1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dat vraagt ie niet.

Ga naar Riften. Gewoon met iemand praten daar.
    Dan krijg je een missie voor je kan joinen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien leveren de laatste armors wel 100 defense op, weten wij wel. Viel me ook op trouwens!

Sent from my TITAN X310e using Board Express[/QUOTE]

Ja precies, kom ik net bij Alvor de blacksmith aan en zie dat ik daar armors en wapens kan maken. En het eerste armor is een hide armor, en die heeft maar een bescherming van 22 ofzo, terwijl ik allang een level 25 draag.

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe smithing werkt? Ik snap er weinig van en via Google word ik ook niet wijzer... Het enige wat ik weet is dat je ores nodig hebt voor bars en ook leer toch? En hoe maak je precies leer? :+

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ore kun je in grotten vinden wat ik uit previews begrepen heb, en volgens mij maak je leer door dierenhuiden aan de blacksmith te geven of zelfs zelf te doen daar?

5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Beesten slopen zoals wolven en herten.
    Dan bij een tanning dinges (fuck naam kwijt) waar zo'n dierenhuid hangt. Daar kun je je dierenhuiden in leer veranderen en POEF david de kabouter knijpt in je lekkere billetjes

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Was stukken fijner geweest als kisten oid dezelfde indeling hebben als je eigen item inventory, dus alle potions, books, weapons in een los menutje. Nu heb ik zo'n hele waslijst.

7. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zat net aan hetzelfde te denken ja. Raar eigenlijk dat niemand op dat idee komt. Hoeveel man werkt aan een game als Skyrim? 150 ofzo? 8)

@ mensen die mij hebben geholpen met uitleg van smithing

Bedankt!

8. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0

Ik zit nu al aan de 88 armor op alleen mijn chest en ik ben nog noobiee, dus je gaat ruim boven de 100 uitkomen (draag nu full dwarven (superior)).

Wat heb je trouwens aan Daedric Artifacts??? Heb zojuist een hele quest afgerond maar kan nergens meer terugvinden wat ik nu precies gekregen heb (behalve dat het een Deadric Rose artifact zou zijn kan ik nergens de stats bekijken noch het artifact vinden)

Er komen trouwens wel reteveel dingen uit Oblivion terug, ben blij dat ik die game echt grijs heb gespeeld, voegt wel veel toe aan het verhaal en de humor die er af en toe inzit. _O_

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Gaat ook een beetje op voor het favorites menu eigenlijk, op een gegeven moment heb je een shitload aan spul staan daar. Ook dat had beter sub-menus kunnen hebben. Net als statistieken in je favorites menu, het is er helaas niet.

Valt me trouwens nog iets op, hoe je echt behoorlijk snel levelt in deze game, vergeleken met Oblivion. Ik wist uit previews en interviews dat het sneller zou gaan, maar van vrienden die al wat verder zijn dan mij zeggen dat het echt heel erg snel gaat.

10. MisterShakerNL

Leuk Bevonden:
    0
    het duurt steeds langer om te levelen doordat je de dingen waar je heel veel mee speelt dan zeer hoog hebt staan...

Nee want in de main story line kom je er sowieso meerdere tegen en wordt je ook op pad gestuurd.

Tip als je er graag een paar tegen wil komen is gewoon verder te lopen dan je neus lang is en niet het paard en wagen te gebruiken (dus van stad naar stad gewoon te lopen). Ten eerste is het een stuk uitdagender en leuker + het zorgt voor veel meer locaties op je map en vreemde momenten.

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik kom nu vast over als een dompie, maar ik begrijp dat antwoord niet helemaal. :)

12. MisterShakerNL

Leuk Bevonden:
    0

het antwoord wat Tim gaf is niet waar, je kunt hem wel halen. Dat kistje kun je gewoon openmaken vanuit sneak alleen je moet er wel perfect voor gaan zitten. :)

13. MisterShakerNL

Leuk Bevonden:
    0
    Stel: jij gebruikt vooral one handed en shield (dit doe ik toevallig)...

op het moment dat je deze skills al op 90 hebt zitten zullen deze minder snel lvlen en zal je algemeen level dus ook langzamer gaan tenzij je van speelstijl veranderd.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nice, opzich best een coole nieuwe manier van levellen dan. Ik zal denk ik toch het meest gaan stoppen in archery skills en sneaken denk ik. Maar ben wel van plan ook dingen met one-handed en shield te gaan doen.

Ik moet trouwens even zeggen dat ik het net mis had over armors..ik keek helemaal verkeerd. Ik keek naar een 'hide' armor, de 'iron', 'studded' , 'leather' armors waren echter allemaal al duidelijk beter. Dusseh...my bad!

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K thx, Maar even afwachten dan. Wel echt raar dat dat erin zit, want ik kan echt nergens terug vinden waarom die gezakt is.

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, na 40 minuten nog steeds niet gevonden hoe je de Thieves Guild joint:

Ik moet Brynjolf vinden in een tavern genaamd Ragged Flagon. Hoe kom ik in godsnaam daar?! Is die tavern onder de grond? Zo ja, hoe kom ik onder de grond? :p

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb M'aiq gevonden! \o/ Hij stond bij mij bij de waterval tussen Valheim Towers Darkwatercrossing en Kynesgrove

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow ik heb een awesome Spell Rome gevonden waarmee ik Iron Ore in Gold Ore kan omvormen.

:D

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
  20. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Zo, 63 uur en 30 levels verder, eindelijk de laatste armor gecraft \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.