1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben onder de indruk hoor. Ik heb in totaal zo'n zes uur gespeeld nu denk ik en ik ben level 7 of 8 nu. Ik heb een paar mainquests gedaan (ben nu bij High Hrothgar) en heb vooral veel in steden gezeten.

Sommige momenten zijn wel echt baas. Zo ben ik mijn halve tocht van Whiterun naar High Hrothgar achterna gezeten door een wandelende struik die me keihard in de pan hakte. Ik wist uiteindelijk hem van me af te schudden door een rivier over te steken ... waarna er plotseling een Yeti o.i.d. voor m'n neus stond en ik weer kon gaan rennen. Nog nooit zo blij geweest toen ik de wildernis weer uit was:)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jullie gaan wel snel allemaal door de main quest. Die laat ik zo lang mogelijk links liggen en ga gewoon rond lopen, exploren, quests doen, killen en gekilled worden, dungeons, etc..

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Doe ik ook op dit moment ik doe meestal eerst alle side missions om vervolgens de main missie op te pakken .... ga nu effe mijn bounty ophalen!

4. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook =D gewoon eerst alles exploren missies doen.

ik ben echt zwaar onder de indruk van deze game voelt echt alsof elke npc anders is en wel een eigen verhaal heeft waardoor ik niet zo snel de neiging krijg om hun af te maken xD

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat ik ook zo mooi vind is dat elke stad zijn eigen verhaal heeft.
    Whiterun het geruzie tussen
    de 2 grote families van de stad

Markarth waar
    een rebellengroep actief is

Geweldig gewoon!

De verschillende soorten landschappen, omgevingen, de details, de levende sfeer die het ademt. Prachtig gewoon.

Ik heb net in sneak mode 10 minuten zitten kijken naar een draak die hoog boven me rondvloog op zoek naar me._O_

EDIT: Ik heb er 20 uur opzitten en ben nog steeds niet naar de Grijsbaarden geweest. Laat zelf de mainquest ook redelijk links liggen. Ik kom steeds weer andere dingen tegen.

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap nog steeds niet goed hoe het nou met die dragon shouts werkt, ik heb er 3, en 5 draken gekilled, maar ik kan er maar 1 gebruiken, als ik een andere wil gebruiken krijg ik de melding Dragon souls are required to unlock shouts, maar ik heb al 3 dragon souls geabsorbeerd na het killen en ik krijg nog steeds deze melding

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan moet je op X drukken om hem te unlocken :+

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pfff dat ik daar overheen gekeken heb zeg, thanks :)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dildo, Fleshlite, glijmiddel... Uhmmm... mooie beker man!

10. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 17 al. Darn die mage college quest zijn vet.

Ook main story pas bij Hrothgar (al wel gedaan). Maar zeker op deze moeilijkere quest komen shouts van pas.

Net een ziek gevecht met een summoner van 2 atronarchs. Echt als baasgevecht gemaakt echt vet. Uiteindelijk opgelost door mijn eigen atronarch te laten helpen. En natuurlijk mijn freeze shout !! Ik ben zo blij dat ik dat ding heb.

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    yes gelukt mijn eerste mammoet kill hij was verzwakt door sabertooths en ik maakte hem af! Nu het volgende hoe kill ik trollen want ik ga meteen dood bij ze!

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kill it with fire! Heb een boek gevonden over trollhunting, erg grappig om te lezen. Je kan het vinden op de bovenverdieping van de blacksmith in Solitude.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    moet ik het spel nou WEL of NIET installeren op mn Xbox?

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Er wordt gezegd dat texturen er beter uitzien als je hem niet installeert. Vanaf disc spelen levert wel iets langere laadtijden op en meer geluid van je Xbox.

Ik heb hem eerste 10 uur op HDD gezet. Daarna eraf gehaald maar ik zie zelf nauwelijks verschil.

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Niet! Ik heb de eerste 3 dagen gespeeld met het spel op de HDD, gisteren besloten om hem er af te halen en echt wat een verschil! Ik installeer hem in ieder geval niet meer tot de volgende update.

Grappig dat is ook het enige boek wat ik helemaal gelezen hebt omdat ik in oblivion altijd werd afgemaakt door die beesten (zeker als ze met z'n tweeen zijn).

16. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Niet installeren, en kom online. :D

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    half uurtje kom ik

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    grapje toch...die twee middelste objecten? :x

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Shit, net in de nacht helemaal bovenin Skyrim rond gelopen langs het water. Echt fucking prachtig daar met poollichten in de lucht. _O_

Keihard aan het blacksmithen, atm level 18 en Blacksmith is 48. Net echt een shitload aan gouden en zilver kettingen en ringen gemaakt. Voor iedereen een, en iedereen diverse gratis armor! Gaat me alleen maar om mijn skill. :+

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net gewoon 4 uur lang rondgelopen, beetje met mensen gepraat en dingen gedaan die eigenlijk nergens op slaan.

Wat een fantastische game _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina