1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar die giants doen je niks toch als je hun ook gewoon met rust laat?

    Dit komt van de Bethesda forum trouwens....vage shit!




    Just tweeted Pete Hines (VP of PR and Marketing at Bethesda) about it. He confirmed that installing Skyrim to the 360's hd will not result in low resolution textures. Those of us who'll be playing on the 360: we can stop worrying.

    Me:mad:DCDeacon Should we install to hd if we'll be playing Skyrim on the 360? Some say installing will result in low resolution textures.


    Pete Hines: @tothedogsforme No, it doesn't work like that. Installing is fine. Playing off disc is fine.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  2. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zit in die pub, in de buurt van die markt kraampjes als ik het me goed heriner. Voor die pub zie je een sign met een paard erop!
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Echt vaag, ik zit in zo'n tomb waar ik alle skeletjes met twee vingers in m'n neus versla (level 6) maar op een gegeven moment kom ik in zo'n soort bossfight en die skelet is achterlijk sterk. Is het dan de bedoeling dat je daar weg gaat, of moet je iets zoeken wat sterk is tegen dat skelet?
     
  4. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Zij is te vinden in de inn (bar) van whiterun. Precieze naam van de inn weet ik niet meer, iets met bannered hare? Ze werkt daar volgens mij. Is wel een interessante quest.

    Ik ben gisteren begonnen en ben nu level 10. De wereld is echt enorm. Geweldig! En vrijdag begin ik opnieuw met de steamversie die dan eindelijk unlocked is. Ik ben benieuwd of grafisch het verschil erg groot is of niet.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wilde weten wat de consequenties waren van
    haar erin luizen volgens die guys in die grot, of haar volgen en hun dus doodmaken. Uiteindelijk heb ik haar verlinkt, volgens mij de beste optie
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben benieuwd, zeker nu Hines zegt dat het niet uitmaakt. Ik heb hem ieg op usb geinstalled...
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Shit, magic is echt tof. In Oblivion schoot ik altijd maar balletjes vuur, nu spuw ik non stop een dikke vuurstraal. Magic, Motherfucker! :cool:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met een quick menu, is die nu er nog wel? Zoals je in Oblivion snel kon switchen tussen zwaarden,bows, en ook in Fallout? Ik zie het niet vermeld staan in de handleiding.
     
  9. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt favourites met de D-pad? Zo ja, dat kan nog steeds. :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net paar coole dingen opgemerkt.

    Als je een boek oppakt (door (A) ) ingedruk te houden) dan flapt het boek ook echt open, tof detail!

    Tijdens loading screens echt cool dat je character models kunt ronddraaien. En de laadtijden zijn in binnenomgevingen tot nu toe vliegensvlug. Ik zit nog in het begin stuk en moest even reloaden en dat ging duidelijk veeeeeel sneller dan Oblivion was, echt veel sneller. En dan is de game niet eens geinstalleerd.

    En thanks Victor.
     
  11. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam net een dragon tegen, maar hij vloog weer weg :mad:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ook enig idee waar ik die lui van The Compagnie kan vinden? Ik moet me daar melden omdat een paar van hen mij aanspraken toen ik onderweg was naar Whiterun.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Even tussendoor nog, dan benk weer weg.


    [​IMG]
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja, gewoon doen waar je zin in hebt :)

    Dat is de kracht van deze game, dat je kan gaan & staan waar je wilt en doen & laten wat je wilt, de keuze is aan jou.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In de mead hal in whiterun. Groot gebouw rechts naast het kasteel. lijkt om een omgekeerd vikingschip
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ook een vraag van mij als beginner,

    Is skyrim een goed spel om de TES serie's te gaan leren kennen (: Hij lijkt me namelijk echt heel wreed.

    En/of moet ik eerst de andere delen spelen om het verhaal te begrijpen of is even inlezen in een guide/internet ook voldoende om de verhaallijn te snappen.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoe zit het met die golden claw?

    Ik weet niet hoe ik die deur moet openen met die shit die je moet draaien. Waar vind je de oplossing van die puzzel?
     
  18. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, die ben ik zelf gejoined :)
    Ze zitten in Whiterun en dan moet je zoeken naar de basis, die heet Jorvaskkr of iets dergelijks
     
  19. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die klauw bekijken in je inventory en dan zeg maar onderzoeken. ;);)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Kijk naar die claw in je inventory. Achterkant zie je de drie icoontjes hoe je die moet draaien.

    Zitten overigens meer van die claws in de game. Kwam in een klein random dorpje en deed daar een sidequest. Kreeg toen ook zo'n claw en kon hem gebruiken in een cave in dat dorpje. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina