1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Drwarven Swords zijn ook beter dan die van Orcish, tenzij je zelf een orc bent als het goed is. Tenminste dat stond in een boek dat ik vond :)

2. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zat die in Riften bij de bar. Hij zit gewoon in een willekeurige bar net zoals heel veel andere NPC's bij elke playthrough apart gerendered worden. Dit heeft Bethesda bevestigd.

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat het een optie word? Daar waar de draken zullen zijn??? of klets ik maar wat? Ik ben nog lang niet zover!

4. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ben nog steeds erg benieuwd naar deze game dus dit is de place to be voor mij!

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar positieve reacties lees :thumbs:

5. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, net weer een leuk tochtje gemaakt ten noorden van Whiterun. Ik was op weg om een bandietenkamp te clearen (voor een quest). Eerst kom ik langs een mammoeten/giants kamp, waar opeens een draak me aanvalt. Zag er wel episch uit toen drie mammoeten en een giant tegen een draak vechten. Vervolgens kom ik langs een gebouw waar een stel bandieten me aanvallen. Het blijkt een speciale forge te zijn, die 'lunar weapons' smeedt, wapens die sterker zijn als de maan boven je staat. Vervolgens naar mijn doel toe, waarna ik na een cool gevecht o.a. een spreuk vind waarmee je allerlei ore kan veranderen in Gold-ore. _O_ Toen weer terug gegaan naar Whiterun en een huis gekocht, staat helaas (nog) nauwelijks wat in. Je moet blijkbaar aparte furniture kopen bij die afzetter.

Die slow-mo perk van Block is trouwens erg handig. Als een vijand dan een power-attack doet, ga je in slow-motion en kan je hem shield-bashen waardoor zijn aanval niet doorgaat_O_

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Heerlijk spel.. ben na een lange tocht via de planet aangekomen bij Solitude. Hier ben ik bezig om the Bards te joinen in een zeer awesome quest _O_

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels ook een redelijk aantal uren erop zitten. De game heeft me weer compleet in z'n greep. Geweldig.

8. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ben getrouwd en ze verkoopt ook nog spullen, dus ze geeft me af en toe gold. :D

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hahaha ik ben zojuist Sheogorath tegengekomen in een quest!
    En heb z'n Wabbajack gekregen _O_

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net het boek 'The Oblivion Crisis' gelezen waarin de hele main quest van Oblivion beschreven wordt, erg grappig!

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je trouwens die Hangover quest vinden? Ik las Whiterun maar in de Bannered Mare kan ik het niet vinden.

Edit: Over heen gelezen, staat hier al

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Iedereen zegt tegen me dat ik ziek ben, terwijl ik net potions tegen disease en potion heb gedronken, hoe kan dit? :+

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien doelen ze op je persoonlijkheid? :+

14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

thnx man... ik ben inmiddels weer gezond XD :thumbs:

15. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand hoe je kan zien (voordat je ergens een nieuw wapen koopt), of deze enkel- of dubbelhandig is? Ik merk het namelijk pas als ik hem ga dragen en hij opeens LR (dubbelhandig) is.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Two-handed = greatsword
    One-handed = sword

17. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Thanx! Weet iemand ook of het handig is om lid te worden van meerdere factions (guilds)...gaat dat niet botsen op een gegeven moment ofzo? Of is het handiger om je te richten op 1 faction?

18. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Volg de factions in een goede volgorde, dus eerst de goodside dan pas de badside.

bv: the companions dan mages college, bards college en daarna thieves guild en the dark brotherhood.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik moest voor een quest al mijn gear afgeven. Die zouden later in een kist liggen.

Gear niet afgegeven en de kist was leeg. Alles kwijt. Is dus een bug denk ik.

En ik had een aantal saveopties uitgeschakeld. Tijdelijk dus light armor van de elven, maar wel twee maces met 26 damage dual wield.

Genoeg gear ook geloot om mijn kapitaal weer terug te krijgen.

Daar ga ik eerst dus lockpicks en health potions van kopen.

20. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je spells kopen? En magie leren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina