[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Oblivion blijft bij mij nummer 1, als was het maar het allereerste keer RPG voelen en spelen. Skyrim en een volgende of vorige TES van Oblivion zouden daarvoor mij ook niet overheen kunnen.

Skyrim kan echter wel de classic status halen bij mij, dan blijft die voor eeuwig in mijn collectie. :+:9

2. Seh

Seh Guest

:emo:

@Dyonko, ja!

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Oke, mijn werkdag zit erop,

hopelijk kan ik jullie morgen ook mijn ervaringen vertellen als ik het spel eindelijk kan spelen op PC!

veel Skyrim plezier allemaal _0/

4. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej achievements gepost in het achievement topic... Hoe zit dat bij de rest?

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja :) niet geïnstalleerd though..

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de laadtijden nog wel meevallen hoor. En ik vind de graphics ook zeker niet tegenvallen, heb m niet geinstalleerd op HDD.
    :thumbs::thumbs:

7. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, heb net gewoon iemand zijn hoofd met 2 zwaarden eraf gehakt haha. Dit komt door de one handed skill ( 50 nodig ) Savage Strike. Echt Epic.

Ben trouwens een Dual wielding (swords) Red guard, omdat die vanaf het begin + 15 krijgen voor one handed weapons (khajit krijgt +15 sneak en Nord +15 Two handed de rest weet ik niet).

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Te vroeg. Spreek me maar wanneer ik 300 uur de game heb gespeeld.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Even tussendoor, het is Oblivion en niet Oblivian.

En inderdaad, het is nu nog onmogelijk om te zeggen welke game beter is.
    Geen idee hoe de balans ligt als je level 35 bent bv.

Volgens mij is dat allemaal +10 ipv +15 ;)

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  10. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net het volgende op http://forum.teamxbox.com/showthread.php?p=13564316

When u install Skyrim and textures seem to load slower than when playing from disc do these steps:
    Go to console settings, memory, when HDD is highlighted press Y, press clear system catche, press yes.
    That's about it.
    You will have to download all patches again every time u do it but textures should now load normally cause Skyrim (and a few others) fill up system catche when played from HDD.
    Not sure how long until u need to repeat but shouldnt be for some time.
    Also your 360 will work 2x faster on dashboard now.

Dit had ik ook al van te voren gedaan toen ik Skyrim had geïnstalleerd afgelopen dinsdag en heb tot nu toe geen storende dingen gezien wat betreft graphics. Maar ja of het werkt weet ik niet, het spel speelt voor mij prima zo en ziet er grafisch goed uit, vanaf de disc spelen maakt ontzettend veel lawaai en daar begin ik niet aan.

11. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen ?
    Ik ben nu bezig met een quest genaamd Bleak Falls Barrow, ik heb gesproken met Farengar maar ik met nu de Dragonstone vinden. Als ik eenmaal ben aangekomen bij het punt ga ik dus de dungeon in (heb de dungeon al 1x bezocht voor een claw) Als ik eenmaal binnen ben heb ik geen idee waar ik heen moet, heb alles al doorzocht maar kan geen Dragonstone vinden.

Heeft iemand deze quest al gedaan ?

12. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet PRECIES meer de plek, maar het was bij de 'eindbaas' van de dungeon. Ergens in die kamer

Waar ook het 'drakenwoord' op de muur staat

Ik vond het trouwens wel een beetje vaag dat je dus al die hele dungeon haalt voor een sidequest die volgens mij iedereen doet, en dat je dan later er plots de achievement voor krijgt zodra je de Dragenstone inlevert bij die Mage. Had ook wel in een andere dungeon gekund...

13. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m toevallig meegenomen de eerste keer al, dus hoefde niet terug... maar weet niet meer waar ik m ook alweer had gevonden precies..

14. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

Ik lees net dat er de Mediamarkt een Steelbook bij de normale editie van het spel wordt weggegeven, dan heb je dus een metalen case voor het spel.
    Zijn er hier mensen die deze hebben? Heeft alleen de Media Markt deze?
    Ik had het spel gepreorderd bij Nedgame en Dinsdag opgehaald, maar er toen niks over gehoord. Toch best jammer, bij Oblivion had ik de Collectors Edition gekocht. Bij Skyrim vond ik de CE veels te duur, maar als ik geweten had dat er een Steelbook bij de normale editie wordt weggegeven dan had ik hem daar zeker weten gehaald.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    No, companions kunnen dood. 8)

Maar ff reload gedaan, flikker maar een eind op dat ik die zooi ga terug dragen. 8)

16. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Deze game is geweldig, dat wou ik even kwijt.

17. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha klopt:thumbs:

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Haha idd, ben er achter gekomen dat die companion geen bag limit heeft dus die laat ik nu de hele tijd alles oppakken en zoek ik later wel uit wat ik wil houden of verkopen. Nadeel is wanneer companion gedood wordt dat je dan zelf alles kan gaan verslepen.

19. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf in best veel winkels gekeken (in Utrecht) en ik zag ze alleen bij de MM liggen. Wie weet mag je er wel één meenemen als je het heel lief vraagt en er iets anders bijkoopt.

20. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wel een bag limit! probeer maar 15 draken botten en schalen erin te proppen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina