, maar goed, maakt ook niet zoveel uit. Er gewoon ingesmeten worden heeft wel wat.
    O ja, die "Map" is cool, ook al is die niet van stof, maar eerder te vergelijken met de kwaliteit van een stuk stevig behangpapier. Maar ik hecht er veel waarde aan, want zo'n map is echt een hebbedingetje voor me! LoL

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Soms als je dichtbij een struik staat of ergens op een sneeuwtop zie je echt extreem erge pixels, maar goed ik kan daar verder wel mee leven. Toch lijkt het me verstandig als ze nog een fix hiervoor uitbrengen.

6. Bramdstichter

Leuk Bevonden:
    0
    Vond trouwens ook dat die beer verrassend snel dood ging! 2 pijlen en hij was dood. Maar als ik nu in de wildernis een eland ofzo wil doden met de boog krijg ik hem gewoon niet dood! haha taaie beesten... Net zoals een mamoet heb een poging gedaan om zo'n beest te doden. Bam een klap en daar vloog ik!

7. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    heeft iemand enig idee hoe je die berg op kan komen naar de grey beards

ik heb gister 2 uur lang een weg gezocht(waar 2 vermakende uurtjes daar niet van)

maar toen ik beetje progress maakte werd ik in elkaar gemept door een paar geesten, misschien een later lvl proberen. miss maar iets minder bier me volgende speelsessie:b:

8. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb de game gisteren ongeveer 3 uurtjes kunnen spelen, ongelofelijk mooi en tof zeg.

Direct van de mainquest afgestapt en volledig de andere kant uit gelopen.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel overigens op 'Hard'. Geen idee wat hiervoor de benaming is, maar ik zag wel dat het ongeveer zo liep; Very Easy, Easy, Normal, Hard, Very Hard.

Moet zeggen dat het nog allemaal aardig gaat. Ik kwam onderweg naar Pinewatch / Falkreath nog een shrine tegen met wat dode aanbidders. Één daarvan was iemand van een andere groep en die had een note bij zich waarbij erin stond dat zij al langere tijd op zoek waren naar een shrine en mocht die gevonden zijn; dan een aanbidder als bewijs meenemen. Hoe zij allen dood waren gegaan is mij een raadsel, maar vond er wel leuk een paar boots die mijn weight met 35 punten omhoog gooiden. En nog een goede outfit voor een mage, die iets van 450 gold waard was.

10. Bramdstichter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op adept/normal wat ik zelf al moeilijk zat vindt. Ben bang als ik hem moeilijker zet dat ik me dan begin te rage'en en dat wil ik niet en zeker niet bij skyrim.

Andere vraag: Weet iemand hoe je in contact komt met de dark brotherhood. Heb net ff iemand in zen slaap afgemaakt en een dutje gedaan maar geen dark brotherhood. Maar dat had ik wel verwacht eigenlijk.

11. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15

in 1 van die eerste towns was ik die bar in gegaan the sleeping giant ofzo met die blonde bard daar binnen

daar had ik aan de barman rumors gevraagt die had het over iemand die probeerde contact met ze te maken. ik was die rumor niet gevolgt en ken hem ook niet bij quest zien. hij had iig over iemand bij een shrine ofzo.

12. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is er een moeilijkheidsgraad dan???? En ik kan wel goed in donker zien.. Of komt dit doordat ik als een khajit speel?

13. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook gewoon op de hdd geïnstalleerd. Ik heb het nog niet vergeleken, maar vindt het spel qua graphics niet bepaald slecht uit zien. Mijn Xbox uit 2005, toen speciaal gekocht voor Oblivion, maakt nogal een herrie bij het spelen vanaf de disc. Verder nooit gelast gehad van krassen, maar voelt een stuk zuiniger voor zowel de disc als de xbox. Uiteraard is een fix welkom.

Ik heb het spel nu een paar uurtjes gespeeld. Veel tijd gestoken in het kiezen van het juiste ras en vormgeven van de character. Zie het "show je character" topic.

De eerste indrukken zijn dat de characters veel mooier zijn dan in Oblivion. Het is gemakkelijker om een character te bouwen en hij/zij zien er realistischer uit.
    Eenmaal aan het spel begonnen voelt het heel vertrouwd. Het speelt net zo als Oblivion en heeft een iets realistischere sfeer a la Fallout 3.

Nu gaan uitzoeken hoe het levelen precies werkt, begrijp dat het iets anders is dan Oblivion en meer weg heeft van Fallout 3. Ik weet nog dat ik bij Oblivion een aantal keren overnieuw ben begonnen omdat mijn character niet sterk genoeg was. Wil dus graag optimaal levelen.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Wood Elf! Ik heb werkelijk waar geen idee waar de mainquest over gaat 8) Ik kwam heel snel een spoor richting de Dark Brotherhood tegen in de eerste stad waar je komt en ik zit nu dus al bij de DB. Wel wreed wat je moet uitvreten om te joinen hoor, feels so bad :cool:

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    wow wat is ie weer vet :D

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die is er zeker, van gemakkelijk naar moeilijker:
    Novice - Apprentice - Adept - Expert - Master
    (lijkt wel overeen te komen met de gradaties in de skills)

Als Khajit kan je inderdaad in het donker zien ;)

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.302
    Als Khajit kan je ook nog een power toewijzen aan je RB knop. dan zie je pas goed in het donker. En nog eens mooier dan die vieze blauwe waas in Oblivion ook

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Elke keer bij een nieuwe Elder Scrolls twijfel ik weer. Ik heb niet zoveel met het genre, maar toch spreekt het me dan weer aan. Oblivion kon me ook niet lang boeien. Als ik teveel vrijheid krijg, dan raak ik de interesse kwijt. Ik heb ook niet meer zoveel tijd om te gamen, dus een snelle hap past me beter tegenwoordig.

Maar als ik dit dan hoor, dan kriebelt het toch weer....

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik heb precies hetzelfde, maar TES is juist ideaal om even een halfuurtje te kunnen spelen hoor.

Het worden er altijd 4 maar toch :p.

20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.302
    Inderdaad, gister zei ik nog een halfuurtje spelen, werden er 2 zonder het door te hebben..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina