1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Pfff net weer een heerlijke missie afgerond tegen wat piraten. Echt een missie speciaal gemaakt voor archers, lovely. Daarna kwam ik in een prachtige grot met bomen, watervallen, konijnen en vlinders! Wat een schitterend spel.

Deed me een beetje denken aan die ene aflevering in Planet Earth met die enorme grot!

2. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Voor je gemak nog een keer gekopieerd wat ik al eerder had getypt:

bij Markarth en dan naar de underground keep ofzoiets gaan. Dan zie je een Drewer (dwarven) mine en museum. Van de meeste Drewer spullen kun je Dwarven Metal Ingot's maken en daarmee dwarven spullen smeden indien je die skill hebt. Zo heb ik 150 bogen gemaakt en die vervolgens allemaal verkocht en bamn geld geld geld

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Haha dat is ElderGleam Sanctuarry toch?

4. MisterShakerNL

Leuk Bevonden:
    0
    nee volgens mij niet want die quest had geen piraten... plus daar stonden allemaal lantaarns en een gigantische boom (dat is overigens wel het mooiste gebied wat ik gezien heb so far :thumbs:)

ik zit trouwens op lvl 97 smithing nu maar die laatste levels duren veelste lang :p xD

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eldergleam Sanctuary ben ik ook net geweest. Fantastisch.

Waarom lijkt het trouwens altijd dat als je een nieuw paard hebt/hebt gekocht, dat élke vijandige creature daar van af lijkt te weten en jouw paard nr.1 most wanted wordt voor je enemies? Ongelofelijk. In Oblivion was dat al zo, nu is het niet anders. Zelfs erger. Reed er 5 minuten op, komt ineens een draak uit het niets, vaagt dat hele beest weg. Weg 1000 g. Maar omdat het er zo bruut uitzag, kon ik het nog wel waarderen.

6. MisterShakerNL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat paarden geldverspilling zijn? :p je bent namelijk net zo snel te voet als op paard ^^.

Wat ik trouwens echt gaaf vind is dat je die mercenaries ook echt f*cking sterk kunt maken. Mijn hulpje draagt nu door mezelf gesmeden Full Orc (Flawless) :D
    Die rode status dingen zijn trouwens wel echt gaar, omdat je de helft van de tijd niet doorhebt waardoor je ze krijgt. Broken Back Fever krijg je door je schild te vaak op te houden tegen aanvallen. Misschien een idee een topic te maken waar je alle statusdingen kunt vinden?

Hebben andere ook al bij de thieves guild dat boek gevonden met die tekens? is echt heel handig.
    het boek heet "shadowmarks"

7. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    De snelste / goedkoopste manier om even die laatste levels te doen is iron ingots + leathers strips kopen en spammen met iron daggers :b:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb AC:Brotherhood uitgespeeld. Kan ik morgen eindelijk echt met Skyrim beginnen :)

9. MisterShakerNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het halen met stijl ^^

hhaha ik heb battlefield 3, forza 4 en de rest van mijn games allemaal aan de kant geschoven voor Skyrim :p. Vanaf morgen ben je onderdeel van de goddelijke wereld die Skyrim heet. Damn wat is deze game GAAF!

10. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Iemand enig idee hoe je de Dark Brotherhood questline start?

Kan dat kindje in Windhelm nergens vinden, bij z'n huis ingebroken, met die Idesa Sadri gepraat, maar er start geen quest :mad:

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die Fury spell werkt lang niet altijd he? Ik zit nu in een grot met drie bandits en gebruik Fury op eentje, maar hij blijft gewoon mij aanvallen terwjl zijn bandit maatjes bij hem staan.

12. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Die is geloof ik level based

13. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Als het goed is hij in z'n huis een ritual aan het uitvoeren, dan gewoon met hem praten en hij zal je een quest geven. Vanaf daar moet het wel lukken lijkt me! :)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, deze gaat tot level 6. Maar hoe weet ik welk level mijn vijanden zijn? Ik heb dat nooit echt begrepen, in Oblivion ook niet.

Hij werkte overigens net wel trouwens, ik stond van een betere afstand nu, en schoot fury op een ventje en hij viel gelijk zijn maatjes aan, heerlijk!

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoeveel uren en qeusten hebben jullie al ?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee, die quest heette Lights Out!, deze cave zat er gewoon vlakbij. Zal morgen kijken hoe het heette. Eldergleam ben ik nog niet geweest, is dat die quest van die boom in Whiterun waar je eerst naar Orphan Rock mo
    et?

17. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Ben er meerdere malen geweest op verschillende tijdstippen (Atheron Residence is het toch?), ben de stad meerdere malen in en uit geweest, behoorlijk wat dagen gewacht, maar nogsteeds niks :mad:

Edit: lol, het was dus geen Atheron maar Aretino 8)..
    In ieder geval bedankt :thumbs:

Da's inderdaad een goede vraag, zelf ook nooit begrepen, maar denk dat het daar aan lag :)

Net een andere bandit misschien?

18. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Het is de Arentino Residence. Ik neem aan dat je wel de "roddel" hebt gehoord zodat je de quest krijgt om met hem te gaan praten? Khoop voor je dat het nog lukt want the brotherhood is echt Epic :cool:

19. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Ja haha, begin nu, had het verkeerde huis 8)
    Lijkt mij ook mooi inderdaad :thumbs:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Jezus mina, een mod voor Oblivion op PC, het rivaalt qua graphics eigenlijk gewoon Skyrim 8)

[yt]UoTFPoAjTq4#![/yt]

'T is dat ik niet meer game op PC....maar toch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina