1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben altijd wel wat te klagen, we kunnen het over een kleine 2 weken toch met onze eigen ogen zien? Heb de trailers niet gekeken (zit op werk) maar ben ook niet van plan om iets qua trailers / gameplay te gaan kijken.

Heb opzich wel vertrouwen in Bethesda en we zien wel hoe het word, het zal echt geen slechte game zijn hoor :thumbs:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

De combat schijnt niks veranderd te zijn vergeleken met de E3 video en de videos die volgden. Toegegeven, dat zag er qua hit detection niet heel erg verbeterd uit maar ook niet megaslecht, ik zal me er in elk geval niet heel erg aan storen. Het is jammer, want een game van 5+ jaar oud doet dit beter maar het is niet anders.

3. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat wordt er precies bedoelt met hit detection?

4. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee goed, daar heb je een punt. Maar daarnaast vind ik het ook wel erbij horen.. Het maakt het natuurlijk wel een Elder Scrolls game :p

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  6. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hit Detection heeft te maken met hoe jou hits worden geregistreerd. Als jij bijv een pijl schiet op een enemy en deze gaat erdoorheen dan word deze niet geregisterd en telt hij dus niet. Dit is een probleem qua Hit Detection.. :9

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Speler slaat vijand met zwaard en de vijand reageert er totaal niet op, beetje zoals in Oblivion. Alsof je tegen een boom staat te hakken. Het is jammer, want veel oudere games hebben dit wel. Bijvoorbeeld een Condemned of Dark Messiah, Dead Island, enzovoort. Dat is mijn idee daarvan, als het anders heet...dan zou ik dat graag horen. Maar dit lijkt één van de weinige dingen die niet echt veranderd zijn.

Heb jij gekeken dan? You's crazy!! :eek:

Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar het blijft een TES game. ;)

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    12 toch? :D

Maar wat was dat nou met stoffen kaart? Als je pre-order bij winkels die die actie hebben krijg je dan gewoon een papieren kaart?

En die graphics, lekker belangrijk, daar draait het voor mij dus totaal niet om. Bovendien ziet het er zeker beter uit dan Oblivion (op zich ook wel logisch...)
    Hit detection vind ik niet zo'n heel groot probleem, zolang het niet erger is dan Oblivion, maar vooral voor Archers is dit wel lastig lijkt mij.

En nog even over die file size: in tegenstelling tot vele andere games bevat Oblivion volgens mij maar 1 of 2 cutscenes. Die dingen vreten ook ruimte volgens mij, heel veel andere games staan er vol mee, neem aan dat Skyrim net als Oblivion er niet veel heeft.

10. Seh

Seh Guest

Hit detection maakt me niets uit, ik ga toch een mage spelen. :cool:

11. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Ik wil ranged spelen maar ik twijfel toch nog eraan, aan de andere kant met de Hit Detection, als het zo is als ze zeggen, dan is het natuurlijk wel weer een grotere uitdaging!

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga denk voor een thief character. Gewoon een short blade als primary weapon, en dan een spell als secundairy. En voor een goede sneak kill gewoon afwisselen met een boog.

Voor de rest veel met alchemy kloten. :9 Zoals altijd. Bij Oblivion was het altijd hele winkels leegkopen van ingrediënten, en vervolgens potions maken en verkopen. 8)

13. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Is deze game iets voor mij? Oblivion vond ik niet zo goed, snapte er niet zo veel van en draken vind ik ook niks. Maar Fallout 3 en Fallout NV zijn mijn 2 favoriete spellen, zou Skyrim dan iets zijn voor mij??

Zit echt te twijfelen of ik hem zou halen of niet. Heb wel echt weer zin in zo een spel.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zou 'm gewoon halen, minimaal 4 uur spelen, dan je oordeel trekken.

Als je 'm niet leuk vindt verpats je 'm gewoon. Maar het is gewoon Fallout, maar dan in een fantasy wereld. Dus in principe (als je niks tegen fantasy hebt) zou je 't wel leuk moeten vinden. :9

15. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Het probleem is dat ik daar dus niet van hou :+

IK heb alleen het begin gespeeld maar met die poort naar hel enzo, dat vond ik echt niks, maar ik heb echt weer zin in zo een spel zoals fallout :9

16. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon een RPG, begin met slechte wapens, begin met slechte skills en werk je manier naar betere outfits / spells. Veel kun je kopen met geld, dat verdien je door professions zoals woodcutting / alchemy o.i.d. te doen.

Het spel kun je, net als fallout, op veel manieren spelen, je kan ervoor kiezen om van afstand met pijl en boog te gaan schieten maar je kan ook gewoon erin stormen met een massieve bijl.. Natuurlijk kun je mages niet buiten laten..

Er zijn gewoon ontzettend veel manieren om door dit spel heen te komen en dit kan je zeker een hele tijd zoet houden, vooral omdat je zoveel kan omtrent professions, upgrade en you name it!

17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet het, in zo een spel heb ik juist zin :9

Alleen het probleem is of ik heel die setting wel leuk vind, vond Oblivion setting niet zo goed, maar die van de Fallout serie weer juist geniaal. Daarom weet ik niet zeker of ik Skyrim wel nice vind, omdat dat veel op Oblivion lijkt.

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Oblivion was mijn eerste game van Bethesda, heb de disc na 20 minuten uit het raam willen gooien. Heb bijna een game-trauma aan dat gevangenis level overgehouden. Tijdje daarna had ik Fallout 3 gekocht en die was zo epic _O_ Eigenlijk hetzelfde principe als Oblivion: je begint in een vault (gevangenis), traint en leert daar je skills en vervolgens ga je de wereld in. Uiteindelijk na een lange tijd toch maar weer eens Oblivion opgepakt en het gevangenis level uitgespeeld. En toen begon Oblivion écht pas. De beste RPG die ik tot nu toe op de 360 heb gespeeld.

Oftewel, je moet er echt inkomen en alles leren, maar als je Fallout 3 leuk vond zal je Skyrim na een tijdje ook leuk gaan vinden omdat je dan meer begrijpt van het spel.

En ik ga denk ik een Orc aanmaken, en bruut met zwaarden en bijlen raggen. :)

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Punt is alleen als je met de settings niks hebt, dan kan de game nog wel zo goed zijn. Echt leuk ga je het niet vinden...

Maar je kan hem preoderen voor 45 euro, ff spelen en als je het niks vind verpats je hem gewoon weer voor 4 tientjes....

20. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ja gevangenis level heb ik gespeeld, paar keer zelfs. Toen liep ik uiteindelijk door het bos en zag ik een hert volgens mij, heerlijk was dat. En toen zag ik die hel poort, en ik snapte het niet meer, en vond ik het ook niet leuk. Vriend van mij die hem helemaal heeft uitgespeeld kwam bij mij spelen en legde alles uit maar was heel ingewikkeld dus heb nooit echt de moeite meer genomen om hem te spelen./ :+

Ik heb niet veel geld, en deze maand komen er zo een 4 spellen uit die ik heel graag wil spelen, dus moet even kijken wat nu het beste is :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina