1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow ben blij dat ik niet zo snel als jullie ga 8).

En zet voortaan bij een spoiler het onderwerp er boven, nu weet ik alsnog niet of ik kan lezen of niet :p

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees al verscheidene malen dat die Reuzen je ongeziene hoogten laten zien ...

Overleef je zo'n smak/val ? :p

3. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik zit er al 28 uur in....

4. Seh

Seh Guest

Nee, dus ik zou het niet doen. Anders moet je weer weer helemaal opnieuw beginnen!

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niemand :confused:? Help a cracker out

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Damn, stomme PC release, IK KAN NI WACHTEN!!! 8)

al hoewel ik nu nog meer uitkijk om mijn eigen ding te doen nu ik jullie verhalen lees :)

7. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Soul Trap Spell =]

8. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nogmaals: hebben meer mensen last van erg lange laadtijden?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zag net toevallig een video op GT van Skyrim, zij hebben overduidelijk de game op hdd geinstalleerd want het ziet er afgrijselijk uit. Niet alleen handen en zwaarden zijn textureloos maar ook de grond en andere dingen van de omgeving. En uiteraard allemaal comments daar van 'Look at how ugly it is on 360,PS3 is fine...of...why are people excited about this, it looks mediocre.' zucht. Stom van GT om zulke footage in de review te doen.

Nee absoluut niet,ik vind ze juist heel erg nice. Een huisje ingaan duurt ongeveer 2 tot 3 seconden. Een dungeon in/uit gaan ietsje langer. Langste laadtijd (en dit was toen ik uit de allereerste dungeon kwam) was 20 seconden. Duidelijk veel beter dan Oblivion.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  10. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat er de Mediamarkt een Steelbook bij de normale editie van het spel wordt weggegeven, dan heb je dus een metalen case voor het spel.
    Zijn er hier mensen die deze hebben? Heeft alleen de Media Markt deze?
    Ik had het spel gepreorderd bij Nedgame en Dinsdag opgehaald, maar er toen niks over gehoord. Toch best jammer, bij Oblivion had ik de Collectors Edition gekocht. Bij Skyrim vond ik de CE veels te duur, maar als ik geweten had dat er een Steelbook bij de normale editie wordt weggegeven dan had ik hem daar zeker weten gehaald.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, want heb speciaal Skyrim op m'n HDD gezet om dit te "testen" en vind er niks lelijk aan, heb zelfs mooie beelden al gezien (so far niet veel, maar toch zeker mooi ! )

Vreemder is dan nog dat ik eerder las dat PS3 slechtere grafische kwaliteit zou hebben dan de Xbox versie en volgens GT zou het dan net omgekeerd zijn?
    Weg met (p)reviews, lange leve een Skyrim Avontuur ! :+

12. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Fucking hell wat is dit spel geil zeg, ben nu pas level 5 maar dit spel.... Oblivion was al meesterlijk, dit gaat gewoon nog even wat stappen verder..

Heilig verklaren deze zooi!

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik had deze al persoonlijk heilig verklaard vant moment dat ze deze game aankondigden \o/

en na alles te lezen hier kan ik hem al goddelijk verklaren zonder hem gespeeld te hebben!

om 12u deze nacht zal de wereld van Skyrim voor mij open gaan!!!

it's gonna be LE-GEN-wait for it- DARY !!! :cool:

14. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link? niet dat ik je niet geloof hoor. Maar kan de negatieve comments niet terug vinden op GT en ben benieuwd naar de slechte textures.
    Ik heb het spel alleen nog maar vanaf de HD gespeeld en is er mij nog niks raars opgevallen.

Ik had wel van te voren de cache van de harddisk geleegd, kan verklaren waarom ik geen problemen heb.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Klein beetje, maar dat verschilt een beetje hoe snel ik van deur tot deur ga. Met die rush shout en dan nog het stamina sprinten wil het nog wel eens een paar seconden langer zijn als ik te snel op een deur klik.

De game op je HDD installeren helpt altijd. :thumbs:

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Was dus wel een bug. Zodra de game begon stond ik naast die wagen en zat iedereen me een beetje glazig aan te staren :+ . Toen ik een nieuwe game starten geen last van gehad.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat vinden jullie tot nu toe, gaat deze over Oblivion heen?

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als je deze video bekijkt, lijkt de PS3 echt de winnaar. Maar volgens mij is voor de 360 versie in de video, de 'texture bug' gaande.

http://www.4players.de/4players.php...lls_V_Skyrim/PS3Xbox_360_Grafikvergleich.html

Was achteraf niet de videoreview maar gewoon een gameplay video die ik bekeek, my bad. Maar beide videos laten ze lelijke footage zien. Hier kun je die comments zien.

http://www.gametrailers.com/video/exploration-and-elder-scrolls/723821

Opzich logisch wanneer je zulke footage toont.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Aan alle reacties hier te zien heeft hij alles wat Oblivian had en meer :)
    ik denk dat hij er los overheen gaat :thumbs:

20. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Ja, en behoorlijk ook

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina