1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam m zeker weten niet in whiterun tegen, maar wel in een inn, misschien reist die gast rond...

Iemand een online bron voor een map met alle locaties erop?

EDIT: Gevonden! Ik kwam 'm tegen in de inn van Ivarstead

Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit zijn wel goeie tips, maar ik heb een specifieke speelstijl, ik vind het leuk te sneaken, van afstand met een bow een enemy schieten, en als ik eenmaal detected ben ga ik los met spells. Wat ik wel een leuke combo vind trouwens is healing in ene hand en sparks in andere hand, zolang ik beweeg gaat het me redelijk af. Draken zijn echt easy, die doen spelldamage, en ben zo goed als immuun voor fire damage, en bij frost draken summon ik mn Fire atronach terwijl ik zelf schuil..

Mrgoed, heb geen zin om elke keer wards te casten zodra ik detected ben.. Heb nu als apprentice caster wel beschikking tot runes, maar aangezien die dingen herrie maken met casten heb je daar ook weinig aan

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat me is opgevallen, doordat ik nu meerdere keren overnieuw ben gegaan en dus het begin stukje steeds kreeg.

Wanneer je in het begin moet vluchten, krijg je vlak voordat je de toren in gaat een keus. Je kunt het gebouw in waar die Stormcloak staat, maar ook waar die andere gast staat. Als je het gebouwtje ingaat van die tweede, moet je ineens iets later vechten tegen die stormcloak, die anders gewoon vriendelijk tegen je is.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja dat is best wel duidelijk toch? Of je kiest voor het gezag of voor de rebellen..

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh wacht, die rode luitjes zijn gewoon imperials?! My bad! Toch vaag dat je kunt meewerken met hun, die fuckers wilden je verdomme executeren.

Zijn mensen trouwens ook al vriendelijke draken tegengekomen? Draken die jou gewoon met rust laten of je zelfs helpen?

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, helaas niet, lijkt me wel echt gaaf als dat zou kunnen. Heb wel een boek (in-game) gelezen over enchantment, en de schrijver van dat boek had dat van een draak geleerd ofzo... Misschien een hint naar vriendelijke draken.

Over die drinking 'hangover' quest, hij zit in:
    De Inn in Whiterun, the Bannered More. De kerel zelf heet Sam.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zou echt jammer zijn als het er niet in zit, want Bethesda bevestigde dit wel in een preview en/of interview. Vriendelijke draken waar je zelfs mee kon communiceren, no joke.

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik lockpicks kan kopen?

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat lijkt me sterk, omdat je vaak tijdens loading screens te zien krijgt dat wanneer je draken vuur of ijs ziet spuwen, zij eigenlijk gewoon aan het communiceren zijn..

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo na een uur of 5 gespeeld te hebben nu gestopt iik ben nu lvl 8 en nu pas bij de koning in Dragons Reach. Zoek daar het boek
    "an explorers guide to Skyrim"

Dit bevat meer plekken er is ook een kamer met een map layout ... nog meer plekken.

Dit spel is zo groot.

Trouwens @ gakkie tutorial usb stick want ik speel vanaf de HDD en mijn xbox SLIM is cool en still ..... ligt het niet aan het soort xbox, dat hij het minder doet en geluid geeft!

11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weetje wat ik echt zou willen in deze game , Een DLC of zo met een vliegende mount ! Draak of zo iets dat zou echt nice zijn ! 8)

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Damn wat een vette game.

Net een quest gedaan die ik kreeg door een boek te lezen, en die was echt super uitgebreid!

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Naam en plek lijkt me vet!

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wat pics maar ik kan ze weer niet plaatsen!

Sorry voor de gespreide post .... internet is hier niet al te best! Van trollen heb ik het boek gevonden......er zijn ook mega veel boeken en sommige zijn echt zo dik als de strategy guide ... serieus.

15. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal.

Ik heb Skyrim nu al zo'n 25+ uur gespeeld maar het valt me op dat er vrij weinig Side Quests beschikbaar zijn.

Ik hoor NPC's wel praten over specifieke onderwerpen/problemen en kan hier ook op doorvragen en zou verwachten dat een ''New Sidequest'' pop-up zou komen maar dit gebeurd vrij weinig.

Wanneer er algemene dingen besproken worden kan ik dat begrijpen, maar zelfs bij hele specifieke dingen gebeurd dit niet.

Voorbeeld:

Ik liep het dorpje Morthal binnen en hoorde mensen klagen over de veiligheid van hun stad bij hun Jarl. Je hebt de optie om mensen hierover te benaderen en vragen te stellen maar daar houdt het ook op.
    Geen nieuwe side-quest terwijl je dit wel zou verwachten.

Dit is mij dus behoorlijk vaak voorgekomen en vindt dat er vrij weinig nieuwe side-quests gegeven worden.

Iemand anders dit ook opgevallen?

16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij de quests eens onder het kopje "miscellaneous", daar staan allemaal side-objectives :)

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alleen je kan ze niet als active quest markeren volgens mij. Tenminste, je kan de quests niet volgen op je map, en da's best vervelend vind ik.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf joh 8) net in een dik gevecht met een sabel tand tijger, komt een voortvluchtige even vragen of ik zijn zwaard wil vasthouden. Gelijk gekilld door die tijger natuurlijk

19. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, je moet "miscellaneous" dan aantikken en dan de objective die je wil doen :)

20. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wanneer er een Misc quest gegeven wordt krijg je daar een melding van.

Ik heb het echt over die specifieke NPC gesprekken waar je een quest uit zou verwachten maar gewoon niet gebeurd.
    Je lult met ze maar er gebeurd niets. Er wordt beperkte informatie gegeven and that's it.

Nog een voorbeeld om goed aan te tonen wat ik bedoel:

Ik was in een Orc stronghold en ik hoor

a: een vrouw zeggen dat ze het vreemd vind dat de Chief al 3 vrouwen heeft verloren en zich afvraagt hoe dit mogelijk is.

b: De zoon van de chief zeggen dat hij het gedrag van zijn tantes vreemd vindt.

Hier zou ik een onderzoek uit verwachten, vooral gezien het feit ik een quest heb moeten doen om uberhaupt toegang tot de Stronghold te krijgen maar niets. Stronghold is useless en geen nieuwe quests worden gegeven.

In een ander dorpje waren er geruchten over een actieve moordenaar.
    Je kunt er met een assistent van de Jarl over praten, die geeft een beetje informatie maar verder geen quest mogelijkheden.

Is niemand dit opgevallen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina