1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem juist wel op de HDD .... voordeel is dat je xbox een stuk minder warm wordt en vastloopt omdat dit spel best wel lang in de xbox blijft zitten. Ik denk dat ze gewoon teveel op 1 schijf hebben gezet .... voor mij part makten ze er 6 disc van (bij wijze van spreken).

Gisteren ook begonnen ben nu level 5 met 1 main quest en 1 side quest.

Golden Claw .... gehaald met vlag en wimpel ..... !!!

Vraagje:

Ik heb een zwaar en laarzen met magic nu wil ik ze updaten, ik heb alle ingrediënten, maar hij geeft aan dat ik een magic perk mis weet iemand wat ik moet gaan updaten want het is zo veel. Ik kon het na 30 minuten zoeken nog steeds niet vinden.

Wat een geweldig game trouwens

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Smithing > Arcane Blacksmith

4. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Deze valt onder de skill ´Smithing´ (2e perk, 1 keer naar boven vanaf de start perk als ik me niet vergis), je hebt hier wel level 60 smithing voor nodig!

Edit: te laat :p

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Thanx allemaal vraagje hebben jullie een strategy guide hiervoor, want speciaal voor deze dingen wil ik er straks 1 halen!

6. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Mijn CE strategy guide moet één deze dagen wel binnen komen, heb hem nog niet :+...
    Eigenlijk heb ik hem alleen maar besteld, omdat ik het mooi vind om te hebben.
    Ik ben eigenlijk niet van plan de guide echt te gaan 'gebruiken' :9

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat de neuk? Hoe kun je dat realiseren dan?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb ik ook, awesome spell. :cool:

En check dit dan, vanmiddag even testen of het werkt. Wel fucking easy dan om spullen te stelen. 8)

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Mocht je hem toch willen verkopen hou ik mij aanbevolen ik kwam er te laat achter dat dat ding bestond en nu kan ik ze nergens vinden!

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij in mij even informeren wat atm is en nps of zo ..... ?

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Atm = at the moment
    Nps, ik denk dat je npc bedoelt en datt is een nonplayable character in een game :)

Echt heel slecht, heb hem op de releasedat niet eens gespeeld xD

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben er meer mensen last van, dat als je gaat inbreken steeds bewoners aanwezig zijn en om guards gaan zitten gillen?

13. gamerforlive

gamerforlive Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice 10 uur in Skyrim en ben een weerwolf :D Super Awesome
    Ben alleen bang dat ze een beetje overpowered zijn want je kan zo een hele dungeon clearen als weerwolf en het is super easy. Wel jammer dat je als weerwolf niks kan looten en dat je niet in first person kan spelen dan D:

14. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Klopt, op de gamesites zijn ze uitverkocht (voor hoever ik zie), je kunt het misschien proberen bij de Freereccordshop of Gamemania in de winkel zelf :D

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Daarom kan je ook beter even op onderzoek uitgaan voordat je een inbraak pleegt, wacht even totdat de persoon zij huis verlaat :cool:.

Mij archer is nu level 7maar begint toch eigenlijk al behoorlijk sterk te worden :eek:. Alle perks atm in sneak en archery!

Weet iemand of je ook poisons aan je pijlen toe kan voegen? :)

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry voor het gevloek:

- FRS Zaandam .... heeft u de strategie gids ...... hulpje ja kost 54 euro ik zeg zoveel kost het spel ...... ow ikdacht dat u dat wilde .... neen hebben we niet

- Gamemania Zaandam .... heeft u de strategie gids ..... hulpje eeh hij is wel dik hoor ..... ik weet dat..... neen hebben we niet op voorraad ...... ik zou het wel kunnen bestellen .... !!!

Nergens in dit verlaten GAT te vinden .... als iemand het wel weet laat mij het weten ...... Saturn had het gisteren ook niet. Na tig jaar wil ik een gids en het blijkt dat je toch in Amsterdam of andere steden moet zijn.

:mad:|:-:F:

17. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
  18. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Shriekwind gecleared. Je komt daaruit boven, waait een wind en je ziet een groot deel van het gebied rond helgen van bovanaf. Dat is echt mooi. Echt een ziek WOW momentje :D

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb de game op mijn HDD geïnstalleerd, wil hem er nu echter afhalen. Dit heeft geen gevolgen voor mijn save game toch?

20. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina